Marketing Greece: Η Κως πρωταγωνίστρια στο ισπανικό InStyle
Η φωτογράφιση μόδας διάσημης ηθοποιού για την ισπανική έκδοση του περιοδικού InStyle στοχεύει στην προβολή της Κω και την τοποθέτησή της ως lifestyle προορισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η φωτογράφιση μόδας διάσημης ηθοποιού για την ισπανική έκδοση του περιοδικού InStyle στοχεύει στην προβολή της Κω και την τοποθέτησή της ως lifestyle προορισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από το video της στο YouTube, η lifestyle & family vlogger αναδεικνύει όλα τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τη Ρόδο τον ιδανικό οικογενειακό προορισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το κέντρο της Αθήνας και η Αθηναϊκή Ριβιέρα πρωταγωνίστησαν σε δύο επεισόδια της δημοφιλούς ταξιδιωτικής εκπομπής της Βραζιλίας, Viagem Cultural.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ηλεκτρονική έκδοση του lifestyle περιοδικού αναδεικνύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νησιού, εστιάζοντας στα τυρκουάζ νερά και τις πολύχρωμες παραδόσεις του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ηλεκτρονική έκδοση της Βρετανικής εφημερίδας συνοψίζει τους λόγους που καθιστούν την Άνδρο έναν παραδεισένιο οικογενειακό προορισμό δίπλα στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό αναδεικνύει την αινιγματική γοητεία του νησιού μέσα από ένα 10σέλιδο αφιέρωμα στο τεύχος Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πλάνο προώθησης Σεπτεμβρίου μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
298.000 views και 316.900 reach για τη Spotlight Diva του Ιονίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαδραστική Εφαρμογή & Διαγωνισμός στο Discovergreece.com σε συνεργασία με την Aegean
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) πραγματοποιεί πρόχειρο διαγωνισμό για έκθεση στις Κάννες της Γαλλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To «δικό του μεγάλο ελληνικό νησί» παρουσιάζει ο Ισπανός ηθοποιός, Adam Jezierski, που επισκέφθηκε πρόσφατα την Κω με πρωτοβουλία της Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόσθετο κονδύλι συνολικού ύψους 12 εκατομμυρίων ευρώ διεκδικεί ο ΚΟΤ για σκοπούς διαφήμισης και προβολής του κυπριακού τουριστικού προϊόντος το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory