To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Wunderman Thompson & GroupM Greece: Ένα «μαζί», που τα αλλάζει όλα

Wunderman Thompson & GroupM Greece: Ένα «μαζί»,  που τα αλλάζει όλα

Ως μια ενιαία εταιρεία της WPP, με έναν κοινό τρόπο σκέψης και μια νέα agenda συνεργασίας, γινόμαστε καταλύτης ανάπτυξης και εξέλιξης για brands που φιλοδοξούν να πρωταγωνιστήσουν στη νέα εποχή.

Σε ένα σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον με την ψηφιακή εποχή, τα big data και τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες να δίνουν το tempo των εξελίξεων, αλλάζουμε κατ’ αρχάς τον εαυτό μας και τα όρια των δυνατοτήτων μας. Αμφισβητώντας τα όρια μεταξύ δημιουργικότητας, media, digital, τεχνολογίας, στρατηγικής, συμβουλευτικών υπηρεσιών. Και γινόμαστε μία ενιαία δύναμη που συνθέτει έναν ενιαίο τρόπο προσέγγισης και διαμόρφωσης καινοτόμων προτάσεων για να προσφέρουμε πραγματικά ολοκληρωμένες λύσεις που αντλούν έμπνευση και know-how από διαφορετικά expertise.


Στη Wunderman Thompson αλλάζουμε και επεκτείνουμε τα όρια των δυνατοτήτων μας και αυτών των πελατών μας. Αξιοποιώντας όχι μόνο διαφορετικά skills, ταλέντα και γνώσεις των ανθρώπων μας εδώ, στη χώρα μας, αλλά και τα αντίστοιχα συναδέλφων μας εκτός των συνόρων. Με τα Centers of Excellence που έχουμε τη δυνατότητα να αξιοποιούμε από το παγκόσμιο δίκτυό μας, τα οποία έχουν εξειδίκευση σε τομείς που αποτελούν πια παγκόσμια κοινή γλώσσα όπως το CX. Αυτό άλλωστε είναι μία θετική αλλαγή της εποχής μας, που κάνει πιο εύκολη και άμεση τη συνεργασία ανθρώπων από τη μία μεριά του πλανήτη στην άλλη, της οποίας το θετικό πρόσημο μπορούμε να καρπωθούμε όλοι μας.

Και κάτω από αυτό το πρίσμα, αλλάζουμε και τη φιλοσοφία που δομούμε τη δική μας εταιρεία. Η εποχή των «ειδικών σε όλα», έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Σήμερα, με τον όγκο της γνώσης, της πληροφορίας και των εξελίξεων να έχει γίνει ασύλληπτος, σε ένα τόσο diverse περιβάλλον από πεδία εξειδίκευσης, το μυστικό είναι η αλλαγή του τρόπου που συνεργαζόμαστε. Έτσι ώστε η επέκταση των ορίων στις ομάδες μας, να επεκτείνει τον ορίζοντα στον οποίο μπορούμε να αναζητήσουμε και να βρούμε έμπνευση και λύσεις. Και εδώ, λοιπόν, έχουμε στη φαρέτρα μας λύσεις που κάνουν πράξη αυτή την αλλαγή οπτικής. Όπως το Collision Tool. Μία αποδεδειγμένα αποτελεσματική διαδικασία που οδηγεί σε ανατρεπτικές, πρωτότυπες, αναπάντεχες, εμπνευσμένες απαντήσεις και λύσεις στα ζητούμενα των πελατών μας. Με τη συμμετοχή σε όλη τη διαδικασία ανθρώπων από τη μεριά των πελατών μας που δεν έχουν τον ρόλο του επόπτη ή απλά του φορέα εγκρίσεων ή απορρίψεων. Συμμετέχουν ενεργά στη συνδιαμόρφωση της λύσης (μερικές φορές κάνοντας challenge και το ίδιο το ζητούμενό τους) σε συνεργασία με μία ομάδα μας που, ανά περίπτωση, περιλαμβάνει media, creative, strategic, innovation experts. Και – για αυτό λέμε ότι κάνουμε challenge τα όρια – με την παρουσία ενός από κοινού επιλεγμένου εξωτερικού συνεργάτη με επιλεγμένο πεδίο εξειδίκευσης, που προσθέτει έναν ακόμα αντικειμενικό και αστάθμητο παράγοντα στην εξίσωση.

Με την ενιαία ομάδα εταιρειών της GroupM, παρέχουμε διευρυμένο expertise και μιντιακή πρόσβαση παντού και αλλάζουμε το εύρος των δυνατοτήτων των brands στο να πετύχουν τα μέγιστα αποτελέσματα. Με τις ανάγκες και τις συνήθειες των ανθρώπων συνεχώς να μεταβάλλονται, εμείς εστιάζουμε στην προσέλκυση των καταναλωτών αυτών που έχουν τη μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες μας. Για να δώσουμε ώθηση στην ανάπτυξη του brand τους. Λαμβάνοντας υπόψη data που συγκεντρώνουμε απ’ όλο τον πλανήτη, σκεφτόμαστε ορθολογικά, αλλά και ευφάνταστα. Για να δημιουργούμε, μαζί με κορυφαίους διεθνώς συνεργάτες (Google, Meta, Amazon κ.α.), τεχνολογικά πρωτοποριακές υπηρεσίες και προϊόντα που διακρίνονται για την αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των στόχων των πελατών μας. Και γι’ αυτό άλλωστε αποσπούν βραβεία διεθνώς.


Στη Wunderman Thompson & GroupM Greece, δεν μπαίνουμε σε μία περίοδο παροδικών αλλαγών. Μπαίνουμε όλοι μαζί (και σε αυτό το «όλοι μαζί» σας προκαλούμε να επεκτείνετε τα όρια ως εκεί που φτάνουν οι φιλοδοξίες σας και ακόμα πιο πέρα) σε μία νέα εποχή θετικής αλλαγής. Με μία κοινή αποστολή, που υπογράφουμε όλοι και όλες με δύο (επί δύο) λέξεις:

Together,
in positive change.


Στη Wunderman Thompson & GroupM Greece έχουμε ξεκαθαρίσει στο μυαλό μας ότι αυτό που μας συγκινεί και μας δίνει καθημερινά κίνητρο είναι το να εμπνέουμε θετικές αλλαγές, εξέλιξη και ανάπτυξη, για φιλόδοξα brands. Και ξέρουμε και πώς να το κάνουμε πράξη εδώ, στην αγορά και τη χώρα μας: δίνοντας μορφή στη νέα εποχή για την επικοινωνία, αυτή που ενδυναμώνει μία προοδευτική Ελλάδα και που ωφελεί συνολικά - από το κάθε «τώρα» και την καθημερινότητά τους έως το προσωπικό τους «αύριο» και το βιώσιμο μέλλον το οποίο επιθυμούν να παραδώσουν στις επόμενες γενιές - τους ανθρώπους. Τους ανθρώπους της εταιρείας μας, τους συνεργάτες μας, τους πελάτες μας και όλους εκείνους στους οποίους απευθύνονται οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που διαφημίζουμε στην ελληνική αγορά.

The "missing stock” case

Πώς τεχνολογία, καινοτομία, εμπνευσμένη στρατηγική media και επικοινωνία, μαζί, μπορούν να οδηγήσουν στην εύρεση ανθρώπων που αγνοούνται για χρόνια.


Πόλεμοι, φυσικές καταστροφές και αλλά απρόβλεπτα παιχνίδια της μοίρας αφήνουν πίσω τους νεκρούς και πολλούς αγνοουμένους. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στην περίπτωση της Κολομβίας, όπου λόγω του εμφυλίου πολέμου και άλλων καταστροφών, πολλές οικογένειες έχασαν τα ίχνη των αγαπημένων τους για πολλές δεκαετίες. Μάλιστα, υπολογίζεται ότι το 60% των αγνοουμένων δεν επέστρεψε ποτέ πίσω.

Αντλώντας έμπνευση απ’ αυτά τα γεγονότα και σε συνεργασία με την International Foundation for Reunion, το γραφείο της Wunderman Thompson στη Μπογκοτά δημιούργησε μια ψηφιακή τράπεζα με ελεύθερες φωτογραφίες, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Το «Missing Stock» διατίθεται χωρίς κόστος, και αποσκοπεί στη χρήση του από διάφορα brands παγκοσμίως, με την αντικατάσταση των προσώπων των μοντέλων-ηθοποιών με τα πρόσωπα ανθρώπων που αγνοούνται. Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει την ικανότητα να προβλέπει τη γήρανση και τη μεταβολή κάποιων χαρακτηριστικών του προσώπου, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες να βρεθεί κάποιος που αγνοείται για χρόνια.

Το project αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή διάφορα σημαντικά brands παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων και της Ford και της Honda, χρησιμοποιώντας στις διαφημιστικές καμπάνιες τους φωτογραφίες από το missing stock. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, επιτυγχάνοντας συνολικά περισσότερες από 14 εκατομμύρια προβολές στα social media. Το σημαντικότερο όμως, είναι ότι βοήθησε έμπρακτα να βρεθούν αγνοούμενοι, όπως συνέβη και στην περίπτωση του Herminsul Pérez που βρέθηκε μετά από 36 χρόνια.