To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παρουσιάστηκε το σχέδιο δράσης του ACB

Παρουσιάστηκε το σχέδιο δράσης του ACB
Παρουσιάστηκε το σχέδιο δράσης του ACB

Ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, ανοίγοντας την εκδήλωση του Athens Convention Bureau, τόνισε: «Ο Δήμος Αθηναίων αναπτύσσει σημαντικό έργο για την καθιέρωση της Αθήνας ως ενός εκ των κορυφαίων συνεδριακών προορισμών σε παγκόσμιο επίπεδο, θεωρεί τον ιδιωτικό τομέα ως φυσικό του σύμμαχο σε αυτή την προσπάθεια και καλεί όλους τους πολίτες, επιχειρηματίες και τους φορείς, να στηρίξουν την τουριστική ανάπτυξη της πόλης μας. Να δώσουμε όλοι μαζί τον καλύτερο μας εαυτό για την Αθήνα».

Σχετικά με τα επεισόδια που διαδραματίστηκαν στο κέντρο της Αθήνας την περασμένη Κυριακή, ο δήμαρχος Αθηναίων σημείωσε: «Τις τελευταίες μέρες, δώσαμε μεγάλες μάχες, καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε τον αντίκτυπο των επεισοδίων και των καταστροφών. Με άμεση επικοινωνία, με επιστολές, με διαβεβαιώσεις, με όποιο μέσο και εφόδιο διαθέτουμε προσπαθήσαμε και προσπαθούμε ακόμα να αποτρέψουμε περισσότερες απώλειες για την τουριστική και συνεδριακή δραστηριότητα στη πόλη. Και αισθάνομαι την ανάγκη να σας επισημάνω ότι αισθανθήκαμε αρκετά μόνοι, σε επίπεδο Πολιτείας, σε αυτήν την προσπάθεια… Δεν σταματάμε. Παλεύουμε».

Ο Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων και Πρόεδρος της εταιρείας, κ. Γιώργος Μπρούλιας, χαιρετίζοντας την εκδήλωση, υπογράμμισε: «Μέσα από το σχέδιο δράσης του ACB για το 2012 και το 2013 o Δήμος Αθηναίων καθιστά σαφές ότι συνεχίζει να επενδύει στο Συνεδριακό τουρισμό  και πιστεύει στην ισχυρή συμβολή του στην τοπική οικονομία. Για αυτό τον σκοπό προχωρήσαμε στον πλήρη ανασχεδιασμό της λειτουργίας του Athens Convention Bureau με σκοπό την καλύτερη δυνατή προώθηση της Αθήνας σε όλους τους τομείς της συνεδριακής αγοράς και τη βελτίωση των διαδικασιών έρευνας, εντοπισμού και προσέλκυσης διεθνών συνεδρίων».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΤΑ κ. Αλέξης Γαληνός, και τα στελέχη του ACB παρουσίασαν το σχέδιο δράσης του Athens Convention Bureau με σκοπό την στοχευμένη προβολή της Αθήνας στη διεθνή αγορά συνεδρίων και εταιρικών συναντήσεων, την εξυπηρέτηση κάθε ενδιαφερόμενου να διοργανώσει κάποια εκδήλωση στην πόλη και το κυριότερο, την προβολή και υποστήριξη των μελών του και των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Πρωταρχικός στόχος είναι, αφενός μεν να διατηρηθεί η Αθήνα στον χάρτη των διεθνών συνεδριακών προορισμών παρά την αρνητική δημοσιότητα και τα προβλήματα που υπήρξαν το τελευταίο διάστημα, αφετέρου δε να αποκαταστήσει την εικόνα της στη συγκεκριμένη αγορά και να ανακτήσει το χαμένο έδαφος της τελευταίας διετίας.

Όπως υπογράμμισε ο κ. Γαληνός, ο Δήμος Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής έχει αναλάβει πλήρως τα λειτουργικά έξοδα του Athens Convention Bureau, το οποίο, από την πλευρά του έχει εκπονήσει και ήδη έχει αρχίσει να υλοποιεί ένα πλάνο δράσεων προϋπολογισμού της τάξης των 600.000 Ευρώ, επωμιζόμενο το μεγαλύτερο μέρος αυτού του κόστους.

Παράλληλα έχει διαμορφώσει αναλυτικό πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει προς όποια επιχείρηση ενταχθεί στο Πρόγραμμα Μελών, έναντι προσδιορισμένης ετήσιας συνδρομής, ανάλογα με το είδος και το μέγεθος της κάθε επιχείρησης και προκειμένου να καλυφθεί ένα μέρος του συνολικού προϋπολογισμού.  

Οι επισημάνσεις του Tom Buncle

Επίσημος προσκεκλημένος του ACB, ήταν ο Tom Buncle, Brand Strateggist, o οποίος παρουσίασε το θέμα: Branding a Destination in Crisis: The Case of Athens. Ο επίσημος ομιλητής παρουσίασε την ιδιαίτερη έννοια του branding και της σημασίας του στη διαμόρφωση ταυτότητας, εικόνας και εν τέλει, ζήτησης για έναν προορισμό και αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα παραδείγματα άλλων πόλεων και περιοχών.

Ειδικά για την Αθήνα, επισήμανε ότι διαθέτει σημαντικά στοιχεία που μπορούν να αναδείξουν μία μοναδική ταυτότητα, η οποία θα μπορεί να τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και να συμβάλλει στην ενίσχυση της εικόνας της, ενώ ειδικά σε ό,τι αφορά τον τρόπο δράσης και λειτουργίας της ΕΑΤΑ και του ACB, σχολίασε ότι πρόκειται για μία μεγάλη προσπάθεια που διακρίνεται από υψηλό επαγγελματισμό και υπευθυνότητα.

Ο Tom Buncle έχει πείρα πάνω από 30 χρόνια στο τουριστικό μάρκετινγκ καθώς και στην ανάπτυξη και διαμόρφωση της εικόνας ενός προορισμού.  Έχει διατελέσει CEO του Visit Scotland και έχει εργαστεί στο Destination Branding του Visit England και πολλών άλλων προορισμών σε Παγκόσμιο Επίπεδο.

Παράλληλα είναι ο συγγραφέας του εγχειριδίου Tourism Destination Branding το οποίο δημοσιεύτηκε το 2009 από τα τον Παγκόσμιο Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών (UNWTO) και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού (ETC).