 
            
            
        Tripinview: Η Ελλάδα, ο δημοφιλέστερος προορισμός της Μεσογείου
Σύμφωνα με το Monthly Report του tripinview.com, η Ελλάδα είναι η πρώτη επιλογή των ταξιδιωτών, στην Ευρωπαϊκή ακτογραμμή της Μεσογείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Σύμφωνα με το Monthly Report του tripinview.com, η Ελλάδα είναι η πρώτη επιλογή των ταξιδιωτών, στην Ευρωπαϊκή ακτογραμμή της Μεσογείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Διοργάνωση από το FUTURE MODELS, το πρακτορείο μοντέλων του Γιώργου Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η «Επικοινωνία» πάει πιο πέρα από Τουρκία, σε Καζακστάν και Αζερμπαϊτζάν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Αυτό το καλοκαίρι, το Discovergreece.com παρουσιάζει στο ταξιδιωτικό κοινό ένα ολοκληρωμένο χάρτη εμπειριών στα νησιά του Αιγαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Δυο ελληνικά brands συνεργάζονται για τη δημιουργία μιας συλλεκτικής έκδοσης του εμβληματικού METAXA 7 STARS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η κορυφαία γερμανική εφημερίδα παρουσιάζει την αναβίωση της αμπελοκομίας μέσα από τα μάτια της νέας γενιάς οινοπαραγωγών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Με αφορμή την επίσημη παρουσίαση της πλατφόρμας tripinview.com ο Σωκράτης Ευσταθόπουλος μιλάει στο adbusiness για το σημαντικό αυτό εγχείρημα αλλά και την πορεία και τη φιλοσοφία της ImagePro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Από τη Γραμβούσα έως την Κάτω Ζάκρο, οι σελίδες του κορυφαίου Γαλλικού περιοδικού γέμισαν χρώματα και τοπία της κρητικής γης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η Marketing Greece και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής παρουσιάζουν στον ψηφιακό κόσμο τον εξωτικό παράδεισο της Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ανακαλύψτε κάθε μήνα έναν διαφορετικό ελληνικό προορισμό, μέσα από εικόνες και γεύσεις από κάθε γωνιά της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Τα πασχαλινά ήθη και έθιμα και τα φυσικά τοπία προβάλλονται μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Δράσεις προβολής του «3rd International Roads to Rhodes Marathon» από το Discovergreece.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory