To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Spec 135.000 ευρώ για νέο Place Brand

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Spec 135.000 ευρώ για νέο Place Brand

H Περιφέρεια Πελοποννήσου, προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου ανάθεσης υπηρεσιών με τίτλο «Σχεδιασμός Ταυτότητας Τόπου της Περιφέρειας Πελοποννήσου», για το έργο «Προώθηση Τουρισμού (Εκδηλώσεις/Διοργανώσεις/ Φεστιβάλ - Μελέτες - Ψηφιακά Κανάλια) για το έτος 2024», για την τουριστική προβολή της

Πρόκειται για σύμβαση αξίας 135.000 ευρώ (με ΦΠΑ) και η διάρκεια της είναι μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς.

Αντικείμενο της είναι ο σχεδιασμός της ταυτότητας τόπου (Place Brand) της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Στόχος του έργου είναι η σχηματοποίηση ενός Place Brand το οποίο θα καλύπτει όλες τις ανάγκες της Περιφέρειας Πελοποννήσου, για χρήση σε διαφορετικούς τομείς της δραστηριότητας του Οργανισμού και της τοπικής κοινωνίας, και θα απευθύνεται σε όλα τα κοινά, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά.

Για την υλοποίηση του έργου απαιτείται η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης και δομημένης μεθοδολογίας σχεδιασμού Place Brand η οποία ενδεικτικά περιλαμβάνει εκτεταμένη έρευνα και ανάλυση της υφιστάμενης ταυτότητας τόπου και του υπάρχοντος συστήματος διακυβέρνησης και εταίρων (stakeholders), εκτεταμένη έρευνα και ανάλυση βέλτιστων πρακτικών (best practices) σε φορείς, οργανισμούς ή/και τόπους με αντίστοιχα χαρακτηριστικά αυτών της Περιφέρειας Πελοποννήσου ή/και της Πελοποννήσου, διαμόρφωση του οράματος και της κύριας στρατηγικής του νέου Place Brand και των αντίστοιχων στρατηγικών κατευθύνσεων, σχεδιασμό δημιουργικών υλικών για την οπτική ταυτότητα του νέου Place Brand, σύνταξη Εγχειριδίου Ταυτότητας Τόπου (Place Brand Book) στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται και θα εξειδικεύονται όλα τα βασικά στρατηγικά, αφηγηματικά και οπτικά στοιχεία τα οποία απαιτούνται για την ολοκληρωμένη παρουσίαση του Place Brand, αδρομερή πρόταση εφαρμογών του νέου Place Brand, τόσο για την εισαγωγή του στα εσωτερικά και εξωτερικά κοινά, όσο και για την εισαγωγή του σε τομείς αναπτυξιακής προτεραιότητας του τόπου.

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου και ώρα 15:00.