To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Aνάθεση 1,5 εκατ. ευρώ στην Producta Direct

Aνάθεση 1,5 εκατ. ευρώ στην Producta Direct
H επιτροπή του διαγωνισμού για το Ολοκληρωμένο Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ για τα έτη 2022-2023 εισηγήθηκε την κατακύρωση του έργου στην Producta Direct.

Πρόκειται για την κατάληξη του διαγωνισμού που είχε προκηρύξει η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με αντικείμενο την επικαιροποίηση της εγκεκριμένης επικοινωνιακής στρατηγικής του προγράμματος και τη διαμόρφωση και υλοποίηση ενός συνεκτικού και ολοκληρωμένου Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας που θα αναδείξουν την προστιθέμενη αξία των έργων και δράσεων του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ.

Το Σχέδιο Δράσεων θα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα ενεργειών πληροφόρησης και προβολής για το ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ, όπως ο δημιουργικός σχεδιασμός και η παραγωγή πρωτότυπου έντυπου και οπτικοακουστικού ενημερωτικού υλικού, η υλοποίηση εκστρατείας επικοινωνίας στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης καθώς και διάφορες άλλες προωθητικές ενέργειες, με στόχο την αύξηση της αναγνώρισης και την εξοικείωση των πολιτών με το πρόγραμμα και το ΕΣΠΑ 2014-2020. Ταυτόχρονα, θα αναδεικνύει τα οφέλη του σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, το αντικείμενο της σύμβασης θα περιλαμβάνει τις κατωτέρω δράσεις: στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης, δημιουργικός σχεδιασμός και παραγωγή επικοινωνιακού υλικού, προβολή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχεδιασμός και υλοποίηση ενημερωτικών δράσεων και υποστήριξη της αναθέτουσας αρχής.

Πρόκειται για σύμβαση με εκτιμώμενη συνολική αξία 1,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και προσφορές είχαν υποβάλει επίσης οι Choose Orange και Next Com.
TAGS: specs