
Μαθητικές Εφημερίδες: «ΤΟ ΒΗΜΑ της Νάξου» αυτή την Κυριακή 27 Απριλίου
Με το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί, αυτή την Κυριακή 27 Απριλίου 2025 η μαθητική εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ της Νάξου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί, αυτή την Κυριακή 27 Απριλίου 2025 η μαθητική εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ της Νάξου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημοσιογραφική του σταδιοδρομία ξεκίνησε το 1959
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις εκδόσεις ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πεπραγμένα των ελληνικών ομάδων, η κούρσα για τον MVP, ποιοι έκλεψαν την παράσταση και τα νέα πρόσωπα και ομάδες που ξεχώρισαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος διαγωνισμός σχετικός με την ιστορική εφημερίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι το υπ’ αριθμόν 420 τεύχος του μηνιαίου περιοδικού του μπάσκετ, που συνεχίζει αδιάκοπα στον 20ο χρόνο κυκλοφορίας του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι μαθητικές εφημερίδες συμπλήρωσαν τις 50 εκδόσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo υπ’ αριθμόν 419 τεύχος του μηνιαίου περιοδικού του μπάσκετ, που για 20ό χρόνο κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην διεύθυνση έκδοσης έχει ο Δημήτρης Καρεκλίδης και την αρχισυνταξία η Χριστίνα Χαλεπλίδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των Μαθητικών Εφημερίδων, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο super τεύχος με όλο το παρασκήνιο για την επιλογή του Άμπου Ντάμπι ως τόπο διεξαγωγής του Final-4 της Euroleague το 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory