To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

4/Partnership Next: Η επόμενη μέρα στη σχέση διαφημιζόμενων και agencies

4/Partnership Next: Η επόμενη μέρα στη σχέση διαφημιζόμενων και agencies

Η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο που οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται, επικοινωνούν, διασκεδάζουν, αγοράζουν.

Μαζί αλλάζουν και οι αγορές, οι επιχειρήσεις, το marketing και η επικοινωνία. Πώς αλλάζουν οι ανάγκες των πελατών και πώς προσαρμόζονται τα agencies; Ποια είναι τα νέα ζητούμενα KPIs; Ποιες νέες υπηρεσίες, τρόποι οργάνωσης αλλά και αξίες αναδεικνύονται;

Στο 4ο «Virtual Dialogue» που θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιανουαρίου με θεματική «PARTNERSHIP  NEXT», ανακαλύπτουμε τις νέες πρακτικές και τα μοντέλα συνεργασίας μεταξύ διαφημιζομένων και agencies, που θα επικρατήσουν στη νέα εποχή. Μαζί μας o Γιώργος Κοντάκος, General Manager, Consumer Products Division | L’Oreal Italia και ο Γιώργος Βαρέλογλου, Co-Founder & Managing Partner | REBORNN σε μια συζήτηση με τον Νίκο Σύμπουρα, CEO Tempo OMD.

Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στις 17.00 μέσω live streaming στο www.instofcom.gr.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.