
Η Enterprise Greece στο συνέδριο International Hospitality Industry Investment
Ποια είναι τα βασικά ζητήματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοια είναι τα βασικά ζητήματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΨηφιακός Βοηθός Τεχνητής Νοημοσύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης θα λειτουργεί ως εξατομικευμένος ταξιδιωτικός «σύντροφος» για όλους τους επισκέπτες της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε εντυπωσιακά αποτελέσματα ολοκληρώνεται το ετήσιο πρόγραμμα συνδιαφήμισης, με πάνω από 20 εκατομμύρια τουρίστες-καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη να παρακολουθούν διαφημίσεις για το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εκπαίδευση και επαγγελματική ενδυνάμωση των εργαζομένων του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην βούληση του υπουργείου Tουρισμού για την περαιτέρω ανάπτυξη του οινοτουρισμού στην Ελλάδα εξέφρασε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη συνάντηση συζητήθηκαν η προώθηση της διμερούς τουριστικής συνεργασίας, καθώς και οι εκδηλώσεις στον τομέα του τουρισμού, που σχεδιάζονται εκατέρωθεν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑξιοποιώντας τις «πράσινες» τεχνολογίες θα ανοίξει o δρόμος για έναν πιο ανθεκτικό τουριστικό τομέαυπογράμμισε η υπουργός τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι περιλαμβάνει το Μνημόνιο που υπογράφηκε με το China Intercontinental Communication Center (CICC) στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυζητήθηκε η ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης πολιτικών που θα διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα πλέον εκτεταμένα έργα έρευνας αγοράς πανευρωπαϊκά θα συνεχισθεί έως το 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ITB Berlin είναι μία εκ των μεγαλύτερων εκθέσεων της τουριστικής βιομηχανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory