
Περιοδικό LEGO από την Compupress
Η Compupress A.E. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τη The LEGO® Group και την Blue Ocean Entertainment AG για την έκδοση των περιοδικών LEGO® στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Compupress A.E. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τη The LEGO® Group και την Blue Ocean Entertainment AG για την έκδοση των περιοδικών LEGO® στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί σήμερα Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου το νέο τεύχος του περιοδικού ALLSTAR BASKET με πλούσια θεματολογία και ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo νέο ξεκίνημα για το Madamefigaro.gr, ήρθε την Τετάρτη 9/11, γεμάτο θετική διάθεση, αστείρευτη ενέργεια και polished αισθητική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ξεκινά τη συνεργασία της με το MANCODE, το νέο ανδρικό περιοδικό που θα κυκλοφορεί μαζί με την εφημερίδα την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί σήμερα Τετάρτη 2 Νοεμβρίου το νέο τεύχος του περιοδικού ALLSTAR BASKET, στο οποίο ξεχωρίζει η μοναδική συνέντευξη του Γιάννη Αντετοκούνμπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ActionBox περιέχει μια σειρά προϊόντων που ενδιαφέρουν αγόρια ηλικίας 7-14 ετών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Alpha Editions διαψεύδει ως ανακριβείς τις πληροφορίες για τα συγκεκριμένα περιοδικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναστολή έκδοσης των περιοδικών της ετοιμάζεται να προβεί η εταιρεία Alpha Editions που εκδίδει τα περιοδικά Hello, 7 Μέρες TV, ΕΓΩ και Τηλεκοντρόλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερώματα σε Basket League, Euroleague και κλήρωση για 62 εισιτήρια ελληνικών συλλόγων στο νέο τεύχος του ALLSTAR BASKET.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από σήμερα Τετάρτη το τεύχος Σεπτεμβρίου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κάμψη στις πωλήσεις είναι αδιαμφισβήτητη για τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Ακόμη όμως και αν το traffic μειώθηκε, οι φανατικοί όχι!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα επίμονα αιτήματά τους για την ενίσχυση του περιφερειακού Τύπου, έθεσαν στον Λ. Κρέτσο οι δύο Ενώσεις ιδιοκτητών περιφερειακών εφημερίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory