Χριστίνα Φατούρου, V+O Communication: H επικοινωνία δεν είναι πολυτέλεια
 
                                    Ποιες υπηρεσίες 
οφείλει να 
παρέχει σήμερα 
ένα σύγχρονο 
PR agency;
Ζούμε σε μια εποχή που η επικοινωνία αλλάζει ριζικά. Η προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών που συνδυάζουν στρατηγικό σχεδιασμό, ανάπτυξη περιεχομένου, διαχείριση Social Media, παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού, real-time διαχείριση κρίσεων και ανάλυση δεδομένων, δεν είναι πια ζητούμενο· είναι αυτονόητο. Το ζητούμενο είναι πώς όλα αυτά συνδέονται στρατηγικά μεταξύ τους και υπηρετούν έναν ξεκάθαρο σκοπό.
Τα PR Agencies καλούνται να ισορροπήσουν ανάμεσα στη διαχρονική αξία της ανθρώπινης επικοινωνίας και στις δυνατότητες που φέρνει η τεχνολογία. Αποτελούμε πλέον έναν ταχέως εξελισσόμενο και πολύπλευρο κλάδο που καθοδηγείται από ψηφιακό μετασχηματισμό, τη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά του κοινού, τη real time αλληλεπίδραση που μπορούμε να έχουμε με τους stakeholders, αλλά και την απαίτηση για αυθεντικότητα.
Αυτό που κάποτε ήταν αρκετό -ένα καλά εκτελεσμένο πλάνο δημοσιότητας, media engagement ή μια επιτυχημένη εκδήλωση - χωρίς ολοκληρωμένη στρατηγική και ευρύτητα εργαλείων, πλέον δεν αρκεί. Σε αυτό το περιβάλλον έχει προστεθεί και η πρόκληση της τεχνητής νοημοσύνης. Το στοίχημα για τα agencies είναι να την ενσωματώσουμε αποτελεσματικά, όχι μόνο για περιλήψεις δημοσιότητας ή για «δημιουργία» content αλλά με εργαλεία ανάλυσης τάσεων και συμπεριφορών, που θα μας επιτρέψουν να αντιλαμβανόμαστε καλύτερα το περιβάλλον και με οδηγό τα δεδομένα να αφιερώνουμε χρόνο στη δημιουργική προσέγγιση, τη στρατηγική, την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και την οξυδέρκεια. Εκεί όπου παραμένουμε αναντικατάστατοι.

Χριστίνα Φατούρου, General Manager, V+O Communication
Πώς διαφοροποιείται ο ρόλος και συνακόλουθα η πρότασή του σε σχέση με το παρελθόν;
Από τη μονοσήμαντη διαχείριση των παραδοσιακών μέσων, η τεχνολογία και τα ψηφιακά μέσα έχουν εκδημοκρατίσει και την πληροφορία και την επικοινωνία, αλλάζοντας αντίστοιχα τα ζητούμενα από εμάς. H διεύρυνση των καναλιών επικοινωνίας, οι διαφορετικές πλατφόρμες και η εκθετική αύξηση δεδομένων μεταμορφώνουν τη ροή της πληροφορίας και τον τρόπο με τον οποίο το κοινό σχηματίζει αντιλήψεις. Σήμερα, η αξία μας δεν βρίσκεται μόνο στο τι λέμε αλλά στο πώς, μέσω ολοκληρωμένων προγραμμάτων, βοηθάμε τους stakeholders να ξεχωρίσουν το ουσιαστικό από το επιφανειακό. Οφείλουμε να λειτουργούμε καταδρομικά, βοηθώντας τους πελάτες μας να τοποθετούνται με σαφήνεια σε ένα περιβάλλον όπου η αλήθεια αμφισβητείται, ο διάλογος είναι έντονος και η ταχύτητα υπερβαίνει τη σκέψη.
Γι’ αυτό και οι επαγγελματίες της επικοινωνίας πρέπει να αποκτήσουμε νέες δεξιότητες: τεχνολογική παιδεία, ικανότητα ανάλυσης δεδομένων και κατανόηση κοινωνικών αναγκών.
Η ουσία του επαγγέλματός μας δεν αλλάζει: διαφάνεια, ηθική, διάλογος και εμπιστοσύνη παραμένουν σταθερές και δίνουν υπόσταση σε κάθε στρατηγική που υπηρετεί την φήμη και την εμπιστοσύνη των brands.
Τι είναι αυτό που, στην πράξη, σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;
Στη V+O δεν εφησυχάζουμε. Αν κάτι μας χαρακτηρίζει, είναι ότι δεν σταματάμε να μαθαίνουμε και να εξελισσόμαστε, με σεβασμό στους ανθρώπους και στους οργανισμούς που μας εμπιστεύονται.
Είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στο να έχει κάθε μας ενέργεια μετρήσιμο αποτέλεσμα. Αυτή η νοοτροπία -η σύνδεση της δημιουργικότητας- είναι ο λόγος που αναπτυσσόμαστε σταθερά όλα αυτά τα χρόνια.
Ως μέλος του παγκόσμιου δικτύου SEC Newgate με παρουσία σε 7 χώρες και ομάδα άνω των 200 επαγγελματιών, εξυπηρετούμε αγορά 62 εκατομμυρίων καταναλωτών. Συνεργαζόμαστε με περισσότερες από 250 εταιρείες και οργανισμούς. Η εμπειρία μας σε διαφορετικούς κλάδους μάς επιτρέπει να κατανοούμε σε βάθος τις ανάγκες κάθε οργανισμού και να σχεδιάζουμε λύσεις που βασίζονται σε δεδομένα, όχι σε υποθέσεις. Αυτή η συνέπεια, η γνώση και η δέσμευσή μας στην ποιότητα, την καινοτομία και την ανθρωποκεντρική διάσταση είναι τα στοιχεία που μας καθορίζουν.
Θα ήθελα να μοιραστώ τρία έργα που μας γεμίζουν υπερηφάνεια - όχι μόνο γιατί διακρίθηκαν διεθνώς με βραβεία IPRA και συγκέντρωσαν πάνω από δέκα εγχώριες διακρίσεις, αλλά γιατί αποδεικνύουν ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός μπορεί να μεταφραστεί σε μετρήσιμα αποτελέσματα και ουσιαστικό επικοινωνιακό αποτύπωμα.
Our Ocean Conference:

Για πρώτη φορά η Ελλάδα φιλοξένησε περιβαλλοντικό γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας. Οι ομάδες μας συνεργάστηκαν στενά με τις εταιρείες του ομίλου Unlimited Creativity και Curious Ahead, συνδυάζοντας τεχνογνωσία και διορατικότητα. Σε έξι μήνες συντονίσαμε 200+ συνεργάτες, αναλάβαμε τον συνολικό σχεδιασμό, την εικαστική ταυτότητα εμπνευσμένη από τον ελληνικό πολιτισμό και την υλοποίηση 100+ εκδηλώσεων. Το concept “An Ocean of Potential” δημιούργησε σχέσεις εμπιστοσύνης με stakeholders παγκοσμίως: 3.000 σύνεδροι από 119 χώρες και 469 δεσμεύσεις αξίας 11,35 δισ. δολαρίων για την προστασία των ωκεανών.
«Μαζί για τη Θεσσαλία»:

Οι ομάδες μας απέδειξαν ότι η επικοινωνία λειτουργεί πολλαπλασιαστικά με τις εταιρικές πρωτοβουλίες. Σχεδιάσαμε στρατηγική δύο φάσεων για την Coca-Cola, από την άμεση στήριξη των πληγέντων έως την ολοκλήρωση αντιπλημμυρικού έργου 340 μ. που προστατεύει 100.000+ κατοίκους. Ενσωματώσαμε τις αξίες ESG σε κάθε ενέργεια, ενισχύοντας το θετικό αποτύπωμα και τη σύνδεση με τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης.
V+O Serbia - “Welcome Baby”:

Η καμπάνια της Coca-Cola Company - Rosa Water, βραβευμένη με Gold IPRA Award, ανέδειξε τη σημασία της ψυχικής ευημερίας των γονέων και της υποστήριξης της πρώιμης παιδικής ηλικίας, επιβεβαιώνοντας την ικανότητά μας να σχεδιάζουμε προγράμματα με κοινωνικό αντίκτυπο και ενιαία στρατηγική προσέγγιση σε όλες τις αγορές μας.
CONTACT DETAILS:
• Όνομα:
V+O Communication
• Διεύθυνση:
Μιχαλακοπούλου 91, Αθήνα 115 28
• Τηλέφωνο:
210 7249000
• E-mail:
[email protected]
• URL:
www.vando.gr
• Υπεύθυνος Επικοινωνίας:
Βασίλης Μουρδουκούτας, Head of Strategy & Growth
                            
                            
                            
                            
                            Ζούμε σε μια εποχή που η επικοινωνία αλλάζει ριζικά. Η προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών που συνδυάζουν στρατηγικό σχεδιασμό, ανάπτυξη περιεχομένου, διαχείριση Social Media, παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού, real-time διαχείριση κρίσεων και ανάλυση δεδομένων, δεν είναι πια ζητούμενο· είναι αυτονόητο. Το ζητούμενο είναι πώς όλα αυτά συνδέονται στρατηγικά μεταξύ τους και υπηρετούν έναν ξεκάθαρο σκοπό.
Τα PR Agencies καλούνται να ισορροπήσουν ανάμεσα στη διαχρονική αξία της ανθρώπινης επικοινωνίας και στις δυνατότητες που φέρνει η τεχνολογία. Αποτελούμε πλέον έναν ταχέως εξελισσόμενο και πολύπλευρο κλάδο που καθοδηγείται από ψηφιακό μετασχηματισμό, τη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά του κοινού, τη real time αλληλεπίδραση που μπορούμε να έχουμε με τους stakeholders, αλλά και την απαίτηση για αυθεντικότητα.
Αυτό που κάποτε ήταν αρκετό -ένα καλά εκτελεσμένο πλάνο δημοσιότητας, media engagement ή μια επιτυχημένη εκδήλωση - χωρίς ολοκληρωμένη στρατηγική και ευρύτητα εργαλείων, πλέον δεν αρκεί. Σε αυτό το περιβάλλον έχει προστεθεί και η πρόκληση της τεχνητής νοημοσύνης. Το στοίχημα για τα agencies είναι να την ενσωματώσουμε αποτελεσματικά, όχι μόνο για περιλήψεις δημοσιότητας ή για «δημιουργία» content αλλά με εργαλεία ανάλυσης τάσεων και συμπεριφορών, που θα μας επιτρέψουν να αντιλαμβανόμαστε καλύτερα το περιβάλλον και με οδηγό τα δεδομένα να αφιερώνουμε χρόνο στη δημιουργική προσέγγιση, τη στρατηγική, την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και την οξυδέρκεια. Εκεί όπου παραμένουμε αναντικατάστατοι.

Χριστίνα Φατούρου, General Manager, V+O Communication
Πώς διαφοροποιείται ο ρόλος και συνακόλουθα η πρότασή του σε σχέση με το παρελθόν;
Από τη μονοσήμαντη διαχείριση των παραδοσιακών μέσων, η τεχνολογία και τα ψηφιακά μέσα έχουν εκδημοκρατίσει και την πληροφορία και την επικοινωνία, αλλάζοντας αντίστοιχα τα ζητούμενα από εμάς. H διεύρυνση των καναλιών επικοινωνίας, οι διαφορετικές πλατφόρμες και η εκθετική αύξηση δεδομένων μεταμορφώνουν τη ροή της πληροφορίας και τον τρόπο με τον οποίο το κοινό σχηματίζει αντιλήψεις. Σήμερα, η αξία μας δεν βρίσκεται μόνο στο τι λέμε αλλά στο πώς, μέσω ολοκληρωμένων προγραμμάτων, βοηθάμε τους stakeholders να ξεχωρίσουν το ουσιαστικό από το επιφανειακό. Οφείλουμε να λειτουργούμε καταδρομικά, βοηθώντας τους πελάτες μας να τοποθετούνται με σαφήνεια σε ένα περιβάλλον όπου η αλήθεια αμφισβητείται, ο διάλογος είναι έντονος και η ταχύτητα υπερβαίνει τη σκέψη.
Γι’ αυτό και οι επαγγελματίες της επικοινωνίας πρέπει να αποκτήσουμε νέες δεξιότητες: τεχνολογική παιδεία, ικανότητα ανάλυσης δεδομένων και κατανόηση κοινωνικών αναγκών.
Η ουσία του επαγγέλματός μας δεν αλλάζει: διαφάνεια, ηθική, διάλογος και εμπιστοσύνη παραμένουν σταθερές και δίνουν υπόσταση σε κάθε στρατηγική που υπηρετεί την φήμη και την εμπιστοσύνη των brands.
Τι είναι αυτό που, στην πράξη, σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;
Στη V+O δεν εφησυχάζουμε. Αν κάτι μας χαρακτηρίζει, είναι ότι δεν σταματάμε να μαθαίνουμε και να εξελισσόμαστε, με σεβασμό στους ανθρώπους και στους οργανισμούς που μας εμπιστεύονται.
Είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στο να έχει κάθε μας ενέργεια μετρήσιμο αποτέλεσμα. Αυτή η νοοτροπία -η σύνδεση της δημιουργικότητας- είναι ο λόγος που αναπτυσσόμαστε σταθερά όλα αυτά τα χρόνια.
Ως μέλος του παγκόσμιου δικτύου SEC Newgate με παρουσία σε 7 χώρες και ομάδα άνω των 200 επαγγελματιών, εξυπηρετούμε αγορά 62 εκατομμυρίων καταναλωτών. Συνεργαζόμαστε με περισσότερες από 250 εταιρείες και οργανισμούς. Η εμπειρία μας σε διαφορετικούς κλάδους μάς επιτρέπει να κατανοούμε σε βάθος τις ανάγκες κάθε οργανισμού και να σχεδιάζουμε λύσεις που βασίζονται σε δεδομένα, όχι σε υποθέσεις. Αυτή η συνέπεια, η γνώση και η δέσμευσή μας στην ποιότητα, την καινοτομία και την ανθρωποκεντρική διάσταση είναι τα στοιχεία που μας καθορίζουν.
Θα ήθελα να μοιραστώ τρία έργα που μας γεμίζουν υπερηφάνεια - όχι μόνο γιατί διακρίθηκαν διεθνώς με βραβεία IPRA και συγκέντρωσαν πάνω από δέκα εγχώριες διακρίσεις, αλλά γιατί αποδεικνύουν ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός μπορεί να μεταφραστεί σε μετρήσιμα αποτελέσματα και ουσιαστικό επικοινωνιακό αποτύπωμα.
Our Ocean Conference:

Για πρώτη φορά η Ελλάδα φιλοξένησε περιβαλλοντικό γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας. Οι ομάδες μας συνεργάστηκαν στενά με τις εταιρείες του ομίλου Unlimited Creativity και Curious Ahead, συνδυάζοντας τεχνογνωσία και διορατικότητα. Σε έξι μήνες συντονίσαμε 200+ συνεργάτες, αναλάβαμε τον συνολικό σχεδιασμό, την εικαστική ταυτότητα εμπνευσμένη από τον ελληνικό πολιτισμό και την υλοποίηση 100+ εκδηλώσεων. Το concept “An Ocean of Potential” δημιούργησε σχέσεις εμπιστοσύνης με stakeholders παγκοσμίως: 3.000 σύνεδροι από 119 χώρες και 469 δεσμεύσεις αξίας 11,35 δισ. δολαρίων για την προστασία των ωκεανών.
«Μαζί για τη Θεσσαλία»:

Οι ομάδες μας απέδειξαν ότι η επικοινωνία λειτουργεί πολλαπλασιαστικά με τις εταιρικές πρωτοβουλίες. Σχεδιάσαμε στρατηγική δύο φάσεων για την Coca-Cola, από την άμεση στήριξη των πληγέντων έως την ολοκλήρωση αντιπλημμυρικού έργου 340 μ. που προστατεύει 100.000+ κατοίκους. Ενσωματώσαμε τις αξίες ESG σε κάθε ενέργεια, ενισχύοντας το θετικό αποτύπωμα και τη σύνδεση με τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης.
V+O Serbia - “Welcome Baby”:

Η καμπάνια της Coca-Cola Company - Rosa Water, βραβευμένη με Gold IPRA Award, ανέδειξε τη σημασία της ψυχικής ευημερίας των γονέων και της υποστήριξης της πρώιμης παιδικής ηλικίας, επιβεβαιώνοντας την ικανότητά μας να σχεδιάζουμε προγράμματα με κοινωνικό αντίκτυπο και ενιαία στρατηγική προσέγγιση σε όλες τις αγορές μας.
CONTACT DETAILS:
• Όνομα:
V+O Communication
• Διεύθυνση:
Μιχαλακοπούλου 91, Αθήνα 115 28
• Τηλέφωνο:
210 7249000
• E-mail:
[email protected]
• URL:
www.vando.gr
• Υπεύθυνος Επικοινωνίας:
Βασίλης Μουρδουκούτας, Head of Strategy & Growth

