Προσφορά διαρκείας με το νέο ALLSTAR BASKET
Το τεύχος Οκτωβρίου προσφέρει σε 102 αναγνώστες του τη δυνατότητα να ακολουθήσουν τη φετινή σεζόν την αγαπημένη τους ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το τεύχος Οκτωβρίου προσφέρει σε 102 αναγνώστες του τη δυνατότητα να ακολουθήσουν τη φετινή σεζόν την αγαπημένη τους ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Bιβλία για αρχάριους στην τεχνολογία, αλλά και κόλπα και μυστικά για προχωρημένους, κυκλοφορούν από 3 Οκτωβρίου και κάθε Παρασκευή στο περίπτερο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι αναγνώστες του περιοδικού τεχνολογίας επιβράβευσαν τη νέα δομή και την ανανεωμένη του μορφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Arianna Huffington ανακοινώσε επίσημα την συνεργασία της με την 24Media για την ελληνική έκδοση της Huffington Post.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου κυκλοφορεί μαζί με το τεύχος 857 του adbusiness, μια ειδική έκδοση για τα ελληνικά βραβεία EFFIE 2014, τα πιο δύσκολα σε όλο τον κόσμο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φθηνότερα προϊόντα μέχρι και 30% για τη νέα σχολική χρονιά από το Cosmotebooks.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα περίπτερα από τις αρχές Αυγούστου το νέο τεύχος του περιοδικού, που είναι αφιερωμένο στο μεγαλύτερο μέρος του, στο Παγκόσμιο Κύπελλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βιβλίο των Cameron Diaz και Sandra Bark για το σώμα, με τίτλο The Body Book, κυκλοφορούν στην Ελλάδα οι Αττικές Εκδόσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Πρωταθλητής Ευρώπης με τη Μακάμπι, Σοφοκλής Σχορτσιανίτης αποκαλύπτεται στο νέο τεύχος του περιοδικού, που κυκλοφορεί από την Τετάρτη 2 Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιά θα είναι η επόμενη μέρα στους \"αιώνιους\" μετά την ολοκλήρωση των φετινών τελικών της Α1, που βρήκαν θριαμβευτή τον Παναθηναϊκό;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία με την Empirical Media για την επίτευξη license συμφωνιών σε αγορές σε Κεντρική Ευρώπη και Ασία, κατά κύριο λόγο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην ελληνική έκδοση του δημοφιλους lifestyle portal παρουσιάζει ο εκδοτικός όμιλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory