Spec 15 εκατ. ευρώ για την προβολή της Ελλάδας

Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας προκήρυξε διαγωνισμό με αντικείμενο την τουριστική προβολή και προώθηση της Ελλάδας.
Αναλυτικότερα, αντικείμενο της υπό διεκδίκηση σύμβασης είναι η ολοκληρωμένη προβολή του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας και η περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωσιμότητας της με γνώμονα την ανάδειξή της σε έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό ο οποίος μπορεί να προσφέρει διαφοροποιημένα και εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες στους επισκέπτες, ανάλογα με τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά τους, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ειδικότερα, η Σύμβαση ενδεικτικά περιλαμβάνει:
• Στρατηγική Τοποθέτηση (Strategic Positioning) της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού και Στρατηγική Επικοινωνίας,
• δημιουργία ταυτότητας και λογοτύπου για το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας,
• δημιουργία και παραγωγή ηλεκτρονικού - οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής
• υλοποίηση συνολικού πλάνου διαφημιστικών ενεργειών με στόχο την τουριστική προβολή της Ελλάδας, σε ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ (media plan), σχεδιασμό και οργάνωση εκδηλώσεων σε στοχευμένα κοινά Business to Business (Β2Β) με τουριστικούς επαγγελματίες / “Travel Trade” (ταξιδιωτικούς πράκτορες, Tour Operators, κ.λπ.) στο εξωτερικό,
• διενέργεια έρευνας ικανοποίησης επισκεπτών και έρευνες στο εξωτερικό για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη της Ελλάδας κ.λ.π
Η εκτιμώμενη αξία της 9μηνης σύμβασης είναι 15 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), ενώ υπάρχει δικαίωμα προαίρεσης έως 7,5 εκατ. ευρώ για ένα χρόνο.
Φορέας χρηματοδότησης είναι το Υπουργείο Τουρισμού και προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Τρίτη 15 Ιουλίου και ώρα 15:00.