To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Action Global: Θα πρέπει να σκεφτόμαστε τοπικά για επιτυχημένη επικοινωνία

Action Global: Θα πρέπει να σκεφτόμαστε τοπικά για επιτυχημένη επικοινωνία

Η ανασυγκρότηση των οικονομιών και η καλλιέργεια της εμπιστοσύνης προς τα brands του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα στη μετά-κορονοϊό εποχή θα χρειαστούν μία inside-out προσέγγιση, σύμφωνα με το ανεξάρτητο διεθνές δίκτυο της Action Global Communications.

Η Action Global Communications, με την απαράμιλλη εμπειρία της που εξαπλώνεται σε πολλαπλές ηπείρους και κουλτούρες, θα χορηγήσει την εναρκτήρια διεθνή σύνοδο του Public Relations and Communications Association (PRCA) – του μεγαλύτερου φορέα δημοσίων σχέσεων στον κόσμο – που πραγματοποιείται αυτόν τον μήνα και επικοινωνιολόγοι από όλον τον πλανήτη θα συζητήσουν το μέλλον του κλάδου στην εποχή μετά την πανδημία.

Η Action, μέσω της χορηγίας της, θα αποκαλύψει τα πρόσφατα ευρήματα της μεγάλης έρευνας που υλοποίησε. Στην έρευνα αποτυπώνονται οι αλλαγές που επέφερε η πρωτοφανής ένταση της πανδημίας στον χώρο των τοπικών media και οι επιπτώσεις του lockdown και των εξάρσεων του ιού στην καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία μεταβάλλεται προς ένα πιο τοπικό επίπεδο.

«Αυτό που φαίνεται να αναδύεται είναι ένα μοτίβο ανθρώπων που θέλουν να εστιάσουν στους δικούς τους τρόπους ζωής, στις δικές τους κοινότητες και οικονομίες με την εμπιστοσύνη να έχει γίνει τοπική και να βασίζεται σε αυτά που γνωρίζουν και τους είναι οικεία», δήλωσε η Director της εταιρείας, Kathy Christodoulou.

 «Ο τομέας μας πάντα έπρεπε να είναι ενήμερος για τις τοπικές ιδιαιτερότητες, ενώ πλέον η εξατομικευμένη προσέγγιση θα είναι απαραίτητη για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού και των πολιτών. Η έρευνα αποκάλυψε σημαντικές διαφορές σχετικά με την προτεινόμενη μέθοδο επικοινωνίας, ακόμη και μεταξύ αγορών που βρίσκονται κοντά μεταξύ τους σε γεωγραφικό επίπεδο».    

Η έρευνα της Action (https://actionprgroup.com/will-a-transformed-comms-media-landscape-be-a-covid-19-legacy-comms-strategies-to-face-info-channel-shifts)) περιλαμβάνει επτά αγορές από τις περιοχές της Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Ανατολικής Μεσογείου. Τα ευρήματα δείχνουν ότι στη μετά-Covid εποχή θα υπάρξουν αλλαγές στα επιθυμητά κανάλια επικοινωνίας ανάλογα με την περιοχή.

Το συνέδριο του PRCA, το οποίο φέτος θα διεξαχθεί στις 20 και 21 Μάϊου, θα εξερευνήσει το μέλλον του κλάδου για τα επόμενα 10 χρόνια και θα φιλοξενήσει ομιλητές και εκπροσώπους από ολόκληρο τον κόσμο. 

Ο Francis Ingham MPRCA, PRCA Director-General, δήλωσε: «Πλέον είναι πιο σημαντικό από ποτέ για τους επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων να συνεχίσουν να μαθαίνουν, να μοιράζονται ιδέες και να δημιουργούν νέες σχέσεις».

Η Action Global Communications θεωρεί ότι ενώ το τοπίο της νέας κανονικότητας είναι αβέβαιο, υπάρχουν ορισμένα σημεία στα οποία μπορούν να γίνουν μερικές αρκετά σίγουρες προβλέψεις και οι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων θα πρέπει να προετοιμαστούν αναλόγως.

«Αυτά περιλαμβάνουν την άνοδο στον εγχώριο τουρισμό, την επαναξιολόγηση των βιώσιμων εθνικών μέσων παραγωγής και την καταναλωτική επιθυμία για απόδειξη της προέλευσης των προϊόντων ειδικά εκείνων που σχετίζονται με την υγεία και των τροφίμων», πρόσθεσε η κυρία Christodoulou. «Θα προκύψει η ανάγκη του να πειστεί ο κόσμος σχετικά με την ασφάλεια των μετακινήσεων, των δημοσίων κτιρίων και των χώρων αναψυχής. Οι ανησυχίες θα ποικίλουν από αγορά σε αγορά και θα πρέπει να αντιμετωπιστούν από αξιόπιστα τοπικά insights και πολύπειρους επαγγελματίες σε κάθε αγορά».

Η επικοινωνία ως μέρος μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής marketing δε θα ασχολείται πλέον αποκλειστικά με τη μετάδοση ενός μηνύματος του πελάτης, αλλά θα αφουγκράζεται ενεργά τους τοπικούς καταναλωτές και θα προσαρμόζει το αντίστοιχο μήνυμα ώστε να ταιριάζει στα τοπικά περιβάλλοντα.