To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Rethinking Greece από τον ΕΟΤ

Rethinking Greece από τον ΕΟΤ
Rethinking Greece από τον ΕΟΤ

Την εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης, την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου, χαιρέτησε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, δίνοντας την κατεύθυνση της Ελληνικής Τουριστικής Στρατηγικής και υπερθεματίζοντας τη σημασία της συνεργασίας.

Στη διάρκεια της πρώτης ενότητας της εκδήλωσης, σημαντικοί εκπρόσωποι της αγοράς, όπως ο κ. Γιώργος Τσακίρης (πρόεδρος ΞΕΕ), ο κ. Γιάννης Ρέτσος (1ος αντιπρόεδρος ΣΕΤΕ), ο κ. Δημήτρης Μαύρος (πρόεδρος ΕΔΕΕ), ο κ. Σπύρος Ζαβιτσάνος (πρόεδρος ΣΕΔΕΑ) και ο βουλευτής κ. Ψαριανός, μίλησαν για τη γενική στρατηγική του τουρισμού. Παράλληλα, αναφέρθηκαν στη σημασία του ρεαλιστικού προϋπολογισμού, την οργάνωση, την εξειδίκευση, τη στόχευση. Τη σημασία του τουρισμού για την Ελληνική οικονομία.

Στη δεύτερη ενότητα κλήθηκαν φορείς της αγοράς του marketing και των δημοσκοπήσεων σε μια δημόσια συζήτηση. Σε αυτή συμμετείχαν οι κ.κ. Κώστας Παναγόπουλος (ALCO), Βen Moxon (Arkenford), Βασίλης Φεύγας (West Wing), o καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά M. Σφακιανάκης, Σπύρος Καμηλέρης (GFK Hellas), Ξ. Κούρτογλου (FOCUS BARI), Δ. Κόσσυφας (Google). Άπαντες κατέθεσαν απόψεις, τεχνογνωσία, εξειδικευμένη γνώση κι αναφέρθηκαν με αριθμούς στην έρευνα, στα κοινά-στόχους και στα εργαλεία στόχευσης.

Κατά την εκδήλωση, ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ, κ. Νίκος Καραχάλιος, περιέγραψε τη διαδρομή του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού τις τελευταίες 45 ημέρες μέχρι σήμερα. Η πορεία ξεκίνησε από την Αθήνα στις 27 Σεοτεμβρίου, συνεχίστηκε στις 30 Οκτωβρίου στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ και στις 31 Οκτωβρίου, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, ανακοινώθηκε από την υπουργό Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη η επικοινωνιακή στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού για το 2013. Στο Λονδίνο, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης έκθεσης τουρισμού στον κόσμο WTM, εξειδικεύτηκε η Ελληνική Τουριστική Στρατηγική για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Στις 15 Νοεμβρίου, ο τουρισμός έκανε την 5η στάση του στο Μουσείο της Ακρόπολης, ενώ ο αμέσως επόμενος σταθμός είναι η Θεσσαλονίκη και η Philoxenia.