To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«What’s up… on your bicycles»

«What’s up… on your bicycles»
«What’s up… on your bicycles»

adb: «What’s up on your bicycles»: ένας πρωτότυπος τίτλος! Θέλετε να μας πείτε κάποια πράγματα για την ενέργεια που σχεδίασε και υλοποίησε η assetΟgilvy; Με ποια αφορμή και τι ακριβώς προσέφερε η εταιρεία;

Ι.Γ.:
Θα ήθελα, πριν αναλύσουμε την εκδήλωση, να ευχαριστήσω την COSMOTE, που μας έδωσε τη δυνατότητα να υλοποιήσουμε μια ακόμη πρωτότυπη ενέργεια με τόσο μεγάλη απήχηση στο νεανικό κοινό, αποδεικνύοντας για ακόμα μiα φορά ότι «Στον κόσμο του WHAT’S UP όλα είναι δυνατά», όπως ακριβώς λέει και το μήνυμα της καμπάνιας. Στο The Mall Athens δημιουργήσαμε για το WHAT’S UP ένα μοναδικό σκηνικό και το κοινό είχε την ευκαιρία να βιώσει μiα ανεπανάληπτη εμπειρία! Η assetOgilvy ανέλαβε το σχεδιασμό, την υλοποίηση, αλλά και την εποπτεία της όλης ενέργειας κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής της, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής ΕΥ ΖΗΝ.

adb: Πού στηρίχθηκε η ιδέα και ποια ήταν η στρατηγική πίσω από αυτή;

Ι.Γ.:
Με κεντρικό μήνυμα «Μοιράσου το με τους φίλους σου και όλα είναι δυνατά!», στο 3ο επίπεδο του The Mall Athens, μια προωθητική ομάδα και ένας animateur προσκαλούσαν τις διερχόμενες νεανικές παρέες να ανέβουν στην πρωτότυπη κατασκευή μας, να συγχρονίσουν τις ταχύτητές τους και να κερδίσουν ποδήλατα και κράνη WHAT’S UP την ίδια ημέρα. Στόχοι της ενέργειας ήταν, κυρίως, η τήρηση της υπόσχεσης του WHAT’S UP πως «Στον κόσμο του όλα είναι δυνατά!», η δημιουργία buzz τόσο στο χώρο του The Mall Athens, όσο και έξω από αυτόν, αλλά και η ενδυνάμωση της συναισθηματικής σύνδεσης με το brand.

adb: Ποια ήταν τα ζητούμενα και οι στόχοι της COSMOTE;

Ι.Γ.:
Το ζητούμενο του WHAT’S UP ήταν η δημιουργία μιας ενέργειας σε πλήρη συνάφεια, συνέπεια κα συνέχεια με την τηλεοπτική καμπάνια, άκρως διαδραστικής και ιδανικής για το κοινό του, 18-24. Γι’ αυτό άλλωστε και επιλέξαμε το The Mall Athens, τον πιο δημοφιλή προορισμό των νέων. Στόχος του brand μέσα από την ενέργεια ήταν η εμπέδωση της καμπάνιας, η ενίσχυση της εικόνας του ως μοντέρνου και νεανικού, αλλά και η υποστήριξη της καμπάνιας ταυτοποίησης που εκείνο το διάστημα βρισκόταν σε εξέλιξη. Μην ξεχνάμε ότι το WHAT’S UP είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές brand, με παθιασμένο κοινό και τεράστια αναγνωρισιμότητα. Κάθε του κίνηση, κάθε του ενέργεια αφορά σε πάρα πολλούς νέους που το θεωρούν ως το brand της καρδιάς τους, ένα brand που οδηγεί τις τάσεις στην ελληνική αγορά της καρτοκινητής.

adb: Πόσο ικανοποιητική ήταν η συμμετοχή στο «What’s up on your bicycles»; Θεωρείτε, από την ανταπόκριση του κοινού, ότι ήταν μια επιτυχημένη ενέργεια;

Ι.Γ.:
Περισσότεροι από 1.500 νέοι, για τέσσερα Σαββατοκύριακα, είπαν το «ναι», συμμετείχαν στην ενέργεια και ποδηλάτησαν, επιβεβαιώνοντας και με αυτό τον τρόπο την εμπιστοσύνη τους στο brand! Έγινε πραγματικά χαμός και για μεγάλο διάστημα είχαμε απίστευτα πολλά requests να επαναλάβουμε την ενέργεια! Αποσπάσαμε πολύ θετικά σχόλια για την πρωτότυπη αυτή εμπειρία, που ήταν θέμα συζήτησης για πολύ καιρό μετά και αυτό μας έδωσε την ιδέα να δημιουργήσουμε μια νέα ενέργεια, εξίσου πρωτότυπη, στον ίδιο χώρο! Λεπτομέρειες θα μάθετε άμεσα!

adb: Θεωρείτε ότι αυτού του είδους οι ενέργειες είναι σημαντικές για την επικοινωνία των brands;

Ι.Γ.:
Τέτοιου είδους ενέργειες είναι καθοριστικές για την επικοινωνία του κάθε brand, καθώς ενισχύουν την εικόνα του και ενδυναμώνουν τη σχέση του με τον καταναλωτή. Αυξάνουν την αναγνωρισιμότητά του, αναδεικνύουν την «κουλτούρα» του και δημιουργούν έναν ακόμη αποτελεσματικό δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό του.