To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

2022, στον αστερισµό της Event Plus!

2022, στον αστερισµό της Event Plus!

Με ανανεωµένο brand identity, µε ένα νέο διαδραστικό website, µε πάνω από 400 projects, µε ενισχυµένη οµάδα, είναι εδώ και διεκδικούν επάξια την προσοχή µας. Το 2022 ήταν για την Εvent Plus µια σίγουρα δυναµική και δηµιουργική χρονιά. Μαζί µας η Έλια Ηλιάδη (Sales & Marketing Director), ο Μηνάς Χρήστου (Account Director) και ο Γιάννης Πατακιάς (Account Director).

adb: Έλια, το 2022 ήταν µια πολύ γεµάτη χρονιά για την Event Plus, τι διαφορετικό κάνατε φέτος και ποιο στοιχείο κατά τη γνώµη σου σας ξεχωρίζει σαν εταιρεία;


Έλια Ηλιάδη:
  Ήταν σίγουρα µια πολύ γεµάτη χρονιά. Επιστρέψαµε, µετά τα δύο χρόνια των περιορισµών, στα
live events µε πολλές οµάδες των πελατών µας να συναντιούνται από κοντά µετά από πολύ καιρό. Αυτό µας έδωσε την ευκαιρία να σχεδιάσουµε ξανά µεγάλα, απαιτητικά events µε ολοκληρωµένο concept design και εντυπωσιακό αποτέλεσµα.

Στο τι µας ξεχωρίζει, πιστεύω ότι είναι η πολύχρονη εµπειρία µας, η ολοκληρωµένη προσέγγισή µας σε κάθε event experience και η ικανότητά µας να υλοποιούµε πολύ µεγάλες και πολύπλοκες παραγωγές. Σηµαντικό συστατικό αποτελεί το πάθος και η όρεξη για δηµιουργία που διακατέχει την οµάδα και η αγάπη γι’ αυτό που κάνουµε.

adb: Ποια events σας ξεχωρίζεις από τη φετινή χρονιά;

Έλια Ηλιάδη: Πολλά, και είναι δύσκολο να τα ξεχωρίσεις! Είχαµε την ευκαιρία και τη χαρά να επιστρέψουµε φέτος και να υλοποιήσουµε διαφορετικά event experiences για οµάδες τόσο στην Ελλάδα αλλά και globally και σε όλες τις µορφές (digital, hybrid και φυσικά live).

∆ιανύσαµε µία χρονιά που µας επιβράβευσε µε 30 βραβεία, που αποκοµίσαµε πρόσφατα σε πολύ σηµαντικούς τοµείς όπως design/branding (για την Παπαστράτος), event series/brand consistency (για την adidas), interactive storytelling (Kaizen) και πολλούς ακόµα. To κάθε ένα έχει τη δική του µαγεία και διεκδικεί την προσοχή µας.

Αν πρέπει να ξεχωρίσω, θα επιλέξω την adidas, που βραβεύτηκε ως “Event of the year” και φυσικά  το πολύ πρόσφατο εµβληµατικό grand opening της χρονιάς που µας έκανε περήφανους.


adb: Να φανταστώ ότι αναφέρεσαι στην ανάληψη της τελετής εγκαινίων του νέου σταδίου της ΑΕΚ; 

Έλια Ηλιάδη: Ναι. Το project της τελετής εγκαινίων του νέου γηπέδου της ΑΕΚ «OPAP Arena», που έγινε τον Σεπτέµβριο του ’22, ήταν για την Event Plus µια πολύ µεγάλη επιτυχία. Είµαστε πολύ υπερήφανοι που σχεδιάσαµε και υλοποιήσαµε, µε 100% τεχνική τελειότητα, ένα πραγµατικά ολοκληρωµένο concept µε όραµα κι έµπνευση που άγγιξε την ψυχή των φίλαθλων της ΑΕΚ κι όχι µόνο. Αλλά καλύτερα να µιλήσει περισσότερο για αυτό ο Μηνάς Χρήστου, που ήταν ο event leader και η ψυχή του project της ΑΕΚ.

adb: Πριν µιλήσουµε µε τον Μηνά, ποιοι είναι οι στόχοι της Event Plus για το 2023;

Έλια Ηλιάδη: Nα συνεχίσουµε να ενώνουµε ανθρώπους και οµάδες µέσα από δυνατές εµπειρίες. Ως εταιρεία έχουµε την πείρα 14+ ετών και πολύ ικανές οµάδες που θα συνεχίζουν να υλοποιούν large scale event experiences και όχι µόνο. ∆ουλεύουµε συνεχώς µε νέες τεχνολογίες και εργαλεία και δεν σταµατάµε να είµαστε δηµιουργικοί και εφευρετικοί. Το 2023 θα είναι µια χρονιά που πιστεύω θα δείξουµε ακόµα µεγαλύτερα και περισσότερα projects, local και global.  Έχουµε όρεξη, µεράκι και πάθος και θέληση να συνεχίσουµε ακόµα πιο δυναµικά.

adb: Μηνά, ήσουν ο project leader και εµπνευστής, όπως µας είπαν, της τελετής εγκαινίων του νέου γηπέδου της ΑΕΚ «OPAP Arena». Αρχικά, ποιο ήταν το όραµά σας όταν κάνατε την πρότασή σας στην ΠΑΕ ΑΕΚ;


Μηνάς Χρήστου:
 Το όραµα της ΠΑΕ ΑΕΚ αλλά και το δικό µας ήταν από την αρχή η ανάδειξη των αξιών και της ιστορίας της ΑΕΚ και να βιώσει ο κόσµος στο γήπεδο και οι τηλεθεατές µια µεγαλοπρεπή τελετή. Στόχος µας ήταν να αγγίξουµε τις ψυχές όλων των φιλάθλων ανεξαρτήτου οµάδας. Θέλαµε στο τέλος της βραδιάς να φύγουν όλοι µε συναισθήµατα χαράς, συγκίνησης και προσµονής για το καλύτερο που έρχεται. Είµαστε πολύ χαρούµενοι και περήφανοι που τα πετύχαµε όλα αυτά και µε το παραπάνω.

adb: Πες µας κάποιες περισσότερες πληροφορίες για το concept design αλλά και για όλον αυτόν τον κόσµο και τους συντελεστές της εκδήλωσης.

Μηνάς Χρήστου: Η εµπειρία που σχεδιάσαµε ήταν 360°. ∆ηµιουργήσαµε ένα show που είχε στόχο να ταξιδέψει το θεατή, µέσα από ένα συγκινητικό και γεµάτο storytelling, στην ιστορία της οµάδας, προκαλώντας συναισθήµατα σε κάθε κοµµάτι του.  Έµπνευσή µας από την αρχή του σχεδιασµού οι άνθρωποι της ΑΕΚ που ήταν και στην καρδιά του event. 700+ συντελεστές, οι παλαίµαχοι της ΑΕΚ, εκπρόσωποι συλλόγων από την Μικρά Ασία και τον Πόντο, παιδιά των Ακαδηµιών της ΑΕΚ, µουσικοί, η Φιλαρµονική Αθηνών, χορευτές και παρουσιαστές έγιναν µέρος αυτής της δυνατής ιστορίας που είδαµε και η οποία κράτησε 32.000 θεατές και 1+ εκατοµµύρια τηλεθεατές µαγνητισµένους σε αυτή τη µοναδική ατµόσφαιρα.

adb: Μας έκανε πολλή εντύπωση στο συγκεκριµένο event το πάντρεµα που κάνατε της ιστορίας µε το πολύ εντυπωσιακό show που βγήκε προς τα έξω. Πώς το καταφέρατε αυτό;

Μηνάς Χρήστου: H Event Plus είναι µια εταιρεία µε πολυετή εµπειρία σε µεγάλες παραγωγές, creative scenography και lighting design. Από τον αρχικό σχεδιασµό µας, επιλέξαµε συνεργάτες υψηλού επιπέδου και τεχνολογίες τελευταίας αιχµής. Για το αποτέλεσµα που είδατε εργάστηκαν πολύ ταλαντούχοι συντελεστές: σκηνοθέτης, µουσικοσυνθέτης που έγραψε original µουσική, χορογράφος, διευθυντής εικόνας, έµπειρες οµάδες βιντεογράφων και τεχνικών και φυσικά η δική µας οµάδα της Event Plus. Μιλάµε για 100+ άτοµα που ασταµάτητα για πολλούς µήνες εργάστηκαν στο concept, την προετοιµασία, τις τελικές πρόβες και την ίδια φυσικά µαγική βραδιά της τελετής εγκαινίων.

adb: ∆εν ακούγεται εύκολο. Ποια ήταν η µεγαλύτερη πρόκληση που συναντήσατε ως εταιρεία που διαχειρίζεται ένα τόσο µεγάλο event; 

Μηνάς Χρήστου: Οι προκλήσεις ήταν πολλές. Τις ξεπεράσαµε όλες δουλεύοντας οµαδικά και µε το πάθος που µας διακρίνει. ∆εν υπήρχε περίπτωση να µην τα καταφέρουµε. Αλλά θα ήθελα να αναφέρω ίσως τις 3 µεγαλύτερες:

1) Το γεγονός ότι ετοιµάζαµε µια τεράστια παραγωγή σε ένα venue που δεν είχε λειτουργήσει ξανά σε πραγµατικές συνθήκες. Επιπλέον, υπήρχαν ακόµα κάποιες εργασίες ολοκλήρωσης του ίδιου του γηπέδου σε εξέλιξη όσο δουλεύαµε ακόµα και τις ηµέρες της πρόβας. Είδατε όµως κάποια τεχνική αδυναµία ή κάτι που δεν δούλεψε σωστά;  Όχι, όλα ήταν άρτια χάρη στη δουλειά όλων των οµάδων και συντελεστών.

2) Η διαχείριση των 700+ ανθρώπων που συµµετείχαν στην τελετή. Από τον Κ. Νεστορίδη ως τον κάθε χορευτή, µουσικό, µέλος ακαδηµίας ή συλλόγου που είδατε χρειάστηκε να τους οργανώσουµε και τους συντονίσουµε όλους σε µια απαιτητική ροή 3 ωρών προγράµµατος.

3) Η live µετάδοση σε 32.000 θεατές αλλά και τηλεοπτικά. Αποδείξαµε τη µεγάλη εµπειρία της Event Plus σε απαιτητικά projects και τη σηµασία που δίνουµε σε κάθε λεπτοµέρεια και τεχνικό στοιχείο για να έχουµε το τελειότερο αποτέλεσµα. 


adb: Και ποια ήταν η πιο συγκινητική στιγµή για εσένα;

Μηνάς Χρήστου: Πολλές, είµαι ΑΕΚτζής βλέπετε και η βραδιά της τελετής ήταν εµπειρία ζωής και για εµένα. Σαν φίλαθλος θα πω ότι η πιο συγκινητική στιγµή ήταν η στιγµή της ανάκρουσης του ύµνου της οµάδας, όπου όλος ο κόσµος, παιδιά, µικροί, µεγάλοι αλλά κι εγώ ο ίδιος νοιώσαµε απίστευτα συναισθήµατα χαράς και συγκίνησης και τραγουδήσαµε όλοι µαζί µε µια φωνή για την ΑΕΚ. Ως Event Plus το συναίσθηµα της ολοκλήρωσης του ότι δηµιουργήσαµε µια απίστευτη εµπειρία ακριβώς όπως την είχαµε φανταστεί.

Διαβάστε περισσότερα για την οργάνωση του Grand Opening Event του νέου σταδίου της ΑΕΚ “OPAP Arena”


adb: Γιάννη, θα θέλαµε να µας µιλήσεις για την adidas και το digital experience που βραβεύτηκε σε οκτώ κατηγορίες αλλά και ανακηρύχθηκε “Εvent of Year”.


Γιάννης Πατακιάς:
Είναι χαρά µας να µας βραβεύουν για άλλη µία φορά για την adidas, έναν πελάτη µας που σχεδιάζουµε µαζί εδώ και χρόνια τα sales και marketing meetings τους. Το digital experience “FW22 SEE SMM” ανήκει σε ένα brand event series και είναι η δεύτερη συνεχόµενη χρονιά που βραβεύεται.


adb: Από τις οκτώ διακρίσεις συν το µεγάλο τίτλο “Event of the Year”, ποια θεωρείς πιο σηµαντική;

Γιάννης Πατακιάς: Θα ξεχωρίσω δύο, αν και όλα τα βραβεία που πήραµε είναι εξίσου σηµαντικά.

Το χρυσό, φυσικά, στην κατηγορία “Brand Event” και το ασηµένιο στην κατηγορία “Interactive Storytelling”.

Αυτό το brand series event της adidas, όπως ήδη ανέφερα, το τρέχουµε για 4η συνεχόµενη χρονιά και 2η στη σειρά σε digital format.  Όπως καταλαβαίνετε, έχοντας ήδη ένα πολύ επιτυχηµένο και ήδη βραβευµένο event to 2020 (Event Series/Brand Consistency), από την ανάθεση θέλαµε να ανεβάσουµε κι άλλο τον πήχυ. Το challenge ήταν να ξεπεράσουµε τον εαυτό µας και το καταφέραµε. Είµαστε πολύ περήφανοι για τη διάκρισή του σε “Event of the Year”.


adb: Τι ακριβώς κάνατε λοιπόν για να ανταγωνιστείτε τον εαυτό σας; 

Γιάννης Πατακιάς: ∆ηµιουργήσαµε µια µοναδική digital εµπειρία, εκπλήσσοντας ακόµα και την οµάδα της adidas που συµµετείχε στο σχεδιασµό. 

Στο concept design είχαµε από την αρχή 3 στόχους:

1) Να χτίσουµε δυνατό, interactive storytelling που να δηµιουργεί υψηλό engagement.

2) Να δηµιουργήσουµε ένα digital περιβάλλον όπου όλοι οι συµµετέχοντες θα νοιώθουν «σαν το σπίτι τους».

3) Να εκµεταλλευτούµε τη state-of-the-art τεχνολογία για να ενισχύσουµε το adidas brand experience αλλά και τη διάδραση των 300 συµµετεχόντων.

adb: Ένα digital experience λοιπόν, αν καταλαβαίνω καλά, υψηλής τεχνολογίας. Ποιο σηµείο της τεχνολογίας που εντάξατε ως Event Plus θεωρείς ότι ήταν breakthrough;

Γιάννης Πατακιάς: Για πρώτη φορά σε digital event δηµιουργήσαµε ένα 3D περιβάλλον προσαρµοσµένο στο virtual background.

Πρακτικά αυτό σηµαίνει το εξής: Ενώ η τελική µας εικόνα πρόβαλε µια συνθήκη στην οποία οι  παρουσιαστές βρίσκονταν σε µεγάλη απόσταση µεταξύ τους µέσα στον ίδιο χώρο, στην πραγµατικότητα βρίσκονταν ταυτόχρονα σε κοντινή απόσταση στη σκηνή του green περιβάλλοντος. Η άκρως καινοτόµος αυτή πρακτική αναγνωρίστηκε σε ευρωπαϊκό και όχι µόνο επίπεδο ως Best Practice Green Screen Production στο adidas International playbook. Και βέβαια υπήρχαν και µια σειρά ακόµα τεχνολογιών όπως το interactive adidas lobby, η µεταφορά σε virtual περιβάλλον των adidas showrooms, η live εµφάνιση του Μ. Τεντόγλου και πολλά ακόµα.


adb: Έχει µείνει κάτι άλλο να κάνετε για την adidas;

Γιάννης Πατακιάς: Τώρα που το λες, ναι. Για να είµαι ακριβής, το κάναµε ήδη.

Πέµπτη χρονιά και επιστροφή µε ένα ακόµα µεγάλο adidas event που έγινε πριν λίγο καιρό.  Ήταν πολύ ωραίο και για τις οµάδες του πελάτη µας που ξανασυναντήθηκαν όλοι µαζί στην Αθήνα αλλά και για εµάς που σχεδιάσαµε και υλοποιήσαµε αυτό που αγαπάµε πολύ: ένα live, brand experience µε ολιστικό branding, εντυπωσιακή σκηνογραφία, lighting design & engaging content. 3 ηµέρες, 300+ guests, 3 venues, 12 χώροι.

Διαβάστε περισσότερα για το “Event of the Year-virtual event” adidas “FW22 SEE SMM”

Ευχαριστούµε την οµάδα Event Plus για την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Ευχόµαστε καλό κλείσιµο χρονιάς και ένα ακόµα πιο παραγωγικό 2023!