To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Warply: Eπεκτείνεται στην περιοχή του Κόλπου, αναλαμβάνοντας την Tim Hortons σε 6 χώρες

Warply: Eπεκτείνεται στην περιοχή του Κόλπου, αναλαμβάνοντας την Tim Hortons σε 6 χώρες

Η Warply, η ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως σε προγράμματα επιβράβευσης πελατών, που διακρίνεται για την υψηλή τεχνολογία και της αποτελεσματικότητα της, ανέλαβε το διεθνές brand Tim Hortons για συνολικά 6 χώρες, επεκτείνοντας δυναμικά τις δραστηριότητες της στην περιοχή του κόλπου.

Συγκεκριμένα ανέλαβε την Tim Hortons στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ, το Μπαχρέιν, το Ομάν, τη Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ σε σύνολο άνω των 280 καταστημάτων στην περιοχή ΕΜΕΑ. Η Tim Hortons είναι μια πολύ δημοφιλής αλυσίδα καφετεριών και εστιατορίων με καναδέζικη προέλευση. Δραστηριοποιείται από το 1964 και είναι γνωστή για τον καναδέζικο καφέ της και τις ιδιαίτερες μίξεις που περιέχει, καθώς και τα γεύματα γρήγορου φαγητού που προσφέρει. Διαθέτει 4.000 καταστήματα ανά τον κόσμο, σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Κίνα.

Η Warply, έχει λανσάρει από τον Απρίλιο για την Tim Hortons στη Μέση Ανατολή, το νέο, πολύ-γλωσσικό mobile commerce app και mobile wallet με apple & google pay, πλατφόρμα ηλεκτρονικών παραγγελιών,  q-commerce, και omnichannel loyalty διαφορετικό ανά χώρα που ήδη μετράει 500.000 εγγραφές. Επίσης, έχει αναλάβει συνολικά το mobile & loyalty marketing, με στόχο την επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων στο engagement των χρηστών και στις επαναληπτικές πωλήσεις.

Ο CEO της Warply, Γιάννης Δοξαράς σημείωσε: «Η συνεργασία μας με την Tim Hortons στη Μέση Ανατολή σηματοδοτεί δύο βασικά ορόσημα, την περαιτέρω εδραίωσή μας στην περιοχή του κόλπου,  αλλά και στην συνεργασία με το master franchise ενός διεθνούς brand σε 6 χώρες σε όλο το κομμάτι της ψηφιακής και φυσικής εμπειρίας».

TAGS: Warply