ΕΟΤ: 660.000 ευρώ για διαφήμιση
Tην υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ με την εταιρεία Google Ireland LTD ενέκρινε το Δ.Σ. του Οργανισμού, με στόχο την ενίσχυση των προκρατήσεων για το έτος 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ με την εταιρεία Google Ireland LTD ενέκρινε το Δ.Σ. του Οργανισμού, με στόχο την ενίσχυση των προκρατήσεων για το έτος 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυναμικό «παρών» έδωσε ο Δήμος Λειψών στις Εκθέσεις Τουρισμού, World Travel Market και Philoxenia σε Λονδίνο και Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ένα πλάνο τεσσάρων ημερών πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες επαφές, με χρήση σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το στίγμα του στη Βρετανική αγορά έδωσε ο Δήμος Ιητών μέσα από μια δυναμική παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Δήμος είχε παρουσία στην Top Resa στο Παρίσι, στη World Travel Market στο Λονδίνο και στη Philoxenia στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 5 - 7 Νοεμβρίου 2018 θα πραγματοποιηθεί η Διεθνής Επαγγελματική Έκθεση Τουρισμού WTM 2018 στο Λονδίνο, το κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός της τουριστικής βιομηχανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Αθηναίων, ΣΕΤΕ, AEGEAN, και Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώνουν τις δυνάμεις τους για την Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ως το Κυκλαδίτικο νησί της θετικής αύρας προβάλλεται η Ίος τις τελευταίες ημέρες στην Λατινική Αμερική από διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάπτυξη του Θρησκευτικού Τουρισμού στο νησί της Σίφνου, με πρωταρχικό στόχο την προσέλκυση Ρώσων προσκυνητών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H πολυβραβευμένη ταινία του ΕΟΤ, “Greece, a 365-Day Destination”, σε σκηνοθεσία Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα διεκδικεί με αξιώσεις το Παγκόσμιο Βραβείο Κοινού για την καλύτερη ταινία προβολής χώρας στον κόσμο 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διεθνή προβολή αναμένεται να έχει η Σέριφος μετά την ολοκλήρωση της φωτογράφισης που έγινε στο νησί από τον οίκο μόδας “PANOS EMPORIO”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημοσιεύματα από τη δημοσιογράφο Πωλίνα Παρασκευοπούλου που πρόσφατα φιλοξενήθηκε από το Δήμο Σερίφου σε ένα ταξίδι που οργανώθηκε από την MTC GROUP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory