To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα εικόνα για το adbusiness

Νέα εικόνα για το adbusiness
Nέα χρονιά, νέα εικόνα. To adbusiness, μπαίνοντας στο 2020 και έχοντας συμπληρώσει ήδη από την προηγούμενη χρονιά 1.000 τεύχη, αποφάσισε να προχωρήσει σε μια σημαντική ανανέωση όσον αφορά το layout και την εικόνα του. Η νέα εποχή του περιοδικού περιλαμβάνει νέο μοντέρνο «στήσιμο», διαφορετικό look & feel, ανανεωμένο λογότυπο και πιο δημιουργικές οπτικοποιήσεις θεμάτων, ενώ ο σχεδιασμός περιλαμβάνει και καινούργιες βινιέτες και στήλες, που θα παρουσιαστούν στο αμέσως επόμενο διάστημα.  

ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ, φυσικά, είναι οι αναγνώστες μας και οι ανάγκες τους. Το adbusiness ξεκίνησε την πορεία του το 1995, με σταθερό και ξεκάθαρο στόχο να αποτελέσει ένα εργαλείο δουλειάς για τα στελέχη του χώρου της Επικοινωνίας, της Διαφήμισης, του Μarketing και των ΜΜΕ, παραδοσιακών και ψηφιακών. Σήμερα -25 χρόνια μετά- συνεχίζει στην ίδια διαδρομή, πιστό πάντα στην αποστολή του να προσφέρει έγκυρη, έγκαιρη και ουσιαστική ενημέρωση. 

ΤΟ ADBUSINESS ήταν το πρώτο από τη σειρά των συνδρομητικών περιοδικών αγοράς που εκδίδει σήμερα η Direction και σχεδιάστηκε ειδικά για τον πολυάσχολο άνθρωπο της αγοράς, που χρειάζεται να ενημερωθεί άμεσα και γρήγορα.  Ήταν, είναι και θα είναι ένα περιοδικό που επικεντρώνεται στην ουσία και δεν πλατειάζει προκειμένου να κερδίζει τις εντυπώσεις. To νέο layout υπηρετεί και αυτό τη συγκεκριμένη στόχευση, ενώ παράλληλα αναδεικνύει ακόμη καλύτερα όλα όσα απασχολούν το περιοδικό: οι ειδήσεις και εξελίξεις από τον ελληνικό και διεθνή χώρο της Επικοινωνίας και του Μarketing, τα επίκαιρα γεγονότα, οι τάσεις που αναδύονται, οι άνθρωποι που πρωταγωνιστούν, τα case studies και οι εταιρείες που ξεχωρίζουν, τα δημιουργικά και πρωτότυπα concepts που κερδίζουν τις εντυπώσεις και οι έρευνες και οι μελέτες, που προσφέρουν πολύτιμα insights. 

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΈΣ ΑΡΧΈΣ» του adbusiness ήταν πάντα η «εμμονή» στο ρεπορτάζ, η «σφιχτή» ειδησεογραφία, η άρνηση της στείρας αναπαραγωγής των δελτίων Τύπου και η προσήλωση στην τεκμηρίωση των στοιχείων. Τα στοιχεία αυτά έχουν διατηρηθεί αναλλοίωτα μέχρι σήμερα και έχουν κερδίσει την εκτίμηση του απαιτητικού αναγνώστη, που δεν θέλει εκπτώσεις στην ενημέρωσή του. H φιλοσοφία αυτή δεν αλλάζει ούτε τροποποιείται. Το νέο κασέ έχει σχεδιαστεί και εφαρμόζεται ακριβώς με αυτήν τη λογική. Στόχος είναι ο αναγνώστης να λάβει όσο το δυνατόν πιο εύκολα και εύληπτα την πληροφόρηση με τον πιο σύγχρονο εικαστικά και σχεδιαστικά τρόπο.  

ΤΟ ΝΈΟ LAYOUT του περιοδικού αποτελεί μια σημαντική στιγμή στη μακρά πορεία του adbusiness στην ελληνική εκδοτική αγορά και σηματοδοτεί την είσοδό του σε μια νέα εποχή, όπου -όσο και αν κατά καιρούς ακούγονται «κραυγές» περί του αντιθέτου- το print έχει δυναμικό και ουσιαστικό ρόλο να διαδραματίσει. Το adbusiness εδώ και χρόνια συμπληρώνεται από το καθημερινό newsletter BusinessToday και το portal advertising.gr και μαζί με τις διάφορες ειδικές εκδόσεις του, έχει κατορθώσει να βρει το ρόλο του σε αυτό το νέο περιβάλλον όσον αφορά την κατανάλωση περιεχομένου και συνεχώς γίνεται όλο και πιο δυνατό. Το νέο κασέ του αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση και υπογραμμίζει τη δυναμική και την αξία των έντυπων εκδόσεων καθώς και τη δυνατότητά τους να ανανεώνονται και να εμπλουτίζονται σε σταθερή βάση. 

ΜΈ ΤΗ ΝΈΑ ΤΟΥ ΈΜΦΑΝΙΣΗ, το adbusiness γίνεται πιο μοντέρνο και πιο σύγχρονο από ποτέ. 

ΑΛΛΩΣΤΈ, είναι, μόλις 25 ετών. Το πλάνο μας προβλέπει αρκετά ακόμη χρόνια πορείας… 

ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ!
TAGS: adbusiness