 
            
            
        HAPCO: Συμμετείχε στην IMEX 2018
Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έρχονται από την 16η Διεθνή Έκθεση Συνεδριακού Τουρισμού ΙΜΕΧ στη Φρανκφούρτη, η οποία πραγματοποιήθηκε από 15 έως και 17 Μαΐου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έρχονται από την 16η Διεθνή Έκθεση Συνεδριακού Τουρισμού ΙΜΕΧ στη Φρανκφούρτη, η οποία πραγματοποιήθηκε από 15 έως και 17 Μαΐου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) ανακοινώνει την έναρξη της ψηφιακής καμπάνιας «Τουρισμός, αξία για όλους».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Τέθηκαν οι βάσεις για την ψηφιακή μετάβαση των υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Με νέα στρατηγική προσαρμοσμένη στο τουριστικό προϊόν του νησιού που συνοδεύεται από καμπάνια προβολής και σειρά πρωτότυπων δράσεων «εξοπλίζεται» ο Δήμος Αστυπάλαιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε στη Βενετία η προωθητική ενέργεια που οργανώθηκε από την ιταλική αεροπορική εταιρία VOLOTEA σε συνεργασία με την MTC GROUP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Το πρόγραμμα δράσεων και τους στόχους της Marketing Greece για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις ξένες αγορές και στο εσωτερικό της χώρας, ενόψει της νέας σεζόν, παρουσίασε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, κα Ιωάννα Δρέττα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Έξι ελληνικοί προορισμοί προβάλλονται από την περασμένη Τρίτη σε ειδική δράση που οργανώνει στο αεροδρόμιο της Βενετίας η ιταλική αεροπορική εταιρία VOLOTEA σε συνεργασία με την MTC GROUP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Οι σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης του συνεδριακού τουρισμού που προσφέρονται στην χώρα μας, παρουσιάστηκαν στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο HAPCO για τον Επαγγελματικό και Συνεδριακό Τουρισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Σε κοινή προωθητική ενέργεια για την ανάδειξη ελληνικών προορισμών στην ιταλική ταξιδιωτική αγορά πρόκειται να προχωρήσει η αεροπορική εταιρία VOLOTEA σε συνεργασία με την MTC GROUP,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Τη συνεργασία της με τον ταξιδιωτικό οργανισμό Preference Vacations, Tour Operator με έδρα το Μόντρεαλ, για την προβολή και προώθηση ελληνικών προορισμών για το 2018 ανακοίνωσε η MTC GROUP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ποια είναι τα αφιερώματα που δημοσιεύθηκαν το Νοέμβριο σε διεθνή μέσα, ως αποτέλεσμα δημοσιογραφικών αποστολών που διοργάνωσε η Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η ΣΕΤΚΕ προβάλλει την Ελλάδα και τα τουριστικά καταλύματα μέσα από το διαφημιστικό της σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory