To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κάτι παραπάνω από το χιλιοστό τεύχος...

Κάτι παραπάνω από το χιλιοστό τεύχος...
Κρατάτε στα χέρια σας το χιλιοστό τεύχος του adbusiness, του περιοδικού που μεγάλωσε μαζί με την αγορά της Διαφήμισης, της Επικοινωνίας, του Marketing και των ΜΜΕ. Ένα «ώριμο» τεύχος με ιστορία 24 χρόνων, που απετέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί τη «ναυαρχίδα» των εντύπων και το «μέντορα» των εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων της Direction Business Network, προσφέροντας έγκυρη, έγκαιρη και ουσιαστική ενημέρωση.

Το
adbusiness έφθασε στο χιλιοστό του τεύχος, έχοντας διανύσει μια σημαντική και σίγουρα επίπονη διαδρομή, καταγράφοντας με την ίδια σταθερή πίστη στις αρχές και τις αξίες της αντικειμενικής επιχειρηματικής ενημέρωσης, εκατοντάδες γεγονότα, απόψεις, ιδέες, σεβόμενο τόσο τον κλάδο και την αγορά, όσο και τον τελευταίο αναγνώστη του. 

Θέτοντας στο επίκεντρο της ύλης του το
ρεπορτάζ, την είδησητην ενημέρωση των συνδρομητών και φίλων του, το adbusiness αποτελεί ένα εκδοτικό ορόσημο, ένα σταθερό σημείο αναφοράς για την αγορά της Επικοινωνίας, της Διαφήμισης, του Μarketing και των ΜΜΕ, παραδοσιακών και ψηφιακών. Κερδίζοντας το στοίχημα της αξιοπιστίας και της εγκυρότητας «τεύχος-τεύχος», το adbusiness στήριξε την αγορά και τους πρωταγωνιστές της στις πιο δύσκολές τους στιγμές - και αυτές δεν ήταν λίγες. Διένυσε μια συνεπή, κατά κοινή ομολογία, πορεία, αποκαλύπτοντας ειδήσεις που δεν ήταν πάντα εύκολο να γίνουν γνωστές, αναδεικνύοντας και στηρίζοντας πρόσωπα που στη συνέχεια διέπρεψαν στο χώρο τους και φιλοξενώντας απόψεις και θέσεις με τόλμη και παρρησία.

Το
adbusiness μεγάλωσε με τους ανθρώπους της διαφήμισης και των ΜΜΕ, «μπαίνοντας μπροστά» και ανοίγοντας πολλές φορές τον ορίζοντα της επικαιρότητας και της γνώσης, θέτοντας συχνά την «ατζέντα» της αγοράς χωρίς φόβο και πάθος… 

Χίλια τεύχη:
Μια πορεία κοινή με όσους ξεκίνησαν τη δεκαετία του ’90 και σήμερα αποτελούν τους «γκουρού» της αγοράς. Ένας δρόμος ανηφορικός αλλά φωτεινός και διάφανος, τον οποίο το adbusiness «περπάτησε» μαζί με όλους εκείνους που έκαναν τη διαφορά, που αποδέχθηκαν και ενθάρρυναν το μετασχηματισμό, οργανωσιακό και ψηφιακό, που προήγαγαν τις καινοτομίες και τις νέες ιδέες σε αυτήν την περιοχή που συνηθίζουμε να αποκαλούμε "new business" ή νέες αγορές.

Η συμβολή του
adbusiness υπήρξε καθοριστική όχι μόνο για την Direction, η οποία στηρίχθηκε πάνω
στην τεχνογνωσία και την εμπειρία του πρωτοπόρου για την εποχή του περιοδικού, προκειμένου να εκδώσει στη συνέχεια έναν σημαντικό αριθμό επιχειρηματικών εντύπων και newsletters, να διαμορφώσει μια έντονη διαδικτυακή παρουσία και να διοργανώνει με επιτυχία θεσμούς βραβεύσεων κ.ά. Το
adbusiness δεν παίρνει τα εύσημα επειδή έδειξε στα υπόλοιπα «προϊόντα» της Direction
Business Network πώς να βλέπουν την αγορά, με ποιον τρόπο να παρακολουθούν, να καταγράφουν και να αποτυπώνουν τις διαρκώς μεταβαλλόμενες εξελίξεις, τάσεις και προοπτικές. Θα ήταν άδικο για το
adbusiness να αντιμετωπιζόταν από την αγορά μόνο ως φυσικό «στήριγμα» του adBook, ως μοχλός ανάπτυξης του Advertising.gr ή ως «στενός και πλούσιος (σε γνώση) συγγενής» μιας σειράς εκδόσεων και θεσμών που ακολούθησαν (AllStar Basket, allstarbasket.gr, businessnews.gr, Business News Magazine, BusinessToday, Com.Business, Com.Today, CSR Reports, CSR Review, CSRWeek, csrnews.gr, Estetica Hellas, esteticamagazine.gr, Fleet Business, FleetNews, fleetnews.gr, Hair Awards, Retail Book, RetailBusiness, RetailBusiness Awards, RetailToday, Ισχυροί της Ελληνικής Οικονομίας, Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας, Προϊόν της Χρονιάς κ.ά.).

Το
adbusiness στο 1.000ό του τεύχος είναι κάτι περισσότερο από όλα αυτά. Είναι «ΌΛΌΙ ΕΣΕΙΣ»!
Όλοι εσείς που το στηρίξατε, το εμπιστευθήκατε, το εμπλουτίσατε, του προσφέρατε ύλη και γνώσεις,
το κάνατε διαχρονικά όλο και καλύτερο. Το
adbusiness είναι αναπόσπαστο μέρος της αγοράς. Και ως τέτοιο θα συνεχίσει…

Ο εκδότης
Βαγγέλης Παπαλιός
TAGS: adbusiness