
Νέα εποχή για τους κομμωτές
Με σαφή προσανατολισμό κοντά στον κομμωτή, ο Κυριάκος Τσατσαρώνης, γενικός διευθυντής κλάδου επαγγελματικών προϊόντων της L’Oréal Professionnel, αποκαλύπτει στο Estetica τα σχέδια της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σαφή προσανατολισμό κοντά στον κομμωτή, ο Κυριάκος Τσατσαρώνης, γενικός διευθυντής κλάδου επαγγελματικών προϊόντων της L’Oréal Professionnel, αποκαλύπτει στο Estetica τα σχέδια της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Εκδόσεις ΝΕΠ, σε νέα συμφωνία με τις Εκδόσεις Jalou, ανακοίνωσαν τη συνέχεια της εκδοτικής πορείας στον ελληνικό χώρο του περιοδικού L’Officiel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μητρικός όμιλος των γνωστών περιοδικών παγκόσμιου βεληνεκούς GQ και Vogue, Conde Nast, παρουσίασε σημαντική κάμψη κερδών προ φόρων στο οικονομικό έτος 2015
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚρίσιμη Τετάρτη για το μέλλον της εκδοτικής εταιρείας καθώς έχει προγραμματιστεί ο πλειστηριασμός τίτλων και συμμετοχών που ελέγχει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ταξίδι του βιβλίου “87 τίποτε δεν μας σταμάτησε” συνεχίζεται και φτάνει στις Βρυξέλλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAποκλειστικές έρευνες και αναλύσεις
Οι marketers στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν τα social media, για να καταλάβουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.
Τι θα ισχύει για την παροχή εκπτώσεων σε διαφημιζόμενους και διαφημιστικές εταιρείες
H ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού.
Την απάντησή της στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ogilvy, περί αποχώρησης από τα Ermis Awards, δίνει η ΕΔΕΕ με επίσημη ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στο site της και υπογράφει ο πρόεδρος της, Μανόλης Παπαπολύζος.
Η Direction Business Network, ενεργοποιώντας τη νέα συνεργασία της με τη Nexus Communications, προχωρά στην ανάπτυξη του Fleet Management Project στην ελληνική αγορά.
Mερικές συμβουλιές για να «μην χάσετε την μπάλα» από το blog της Έλλης Γλύτσου, που εκπροσωπεί τον παγκόσμιο Οργανισμό ΒΝΙ στην Ελλάδα