To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Βενετία Κυρίου, Happy People: Η εταιρεία που σπάει τα στερεότυπα

Βενετία Κυρίου, Happy People: Η εταιρεία που σπάει τα στερεότυπα

Η Βενετία Κυριού, founder της Happy People, μας μιλά για την πορεία των 30 ετών της εταιρείας, την εξέλιξή της, τη συμμετοχή της σε διεθνή projects αλλά και τη σημασία της ύπαρξης γυναικών σε ηγετικές θέσεις. Παράλληλα, εξηγεί γιατί το diversity είναι απαραίτητο στον κλάδο και αναλύει τα χαρακτηριστικά εκείνα που έχουν οδηγήσει τη Happy People στην κορυφή.



adb Πώς έκλεισε το 2022 για τη Happy People όσον αφορά τον τζίρο; Πώς «τρέχει» μέχρι στιγμής το 2023;

Το 2022 ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες χρονιές της ιστορίας για την εταιρεία. Νέοι πελάτες, μακροχρόνιες συνεργασίες και στιγμές απόλυτης επιτυχίας μέσα από το δύσκολο rally του ανταγωνισμού. Το 2023, μπαίνοντας στα 33 μου χρόνια στο χώρο της διαφήμισης, ξεκινήσαμε και κλείσαμε αυξητικά το πρώτο μας εξάμηνο. Συνεχίζουμε τον δύσκολο αγώνα μας, πάντα με συνέπεια και επαγγελματισμό.

adb Ποιες σημαντικές συνεργασίες και δουλειές που υλοποιήσατε το τελευταίο διάστημα ξεχωρίζετε;

Αναλάβαμε επιτυχημένα τη στελέχωση με ανθρώπινο δυναμικό στις εκθέσεις Horeca, Defea, Marathon, Artoza, Yachting, Food Expo, Xenia, Motor Show, Climatherm. Συνεχίσαμε με επιτυχημένα διαφημιστικά σποτ όπως HSBC Bank, As Company, Υπουργείο Δημόσιας Υγείας, ΕΣΠΑ, Βενέτης, Eshop, Απογευματινή, Istikball, OPAP, Alpha Bank κ.α. Όσο για την επιτυχημένη πορεία της Θεσσαλονίκης, θα αναφέρω επιτυχημένες συνεργασίες σε διαφημιστικές καμπάνιες όπως Τράτα, Sprite, L’Oréal, Henkel.

adb Οι σειρές εποχής που αναλάβατε είχαν ιδιαίτερες προκλήσεις; Πώς αντιμετωπίσατε το project;

Με μεγάλη μας χαρά και με την πολύτιμη βοήθεια του Casting Director της εταιρείας μας, ολοκληρώσαμε με επιτυχία τη μεγάλη παραγωγή της Stefi Production για το Netflix. Τέλος, πραγματοποιήσαμε το casting των βοηθητικών ηθοποιών στην νέα παραγωγή του ΑΝΤ1, «Ψυχοκόρες».

adb Από την εμπειρία σας, ποιο θα λέγατε πως είναι το προσόν που θα πρέπει να έχει κάποιος στον κλάδο σας;

Η συνεχής εξέλιξη και ενημέρωση, staying on top of trends, ο επαγγελματισμός και οι σωστές συνεργασίες, το να βρίσκεσαι πάντα σε ετοιμότητα να αντιμετωπίσεις καταστάσεις, να αντεπεξέλθεις απέναντι σε απροσδόκητα εμπόδια.

adb Ως γυναίκα ηγέτης μιας επιτυχημένης εταιρείας, ποιες πιστεύετε πως είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ακόμη και σήμερα οι γυναίκες στο επιχειρείν και ποια είναι τα δικά σας μυστικά επιτυχίας;

Αρχικά, θα ήθελα να ξεκινήσω από το ότι πιστεύω πως οι γυναίκες έχουν όλα τα απαραίτητα προσόντα να καταλαμβάνουν ηγετικές θέσεις σε κάθε επάγγελμα και κλάδο. Μια ηγετική προσωπικότητα, ανεξαρτήτως φύλου, πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη. Ως γυναίκες ηγέτες, νιώθω πως έχουμε περισσότερα να αποδείξουμε. Εκτός από εμπιστοσύνη, πρέπει να προσφέρουμε και σιγουριά και να εκπέμπουμε αυτοπεποίθηση και στους πελάτες αλλά και στους ίδιους μας τους εργαζομένους. Εγώ προσωπικά, μέσω της Happy People, έχω καταφέρει να νιώθω γεμάτη και ικανοποιημένη από τη δουλειά μου. Ως λάτρης της τελειότητας, προσπαθώ πάντα να ανακαλύπτω νέα ταλέντα, να δίνω ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους και θέλω να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας συνεχώς. Θεωρώ πως τα παραπάνω στοιχεία αποτελούν τα χαρακτηριστικά της επιτυχίας μας, και φυσικά χάρη στη συλλογική σκληρή δουλειά όλης της ομάδας μας εγώ μπορώ σήμερα να αποκληθώ γυναίκα ηγέτης. Είμαι ευτυχής και υπερήφανη που οι γυναίκες έχουν όλο και μεγαλύτερο θετικό αντίκτυπο με τον «αγώνα» τους μέσω και της θέσης τους στον εργασιακό χώρο.




adb Ποια η σημασία της διαφορετικότητας για τον κλάδο σας και πώς μπορεί το diversity να αποτελέσει δύναμη προόδου και εξέλιξης;

To diversity και η αποδοχή της διαφορετικότητας αναμφισβήτητα αποτελούν το μέλλον στον κλάδο μας. Καθώς η κοινωνία και ο κόσμος γύρω μας μεταβάλλεται και εξελίσσεται, κατά τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να εξελισσόμαστε και εμείς. Είναι σημαντικό να παρατηρήσουμε ότι ξεφεύγουμε από παλιές νοοτροπίες και ιδεοληψίες και να αναγνωρίσουμε πως όλες οι κοινωνικές ομάδες που ίσως έχουν περιθωριοποιηθεί στο παρελθόν, όπως για παράδειγμα οι γυναίκες ή η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, έχουν κάθε δικαίωμα να εκπροσωπούνται και να εκπροσωπούν. Στη Happy People πιστεύουμε πως δίνοντας χώρο στο diversity, δίνουμε χώρο στην ανάδειξη περισσότερων ταλέντων, πράγμα αναγκαίο, αν όχι απολύτως απαραίτητο.

adb Ποια στοιχεία του DNA της Happy People θεωρείτε πως έχουν οδηγήσει στην επιτυχημένη πορεία της για περισσότερο από 30 χρόνια στην ελληνική αγορά;

Αναγνώριση για τη Happy People σε διεθνές επίπεδο είναι η απόδειξη της ποιοτικής και συνεπούς δουλειάς που κάνουμε με εγχώρια αλλά και διεθνή καταξίωση. Η επιτυχία μας οφείλεται στα στελέχη της εταιρείας από την ομαδική και συλλογική δουλειά. Χωρίς ίχνος υπερβολής, πιστεύω πως έχουμε την καλύτερη ομάδα στελεχών.

TAGS: Marketing