To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Spec 1,5 εκατ. ευρώ για την προβολή της Αθήνας

Spec 1,5 εκατ. ευρώ για την προβολή της Αθήνας
Tην απόφαση να προκηρύξει spec με budget της τάξεως του 1,5 εκατ. ευρώ (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ) για την «υλοποίηση καμπάνιας γενικής τουριστικής προβολής για την προώθηση της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη» έλαβε η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών - Αναπτυξιακή Α.Ε. ΟΤΑ (ΕΑΤΑ Α.Ε.).

Συγκεκριμένα την Δευτέρα 29 Απριλίου 2020 συνήλθε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας και αποφάσισε να προχωρήσει σε επαναπροκύρηξη με νέους όρους του διαγωνισμού που είχε πραγματοποιήσει το 2019 χωρίς να καταλήξει σε αποτέλεσμα. Aναλυτικότερα, η ΕΑΤΑ είχε δημοσιεύσει στις 30 Μαΐου 2019 σχετική διακήρυξη διεθνούς διαγωνισμού με κονδύλι 1.503.241 ευρώ (1,86 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ). Η διενέργεια του διαγωνισμού είχε οριστεί για τις 9 Ιουλίου (δυο ημέρες μετά τις εκλογές εκείνης της χρονιάς) όμως για «τεχνικούς λόγους και παραμέτρους», όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση του τότε Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΑΤΑ, ο διαγωνισμός ματαιώθηκε.

Oι όροι εκείνου του διαγωνισμού είχαν σχεδιαστεί με ορίζοντα υλοποίησης το διάστημα 2019-2021 και σε συμφωνία με τις τότε επικρατούσες συνθήκες και τα δεδομένα στο χώρο του τουρισμού.

Η Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε. λαμβάνοντας υπόψη τις επικαιροποιημένες δράσεις τουριστικής προβολής της Αθήνας για το διάστημα 2020-2022, όπως διαμορφώθηκαν με βάση τα νέα δεδομένα στον χώρο του τουρισμού και τις νέες κοινωνικές συνθήκες και τον αντίκτυπο που θα έχουν αυτές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, προχώρησε σε αναμόρφωση της διακύρηξης με τις απαραίτητες προσθήκες/αλλαγές σε αυτή.

Στα νέα δεδομένα και τις νέες κοινωνικές συνθήκες συντέλεσαν κι οι πρόσφατες δυσμενείς συνθήκες που βιώνει η χώρα μας λόγω της COVID-19 και του εκτιμώμενου αντίκτυπου που θα έχει στον τουρισμό στην Ελλάδα, και ειδικότερα στην πόλη της Αθήνας.


Έτσι θα προβεί άμεσα σε εκ νέου δημοσίευση του συνυποβαλλόμενου αναμορφωμένου τεύχους διαγωνισμού, με αντικείμενο «Υλοποίηση καμπάνιας γενικής τουριστικής προβολής για την προώθηση της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη».

Ο προϋπολογισμός του ως άνω διαγωνισμού ανέρχεται σε ένα εκατομμύριο πεντακόσιες τρείς χιλιάδες διακόσια σαράντα ένα ευρώ (€1.503.241,00) μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και η διάρκεια της σύμβασης του Έργου του Αναδόχου που θα προκύψει θα είναι δεκαοκτώ (18) μήνες από την υπογραφή της και το αργότερο έως 30 Απριλίου 2022


Το αντικείμενο του προηγούμενου διαγωνισμού

Υπενθυμίζεται πως στον διαγωνισμό του 2019 οι υπηρεσίες που ζητούνταν από τον ανάδοχο περιελάμβαναν: σχεδιασμό στρατηγικής επικοινωνίας της καμπάνιας, σχεδιασμό δημιουργικού της καμπάνιας για τα έντυπα και ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, καθώς και τη δημιουργία πρωτότυπου υλικού προβολής για το αεροδρόμιο (Outdoor airport).

Επίσης, συμπεριλαμβανόταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η λειτουργία/ενημέρωση ενημερωτικής ιστοσελίδας της καμπάνιας (microsite) καθ΄ όλην τη διάρκεια του έργου.

Τέλος, το έργο αφορούσε και την παροχή offline ενεργειών διοργάνωσης εκδηλώσεων που θα αναδεικνύαν την ταυτότητα της Αθήνας ως μιας ζωντανής και αυθεντικής πόλης, καθώς και τη διενέργεια φυσικών και ψηφιακών προωθητικών ενεργειών (OnLine/ OffLine activations).