To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κυκλοφόρησε το ADBOOK 2012

Κυκλοφόρησε το ADBOOK 2012
Κυκλοφόρησε το ADBOOK 2012

Ο οδηγός επικοινωνίας και μάρκετινγκ που εκδίδει αδιάλειπτα εδώ και 18 χρόνια η Direction Eκδοτικός Οργανισμός κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα και θέλει να δείξει την «νέα αρχή» που καλείται να κάνει η ελληνική αγορά επικοινωνίας. Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει στο Editorial του οδηγού (το οποίο υπάρχει αναλυτικά παρακάτω) ο Εκδότης της Direction Βαγγέλης Παπαλιός το ADBOOK 2012 θέλει να περάσει ένα σαφές και ξεκάθαρο μήνυμα: «η εποχή επιβάλλει στην αγορά να ξαναχτιστεί πάνω σε καινούργιες βάσεις. Υπάρχει μια λευκή καθαρή σελίδα πάνω στην οποία θα πρέπει να εγγραφούν εκ νέου οι κώδικες και οι όποιες σταθερές του χώρου. Χωρίς «μουτζούρες» και «ανορθογραφίες», χωρίς επιπολαιότητες». Σε αυτό το πλαίσιο και αναγνωρίζοντας πως  στη σημερινή Ελλάδα της γενικευμένης οικονομικής κρίσης και της ύφεσης, η  αγορά επικοινωνίας δεν αλλάζει απλώς αλλά «μεταλλάσσεται, ξαναγεννιέται, οργανώνεται με βάση νέα μοντέλα και πρακτικές» το ADBOOK 2012 επιχειρεί να αποτελέσει την πληρέστερη αποτύπωση της νέας αυτής πραγματικότητας.

Το editorial του ADBOOK 2012

Την τελευταία, τουλάχιστον, τριετία ακούμε (και διαβάζουμε) διαρκώς πως ο χώρος της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ είναι «στο κόκκινο». Η συρρίκνωση της αγοράς, η συνεχώς μειούμενη διαφημιστική δαπάνη, η χιονοστιβάδα του Alter, οι φορολογικές επιβαρύνσεις, τα προβλήματα των μέσων και οι επισφάλειες την έχουν κάνει να συρικνώνεται.  Σύμφωνα με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, λοιπόν,  οι «χρυσές» εποχές έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί και στη θέση τους έρχεται να εγκατασταθεί, άγνωστο για πόσο, μία «γκρίζα» (στο πιο αισιόδοξο σενάριο) περίοδος.
 
Σε πείσμα, όμως, όλων αυτών που επιμένουν να τα βλέπουν όλα «μαύρα» στην αγορά ή όλα «στο κόκκινο», εμείς στην Direction επιλέγουμε ένα διαφορετικό δρόμο. Ψηφίζουμε «Λευκό», το χρώμα της αγνότητας και της καθαρότητας.  Είναι το χρώμα της καθαρής σελίδας και της νέας αρχής. Συμβολίζει την επανεκκίνηση, τη νέα προσπάθεια, για αυτό και αποτελεί το βασικό concept του ADBOOK 2012.

Με το «Λευκό» θέλουμε να προβάλλουμε τη συγκρατημένη μας αισιοδοξία και την πίστη μας πως ο χώρος της επικοινωνίας μπορεί (και οφείλει) να ανακαλύψει τις απαντήσεις και τις λύσεις στα ερωτηματικά, που θέτει στο δρόμο της η δύσκολη οικονομική συγκυρία, που βιώνει η χώρα. Με τη φετινή έκδοση του ADBOOK, του οδηγού επικοινωνίας και μάρκετινγκ που εκδίδουμε αδιάλειπτα εδώ και 18 χρόνια,  θέλουμε να περάσουμε ένα σαφές και ξεκάθαρο μήνυμα: η εποχή επιβάλλει στην αγορά να ξαναχτιστεί πάνω σε καινούργιες βάσεις. Υπάρχει μία λευκή καθαρή σελίδα πάνω στην οποία θα πρέπει να εγγραφούν εκ νέου οι κώδικες και οι όποιες σταθερές του χώρου. Χωρίς «μουτζούρες» και «ανορθογραφίες», χωρίς επιπολαιότητες.
  
Είναι αναντίρρητο πως βιώνουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις. Κινούμαστε σε αχαρτογράφητα νερά και πολλές φορές δεν ξέρουμε τι πρόκειται να αντιμετωπίσουμε. Εταιρείες που συγκαταλέγονταν στις παραδοσιακές δυνάμεις της αγοράς έχουν διακόψει τη λειτουργία τους, ενώ νέα σχήματα έχουν δημιουργηθεί διεκδικώντας το δικό τους μερίδιο και τη δική τους θέση στα πράγματα. Λογαριασμοί αλλάζουν συνεχώς χέρια ενώ και η ανθρωπογεωγραφία του χώρου μεταβάλλεται διαρκώς. Η εικόνα στα media υπόκειται καθημερινά σε ριζικές μεταβολές, ενώ οι «κανόνες του παιχνιδιού» μοιάζουν πιο ρευστοί από ποτέ… Η αγορά δεν αλλάζει απλώς. Μεταλλάσσεται, ξαναγεννιέται, οργανώνεται με βάση νέα μοντέλα και πρακτικές. Οριοθετείται μέσα σε νέο πλαίσιο και αναπροσδιορίζει τους στόχους και τις διεκδικήσεις της, το modus operandi και την κοσμοθεωρία της.

Παράλληλα, στη σημερινή Ελλάδα της γενικευμένης οικονομικής κρίσης και της ύφεσης, η Επικοινωνία είναι πλέον πιο αναγκαία από ποτέ για τον επιχειρηματικό κόσμο. Αναδεικνύεται όλο και περισσότερο σε όπλο αντιμετώπισης της κρίσης ενώ σταθερά κερδίζει έδαφος σαν εργαλείο ανάπτυξης εν μέσω ύφεσης.  Οι επιχειρήσεις δεν έχουν την «πολυτέλεια» να εγκαταλείψουν την επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Δεν μπορούν να αφήσουν την κρίση να τους οδηγήσει στο μεγάλο κίνδυνο της αδράνειας και της στασιμότητας. Η Επικοινωνία μπορεί και πρέπει να είναι το μεγάλο τους όπλο στην προσπάθεια να αντιμετωπίσουν τις σημερινές προκλήσεις. 
 
Ο «Χάρτης» της αγοράς επικοινωνίας επανασχεδιάζεται πάνω σε νέες βάσεις. Αυτή τη στιγμή γράφονται οι πρώτες λέξεις στις «λευκές σελίδες» της Βίβλου της Επικοινωνίας με τα καινούργια δεδομένα της αγοράς.

Ζούμε την αρχή μιας «τολμηρής νέας περιόδου» και το ADBOOK 2012, αποτελεί την πληρέστερη αποτύπωση αυτών των νέων δεδομένων, της νέας αυτής πραγματικότητας στην αγορά.

TAGS: Latest news