Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Eπίσημο το spec των 7,5 εκατ. για το brand Olympian Land
Σε πλήρη επιβεβαίωση ρεπορτάζ του Advertising.gr και του Business Today από την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος προχωρά επίσημα στην διενέργεια ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για το έργο «Δράσεις Τουριστικής Προβολής και Σύγχρονα Ψηφιακά Εργαλεία Προώθησης Τουριστικών Προορισμών στην ΠΔΕ».
Αντικείμενο της υπό διεκδίκησης σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών δημοσιότητας και τουριστικής προβολής με ταυτόχρονη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω το brand Olympian Land της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Το έργο «Δράσεις Τουριστικής Προβολής και Σύγχρονα Ψηφιακά Εργαλεία Προώθησης Τουριστικών Προορισμών στην ΠΔΕ» περιλαμβάνει δύο (2) Δράσεις (Δράση 1 & Δράση 2), οι οποίες περιλαμβάνουν επιμέρους υποδράσεις.
- Η Δράση 1 αφορά τον ορισμό Συμβούλου Επικοινωνιακών Υπηρεσιών και περιλαμβάνει στρατηγικό σχεδιασμό, παραγωγή και διανομή προωθητικού υλικού, δράσεις δημοσιότητας σε Ελλάδα και εξωτερικό, καμπάνιες σε ΜΜΕ και social media, καθώς και θεματικές ενότητες όπως ο τουρισμός και η κυκλική οικονομία.
- Η Δράση 2 επικεντρώνεται στη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMO), στην ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών (DMS) και στην εκπόνηση μελετών για την αποδοτική λειτουργία και στρατηγική προβολή της περιοχής.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 6 εκατ. ευρώ ή 7,44 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ 24 % και προσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο παλαιότερο ρεπορτάζ του Advertising.gr.
