WPP: Νέα chief strategy lead για Ευρώπη στην OPEN X
Η Amelia Torode επιστρέφει στον όμιλο WPP και στην Open X,ως
επικεφαλής στρατηγικής για την Coca-Cola στην Ευρώπη. Με τα μοναδικά πολυεπιστημονικά ταλέντα της, η Torode πρόκειται να παίξει
καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση της στρατηγικής και για τις πέντε
μάρκες της Coca-Cola. Σε αυτήν τη χρονιά, όπου η Coca-Cola χορηγεί
τόσο τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 όσο και το
Euro 2024, η τεχνογνωσία της Torode θα είναι κρίσιμη.
Ο παγκόσμιος επικεφαλής στρατηγικής της Open X, Chris Binns, εξέφρασε ενθουσιασμό για την επιστροφή της Torode, τονίζοντας τη μεταδοτική αισιοδοξία και την ενέργειά της. Οι αρμοδιότητες της Open X εκτείνονται και στις 195 αγορές όπου δραστηριοποιείται η Coca Cola, με καμπάνιες που καλύπτουν όλα τα brands της. Το agency βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της χορηγίας της Coca-Cola σε εκδηλώσεις της FIFA, δημιουργώντας αξέχαστες καταναλωτικές εμπειρίες.
Η Amelia Torode, γνωστή για τους ρόλους της σε κορυφαία διεθνή agencies όπως η VCCP, η TBWA London και η Ogilvy, φέρνει μια πλούσια εμπειρία. Η Torode εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για τη συμμετοχή της στην Open X σε μια περίοδο μετασχηματισμού, δίνοντας έμφαση στη μοναδική προσέγγιση του agency στο μάρκετινγκ. Στόχος είναι η δημιουργία «δυνατών και απεριόριστων καταναλωτικών εμπειριών» που να έχουν απήχηση στον πολιτισμό και τις κοινότητες.
Ο παγκόσμιος επικεφαλής στρατηγικής της Open X, Chris Binns, εξέφρασε ενθουσιασμό για την επιστροφή της Torode, τονίζοντας τη μεταδοτική αισιοδοξία και την ενέργειά της. Οι αρμοδιότητες της Open X εκτείνονται και στις 195 αγορές όπου δραστηριοποιείται η Coca Cola, με καμπάνιες που καλύπτουν όλα τα brands της. Το agency βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της χορηγίας της Coca-Cola σε εκδηλώσεις της FIFA, δημιουργώντας αξέχαστες καταναλωτικές εμπειρίες.
Η Amelia Torode, γνωστή για τους ρόλους της σε κορυφαία διεθνή agencies όπως η VCCP, η TBWA London και η Ogilvy, φέρνει μια πλούσια εμπειρία. Η Torode εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για τη συμμετοχή της στην Open X σε μια περίοδο μετασχηματισμού, δίνοντας έμφαση στη μοναδική προσέγγιση του agency στο μάρκετινγκ. Στόχος είναι η δημιουργία «δυνατών και απεριόριστων καταναλωτικών εμπειριών» που να έχουν απήχηση στον πολιτισμό και τις κοινότητες.
