To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Wind: Eπενδύει στο περιεχόμενο

Wind: Eπενδύει στο περιεχόμενο
Τι ανέφερε μεταξύ άλλων πριν από λίγη ώρα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Νάσος Ζαρκαλής. Συνολικές επενδύσεις πάνω από 500 εκατ. ευρώ προγραμματίζει η εταιρεία

Βασικό πυλώνα ανάπτυξης θεωρεί το περιεχόμενο η Wind Ελλάς, που όπως ανέφερε πριν από λίγη ώρα σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο Διεύθυνων Σύμβουλος της Νάσος Ζαρκαλής θέτει σαν στόχο την κατάκτηση μεριδίου ύψους 20% στην συνολική αγορά τηλεπικοινωνιών μέσα στην επόμενη πενταετία.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαρκαλή, οι υπηρεσίες περιεχομένου αποτελούν κάτι πολύ ευρύτερο από την συνδρομητική τηλεόραση και προς αυτή την κατεύθυνση κινείται η εταιρεία. Όπως, μάλιστα, αποκάλυψε το τελευταίο διάστημα συνεργάζεται με ειδικούς στον τομέα από το εξωτερικό για το συγκεκριμένο project και μέσα στους επόμενους μήνες θα μπορεί να εξειδικεύσει και να ανακοινώσει επίσημα τα πλάνα της.  Δεν διευκρίνισε τις ακριβώς σχεδιάζει η Wind αλλά δήλωσε πως η εταιρεία εξετάζει κάθε ενδεχόμενο, ακόμη και την παρουσίαση δική της πλατφόρμας περιεχομένου.

Ακόμη, ο κ. Ζαρκαλής ανέφερε πως το ενδιαφέρον της Wind –μαζί με την Vodafone- για την απόκτηση της Forthnet παραμένει αλλά, όπως, σημείωσε δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια νεότερη εξέλιξη. Τόνισε, βέβαια, πως το ενδιαφέρον αφορά την εξαγορά «στο σωστό τίμημα και τις σωστές συνθήκες».

Αναφορά υπήρξε και στην διαφημιστική καμπάνια της Wind, που προβάλλει την νέα εποχή της Wind και τις 4G υπηρεσίες που προσφέρει. Όπως σημείωσε ο κ. Ζαρκαλής θα συνεχιστεί με την ίδια ένταση σε όλο το 2016 και μετά από αυτό.

Γενικότερα, το πλάνο της Wind για την πενταετία 2015-2020 προβλέπει επενδύσεις άνω των 500 εκατ. ευρώ κυρίως για υποδομές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, με την εταιρεία να εκτιμά πως θα υπάρξει σταδιακή ανάκαμψη της οικονομίας και της αγοράς. Εάν οι εκτιμήσεις αυτές επιβεβαιωθούν ο κ. Ζαρκαλής θεωρεί πως  το 2020 η τηλεπικοινωνιακή αγορά θα αγγίζει τα 5 δισ. ευρώ.

Αυτή την στιγμή πάντως κυμαίνεται στα  στα 4,2 δισ. ευρώ, μειωμένη κατά 40% σε σχέση με το 2008 που ήταν στα 7,2 δισ. ευρώ. Τα 3 δισ. ευρώ που έχουν χαθεί αντιστοιχούν σε 1,5% του ΑΕΠ