To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Brand Next: Doing Good is Doing Business.

Brand Next: Doing Good is Doing Business.
Στις 16 Δεκεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε το τρίτο virtual dialogue του νέου θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα BRAND TEXT.

Παρακολούθησαν 43 εταιρίες από τον χώρο του banking, του retail, των τροφίμων, των smoke free προϊόντων, των φαρμακευτικών προϊόντων, των τηλεπικοινωνιών, της ένδυσης, των αναψυκτικών, της τεχνολογίας, της έρευνας αγοράς, των media, του branding & design, των δημοσίων σχέσεων, της διαφήμισης, καθώς και σύμβουλοι επιχειρήσεων, φοιτητές και ιδιώτες.

H Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights | Vodafone Greece με την Αιμιλία Τσειμαζίδου, President of IoC & Chairman attp, συζήτησαν για το πώς το brand purpose γίνεται σήμερα το νέο νόμισμα, υπηρετώντας το κοινό καλό. Τα συμπεράσματα του 3ου Virtual Dialogue συνοψίζονται παρακάτω:

-Οι μάρκες με Purpose θα πρωτοστατήσουν στο business τους, θα προσελκύσουν τα καλύτερα ταλέντα, θα κάνουν αληθινά καλό στην κοινωνία και θα προστατεύσουν τον πλανήτη.

-Οι αναγνωρισμένες Purpose driven μάρκες, είδαν ήδη την αξία τους να υπερδιπλασιάζεται τα τελευταία δώδεκα χρόνια σε σύγκριση με τις υπόλοιπες και τα επόμενα χρόνια η αξία τους θα εκτοξευθεί.

-Purposeful Brands και καταναλωτές συνδέονται με αξίες και πεποιθήσεις και όχι με εμπορικές σχέσεις συναλλαγής.

-Δύο στους τρεις καταναλωτές παγκοσμίως δηλώνουν ότι θα επιλέξουν ή θα μποϊκοτάρουν μία μάρκα ανάλογα με την στάση της σε ένα πολιτικό ή κοινωνικό ζήτημα.

-Θα αναπτυχθεί μία σχέση partnership με τον καταναλωτή – πολίτη. Ο πολίτης και η μάρκα θα λειτουργήσουν μέσα σε ένα communal spirit. Η μάρκα θα γίνει περιουσιακό στοιχείο της κοινωνίας. Από το me (μάρκας – καταναλωτής) θα πάμε στο we.

-Τα Purposeful Brands είναι το New Digital. Όπως εκτοξεύτηκε το Digital τα τελευταία 6-7 χρόνια, αυτό θα συμβεί με τα Purposeful Brands.

-To moto doing good is doing business θα αναδείξει τις εταιρίες που το εφαρμόζουν και θα το εφαρμόζουν στο επιχειρείν. Οι Virtual Dialogues ξεκινούν ξανά από τις 13/1 με τον Νίκο Σίμπουρα, CEO της ΤΕΜPO OMD να συνομιλεί με τους Γιώργο Κοντάκο, General Manager | Consumer Products Division | L’Oreal Italia και Γιώργο Βαρέλογλου, Co-Founder & Managing Partner | REBORNN με την ενότητα PARTNERSHIP NEXT.