To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στρατηγικό deal Huffington Post & Leo Burnett

Στρατηγικό deal Huffington Post & Leo Burnett
Στρατηγικό deal Huffington Post & Leo Burnett

Η The Huffington Post και η Leo Burnett προχώρησαν στη σύναψη συνεργασίας για τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου εκδοτικής-διαφημιστικής εταιρείας, σε ένα deal που «υπόσχεται να μεταμορφώσει τη σχέση ανάμεσα στις δημιουργικές εταιρείες και τους εκδότες».

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν οι δυο πλευρές, η συγκεκριμένη συμμαχία σηματοδοτεί την πρώτη φορά που ένας ψηφιακός εκδότης και ένα παγκόσμιο δημιουργικό δίκτυο συνεργάζονται και δημιουργούν μια σχέση τέτοιου τύπου. Υπό τους όρους της συμφωνίας, η in-house ομάδα δημιουργίας branded content της Huffington Post, HuffPost Partner Studio, θα συνεργαστεί με τους πελάτες της Leo Burnett πάνω σε marketing καμπάνιες που τους αφορούν.

Παράλληλα, η Leo Burnett θα έχει πρόσβαση στις data engines της The Huffington Post, οι οποίες αναλύουν real-time τάσεις από όλες τις social πλατφόρμες της έκδοσης.

«Η cross-team συνεργασία, το data sharing και το δημιουργικό brand χτίσιμο βρίσκονται στο κέντρου του νέου μας μοντέλου με τη Huffington Post» τόνισε ο chief executive officer της Leo Burnett North America, Rich Stoddart.

Από την πλευρά της, η president και editor-in-chief του The Huffington Post Media Group, Arianna Huffington, σημείωσε: «Στη HuffPost χρησιμοποιούμε όλα τα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας, για να αφηγηθούμε τις πιο διασκεδαστικές ιστορίες. Και οι σχέσεις της Leo Burnett με ορισμένα από τα σημαντικότερα παγκόσμια brands την καθιστούν μια από τις πιο καινοτόμες εταιρείες του κόσμου».