
Παρέμειναν πρώτα τα Νέα την Τρίτη 24/10
Στην κορυφή του πίνακα πωλήσεων απογευματινών εφημερίδων βρέθηκαν την Τρίτη 24 Οκτωβρίου τα Νέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή του πίνακα πωλήσεων απογευματινών εφημερίδων βρέθηκαν την Τρίτη 24 Οκτωβρίου τα Νέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου, το νέο τεύχος του περιοδικού AllStar Basket με μεγάλο αφιέρωμα στον Γιάννη Αντετοκούνμπο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλτερ Έγκο, Αττικές Εκδόσεις, Πρώτο Θέμα Εκδοτική, Ελευθερία του Τύπου, Καθημερινές Εκδόσεις και Παραπολιτικά δηλώνουν πως θα προσφύγουν σε ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή του πίνακα πωλήσεων απογευματινών εφημερίδων βρήκε το ξεκίνημα της εβδομάδας τα Νέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας με τον Χρήστο Μπάρλα, στη θέση του Διευθυντή Ψηφιακών Μέσων, ανακοίνωσε η Καθημερινή, στο πλαίσιο περαιτέρω ανάπτυξης του τμήματος new media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «δημοκρατία» παίζει «ΜΠΑΛΑ». Από την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου και κάθε Δευτέρα όλη η Αθλητική επικαιρότητα σε ενα πλούσιο αθλητικο ένθετο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς να απειληθούν, τα Νέα βρέθηκαν στην πρώτη θέση του πίνακα πωλήσεων απογευματινών εφημερίδων για την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βαθιά κρίση των ΜΜΕ φέρνει πιο κοντά τις Ενώσεις που εκπροσωπούν τον περιφερειακό, τοπικό και κλαδικό Τύπο της χώρας, αν και η κυβέρνηση φαίνεται να… απουσιάζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάληψη δικαιωμάτων της ελληνικής έκδοσης του Elle, ανακοίνωσαν Όμιλος Αττικών Εκδόσεων και η Alpha Editions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση πωλήσεων και με διαφορά από τον δεύτερο, βρέθηκαν τα Νέα τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου, σε ότι αφορά τις απογευματινές εφημερίδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από την Τετάρτη (4/10) το τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού AllStar Basket, στο οποίο δεσπόζει ο μεγάλος, αναλυτικός κι επίσημος οδηγός της Stoiximan.gr Basket League για τη σεζόν 2017-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αποφάσισε η ΓΣ της ΕΔΙΠΤ για την κατάργηση του ειδικού μειωμένου τιμολογίου για την διακίνηση μέσω ΕΛΤΑ των 400 πρώτων αντιτύπων ανά έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory