8ο Travel Trade Athens: Δυναμική προβολή της πόλης στις διεθνείς τουριστικές αγορές
Περισσότερες από 1.400 συναντήσεις μεταξύ Ελλήνων και ξένων επαγγελματιών του τουρισμού στις 9 και 10 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες από 1.400 συναντήσεις μεταξύ Ελλήνων και ξένων επαγγελματιών του τουρισμού στις 9 και 10 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η έναρξη της συνεργασίας των δύο εταιρειών γίνεται με το luxury boutique hotel Iconic Santorini
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα σημαντικά νέα ξενοδοχειακά projects, που προγραμματίζονται για το 2022 σε συνεργασία με διεθνή brands και οι κινήσεις που έχουν δρομολογηθεί με ευρύτερο χρονικό ορίζοντα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σχολιάζοντας το νομοσχέδιο του Υπουργείου Τουρισμού που ψηφίστηκε χθες, αναφέρθηκε στα επόμενα βήματα της τουριστικής ανάπτυξης και στις νέες καμπάνιες προώθησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στην Πάτρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος του έργου η ανάπτυξη ψηφιακών διαδραστικών υπηρεσιών προς τους επισκέπτες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής για το 2021-2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προβολή και ανάδειξη του περιεχομένου της Βιβλιοθήκης, των Χωριών και των Μνημείων του Δήμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Aegean διευκολύνει τους νέους να ταξιδέψουν ξανά, «διπλασιάζοντας» την αξία του Freedom Pass.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος της “ένωσης” είναι τόσο η διεύρυνση και εξέλιξη του Συνδέσμου, όσο και η ενδυνάμωση της φωνής και της δυναμικής του κλάδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιοι διεκδικούν τον λογαριασμό για την καμπάνια του 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε διεθνή μέσα και πλατφόρμες social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory