MTC Group: Σύμπραξη με Philian Group
Τη σύμπραξή τους στην ίδρυση κοινής εταιρίας παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών ανακοίνωσαν ο ξενοδοχειακός όμιλος PHILIAN GROUP και η εταιρία συμβούλων Τουρισμού MTC GROUP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη σύμπραξή τους στην ίδρυση κοινής εταιρίας παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών ανακοίνωσαν ο ξενοδοχειακός όμιλος PHILIAN GROUP και η εταιρία συμβούλων Τουρισμού MTC GROUP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Global Media αναλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Sojern στην Ελλάδα και Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Απολογισμός δημοσιότητας του Οκτωβρίου, έπειτα από τις δημοσιογραφικές αποστολές που οργάνωσε η Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Να ενισχύσει περισσότερο τον δικτυακό της τόπο, www. discovergreece.com, επιδιώκει η Marketing Greece, σύμφωνα με όσα ανέφερε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας Ιωάννα Δρέττα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγική τουριστικής προβολής του Σ.Π.Ο.Α.Κ. σε Ελλάδα και εξωτερικό και παρουσίαση νέου λογότυπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Δήμος Αστυπάλαιας ανέθεσε στον όμιλο συμβούλων τουρισμού MTC GROUP το ετήσιο πλάνο ενεργειών για την προώθηση και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο προσκήνιο η δράση Blogtrotters 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενέκρινε κονδύλια για επιμέρους δράσεις την περίοδο 2017-2019...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Υπουργείο Τουρισμού εξασφάλισε πόρους ύψους 5,7 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη και προώθηση δράσεων θεματικού τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δημοσιότητα Αυγούστου αναδεικνύει νέες ταξιδιωτικές ιστορίες για την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρώτο βραβείο κέρδισε η Ελλάδα για το βίντεο του ΕΟΤ «Greece- Α 365-DayDestination» που ψηφίστηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού ως το «καλύτερο βίντεο στην Ευρώπη» για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εμπνευσμένη από την ομορφιά και την απλότητα της Σαντορίνης, η διακριτική πολυτέλεια του ξενοδοχείου Grace Santorini κατάφερε να μονοπωλήσει και φέτος το ενδιαφέρον του διεθνούς ταξιδιωτικού τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory