To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Βενετία Κυρίου, Ηappy People: Aναζητάμε συνεχώς φρέσκες ιδέες και πρόσωπα

Βενετία Κυρίου, Ηappy People: Aναζητάμε  συνεχώς φρέσκες  ιδέες και πρόσωπα
Η Βενετία Κυρίου, founder της Ηappy People, μιλά στο adbusiness για την πορεία των 30 ετών της εταιρείας, την εξέλιξή της σε one stop shop - advertising agency και όλα όσα την κάνουν να ξεχωρίζει. Επίσης, προαναγγέλλει την επέκτασή της στην Κύπρο αλλά και σε άλλα μέρη της Ελλάδας, πέρα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά


Η Happy People μετρά πλέον 30 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά. Πώς ξεκίνησε και ποια είναι η φιλοσοφία της;

H εταιρεία μας ιδρύθηκε το 1990 και η επιχειρηματική σκυτάλη πέρασε από γενιά σε γενιά, από τη μητέρα μου, που ίδρυσε την εταιρεία, και σε μένα, από το 2012. Αν μπορούσα να συνοψίσω τη φιλοσοφία μας σε ένα motto, θα έλεγα πως το «all ages, all faces» είναι αυτό που αντιπροσωπεύει την εταιρεία μας, αφού η εξειδίκευσή μας είναι το casting, για κάθε ανάγκη και με κύριο γνώμονα το branding του πελάτη και του κάθε project κατ’ επέκταση. Τα κεντρικά ιδιόκτητα γραφεία μας είναι στην Αθήνα, ενώ διατηρούμε γραφεία και στη Θεσσαλονίκη.

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες σας;

Μέσα σε αυτά τα 30 χρόνια του επαγγελματικού της ταξιδιού, η Happy People πέτυχε ένα ευρύ φάσμα συνεργασιών με μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, τηλεοπτικά κανάλια, εταιρείες παραγωγής, έμπειρους φωτογράφους και διάσημα μοντέλα. Ενδεικτικά αναφέρω τις συνεργασίες μας με: Ant1, Mega, Star, Alpha, Skai, Open, Modiano, MovieLab, Antenna Group, Stefi Productions, Foss Productions, GreenPixel, Barking Well Nik Zik, Ηλία Χατζάκη, Vasilis Bauten, Άρη Ράμμο, Ιωάννα Μπέλλα, Ανδριανή Τσάφου, Στεφανία Νοβικόβα, Σοφία Χαρμαντά, Παναγιώτη Μιτσάκη, Μάνο Βροντζάκη, Κωνσταντίνο Παυλόπουλο. Πρόσφατα συνεργαστήκαμε με επιτυχημένα διαφημιστικά project όπως τα spot της Mc Donalds με τον Σάκη Ρουβά αλλά και τις ταινίες των Fix, Anytime. Ακόμη, από τις πρόσφατες συνεργασίες μας ξεχωρίζουμε εκείνες των El Sabor, Avène, Cosmote και Lidl. Τέλος, αξίζει αναφοράς η συνεργασία μας με σημαντικές τηλεοπτικές προσωπικότητες όπως ο Θέμης Γεωργαντάς, και ο Σάββας Πούμπουρας στο project Gourmet Cuisine, αλλά και ηθοποιούς όπως ο Αλέξης Παππάς.

Ποιοι οι σταθμοί που ξεχωρίζουν σε αυτήν τη διαδρομή των 30 ετών;
Ήδη από το ξεκίνημά μας, το 1990, κατορθώσαμε να έχουμε συνεργασίες με τηλεοπτικές σειρές του Mega Channel, τηλεοπτικά σποτ (Coca-Cola, Zewa soft), εταιρείες παραγωγής (Βασίλης Βεργέτης, Κώστας Καραγιάννης) αλλά και καταξιωμένους φωτογράφους, όπως ο Νίκος Διαμαντόπουλος. Το 2000, πραγματοποιήσαμε στην ουσία τη δυναμική μας είσοδο στο χώρο της διαφήμισης, προχωρώντας σε συνεργασίες με σημαντικά brands, όπως η Coca-Cola, η Cosmote και η Algida.
Το 2010 ήταν μια επίσης πολύ σημαντική χρονιά, καθώς δημιουργήθηκε η Happy People - Models. Με την κίνηση αυτή ξεκινήσαμε να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες σχετικές με το modelling, το promotion και τα events, και φυσικά προχωρήσαμε και σε καινούργιες συνεργασίες. Έξι χρόνια αργότερα, δημιουργήθηκε και η Happy People - Team και έτσι προέκυψε το «one stop shop» - advertising agency, που είναι η Happy People σήμερα, με την ευρεία και πολυδιάστατη γκάμα υπηρεσιών. Στη συνέχεια, το 2018, ξεκίνησε και η Happy People Θεσσαλονίκης, με τα εγκαίνια των γραφείων μας στη συμπρωτεύουσα, επιτρέποντάς μας να αυξήσουμε τη γεωγραφική μας κάλυψη.

Όπως ακριβώς αναφέρατε, οι υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία έχουν εμπλουτιστεί σημαντικά μέσα σε αυτήν τη διαδρομή. Ποιες ακριβώς προσφέρετε σήμερα και πού θα λέγατε πως εξειδικεύεστε;
Ακολουθώντας το αμερικανικό πρότυπο στο casting, που συνοψίζεται στο motto «all ages, all faces», χωρίς μεζούρα, ανεξαρτήτως ηλικίας», η Happy People είναι leader στα casting διαφημιστικών, συγκεντρώνοντας μεγάλη γκάμα type cast σε male/female models, actors & characters. Αναζητούμε πάντα πρωτότυπους χαρακτήρες, με στόχο να μπορούμε να καλύψουμε όλες τις ανάγκες των πελατών μας, και με αυτό τον τρόπο μπορούμε να διαθέτουμε roster 1.500 ατόμων, που ανανεώνεται καθημερινά, έτσι ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε το κατάλληλο πρόσωπο για την κατάλληλη ανάγκη.
Σήμερα, με την άνθηση του digital marketing και την αύξηση των αναγκών για προβολή σε ψηφιακό περιβάλλον, αυτή μας η τεχνογνωσία γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Γεγονός απόλυτα δικαιολογημένο θεωρώ, καθώς σήμερα διαθέτουμε ίσως την πληρέστερη γκάμα συνεργασιών σε influencers και opinion leaders, ιδανικούς για να ενισχύσουν την εικόνα ενός brand.

Τι κάνει τη Happy People να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό; Τι τη διαφοροποιεί και αποτελεί το συγκριτικό της πλεονέκτημα;
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά μας είναι οι tailor made υπηρεσίες που παρέχουμε στους πελάτες μας. Τα στελέχη μας είναι επαγγελματίες προσανατολισμένοι πάντα στις ανάγκες των πελατών. Κινούμαστε ταχύτατα, για να εξυπηρετούμε κάθε ανάγκη, ενώ διακρινόμαστε για την αποτελεσματικότητά μας, τόσο κατά τη διάρκεια, όσο και στην ολοκλήρωση ενός project. Ακόμη, θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό να αναφέρω ότι είμαστε διαθέσιμοι και στην υπηρεσία των πελατών μας 24/7. Με άλλα λόγια, η επιτυχία της Happy People έγκειται στους συνεργάτες-στελέχη της και κυρίως στην ομάδα των διαφημιστικών, με επικεφαλής τον Μάξιμο Καρρά και τη συνεργάτιδά του, Μαρία Βασιλειάδη.

Το social media marketing και η συνεργασία με influencers ποια οφέλη προσφέρουν σε διαφημιζόμενους και brands, αλλά και ποιες προκλήσεις κρύβουν;
Τα social media είναι γεγονός πως πλέον αποτελούν μέρος της ζωής μας, ενώ έχουν εξελιχθεί και σε βασικό εργαλείο επιρροής αντίστοιχο με εκείνο της τηλεόρασης. Δεν υπάρχει, λοιπόν, αμφιβολία ότι έχουν πολλά πλεονεκτήματα για όλες τις εταιρείες και τα brands. Η τακτική ενημέρωση και η σωστή στρατηγική μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη επισκεψιμότητα και πωλήσεις, ενώ παράλληλα συμβάλλει για να χτιστεί μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Πρόκληση για εμάς είναι η διατήρηση αυτής της σχέσης και η ικανοποίηση και των δύο πλευρών -influencers και πελατών- στο πλαίσιο των συνεργασιών μας.

Η σημερινή εποχή της πανδημίας έχει δημιουργήσει νέες προκλήσεις για το χώρο σας;
Η εποχή της πανδημίας είναι μια πρόκληση τόσο σε συλλογικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Ως επιχείρηση, μας ώθησε στην αναζήτηση νέων ιδεών και λύσεων, ώστε να διατηρήσουμε την ηγετική θέση μας στο χώρο. Η κρίση μάς έχει κάνει δυνατότερους και πιο ευέλικτους. Χαρακτηριστικό είναι πως τον Οκτώβριο έχουμε παρατηρήσει ήδη μια αύξηση στη δραστηριότητά μας, η οποία μάλιστα έχει ξεκινήσει να καταγράφεται από πέρυσι. Προέρχεται κυρίως από τη ζήτηση για social media marketing αλλά και την άνθηση του e commerce, που έχουν δημιουργήσει αυξημένες ανάγκες για ψηφιακή προβολή.

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τη Happy People; Υπάρχουν κάποια προγραμματισμένα σχέδια για τη συνέχεια;
Είμαστε σε διαρκή αναζήτηση φρέσκων ιδεών. Αυτήν τη στιγμή σχεδιάζουμε την επέκταση των δραστηριοτήτων μας σε άλλα μέρη της Ελλάδας, καθώς επίσης και στην Κύπρο. Ευελπιστούμε στην ανάκαμψη των εκθεσιακών δράσεων και προσβλέπουμε στην επανάνθηση των εταιρικών εκδηλώσεων, που για τη Happy People αποτελούν σημαντικές δραστηριότητες.