Το νέο ΔΣ της ΕΙΗΕΑ - Επανεξελέγη πρόεδρος ο Νίκος Χατζηνικολάου
Ανακοινώθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημοσιογραφία και την ηλεκτρονική επικοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο εμπορικό τμήμα καθώς και το τμήμα ψηφιακών εκτυπώσεων μετεγκαθίστανται στη Λεωφόρο Κηφισίας 304 στα Σίδερα Χαλανδρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την υπόθεση χορήγησης δανείων στον ΔΟΛ χωρίς τις απαραίτητες εγγυήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι φωτογραφίες του David LaChapelle αποτελούν έναν ύμνο για τη νέα σχέση που συνδέει τον άνθρωπο με τη φύση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων της Καθημερινής και με στόχο να εμπνεύσει το κοινό, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το K-Inspiration
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο αφιέρωμα στις ελεγκτικές εταιρείες στο επιχειρηματικό περιοδικό των business leaders
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙστορίες ταλέντου, τόλμης και εξωστρέφειας που η «Κ» αναδεικνύει συνεχώς μέσα από τις σελίδες της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πλούσια θεματολογία και δύο μεγάλα "projects"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηλεκτρονική αίτηση για συμμετοχή ανοίγει τη Δευτέρα 23.09.2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση εξέδωσε ο Σύνδεσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων σχετικά με τις δημοσιεύσεις καταχωρήσεων του Δημοσίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Παππάς, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, έφυγε από τη ζωή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory