Έρευνα Περιφέρειας Αττικής για τους τουρίστες
Διπλασιάστηκε μέσα σε λίγους μήνες ο αριθμός τουριστών που βρίσκουν πληροφορίες για την Αθήνα στο διαδίκτυο, σύμφωνα με έρευνα της Περιφέρειας Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διπλασιάστηκε μέσα σε λίγους μήνες ο αριθμός τουριστών που βρίσκουν πληροφορίες για την Αθήνα στο διαδίκτυο, σύμφωνα με έρευνα της Περιφέρειας Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα χαρακτηριστικά του τουριστικού video οδηγού myATHENS.tv, που βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό online, παρουσίασε στο advertsing.gr ο Χάρης Κατσίγιαννης της 3dSpace, εταιρείας που συνέβαλε στην ανάπτυξή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάστηκε επίσημα το Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, που έχει σκοπό να καταστήσει την Περιφέρεια έναν από τους ελκυστικότερους city break προορισμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο νέα σποτς που ξεκίνησαν να προβάλλονται διεθνώς, δημιούργησε η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ομάδα εργασίας που θα υποβάλει προτάσεις για τη δημιουργία του branding της Ελλάδας, δημιούργησε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ανάπτυξη ενός πλήρους συστήματος branding της χώρας και του τουριστικού της προϊόντος, μέσω διαγωνισμού, πρότεινε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης στον Πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πεποίθηση ότι ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει το όχημα της ανάπτυξης για την Ελλάδα τα επόμενα χρόνια εξέφρασε ο Ηλίας Κοκοτός, Marketing Director της εταιρείας Ελούντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρωτοποριακή εταιρεία-εργαλείο προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με την ονομασία Marketing Greece, ανακοίνωσαν επίσημα οι ΣΕΤΕ, ΞΕΕ και ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καταγγελία σε βάρος ψυχαγωγικού πάρκου της Σουηδίας, που επιχειρεί να αποτρέψει τους Σουηδούς να επισκεφτούν την Κρήτη, κατέθεσε η ΣΕΕΔΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διεθνές workshop για την αποκατάσταση της εικόνας της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά, πραγματοποιεί ο Δήμος Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρωτοβουλία Breakthrough Greece παρουσίασε στον Υφυπουργό Ανάπτυξης, Νότη Μηταράκη το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, έκανε παρέμβαση, με αφορμή αγγλικό ριάλιτι που δυσφημεί την Ελλάδα στο εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory