Από σήμερα (3/1) στα περίπτερα το τεύχος Ιανουαρίου του AllStar Basket
Το πρώτο τεύχος του AllStar Basket για το 2024 έρχεται σήμερα Τετάρτη 3 Ιανουαρίου σε όλα τα περίπτερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο τεύχος του AllStar Basket για το 2024 έρχεται σήμερα Τετάρτη 3 Ιανουαρίου σε όλα τα περίπτερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρο της επόμενης μέρας στην Ανώτατη Παιδεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο βιβλίο από τον συγγραφέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό θέμα το νέο παίκτη του Παναθηναϊκού, Κέντρικ Ναν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 19 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διαμεσολαβητής θα συνεισφέρει στην εφαρμογή των μέτρων που έχουν επιβληθεί στην αγορά από την Επιτροπή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη διασύνδεση της αγοράς του βιβλίου με την βιβλιογραφική βάση οσδέλnet
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 12 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της εκδήλωσης με θέμα «Ο Τύπος στην Ευρωπαϊκή Ένωση & το νέο Μητρώο Τύπου στην Ελλάδα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 11:00 π.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, επί της Λ. Βασιλίσσης Αμαλίας 8 (είσοδος από Ξενοφώντος 2)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκτάκτως αυτόν τον μήνα, το τεύχος του AllStar Basket θα έρθει στα περίπτερα όλης της Ελλάδας την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤετάρτη 8/11 στις 11:00 πμ στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, επί της Λ. Βασιλίσσης Αμαλίας 8
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory