To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MasterCard: Φίλαθλοι αξίας 35 δισ. ευρώ!

MasterCard: Φίλαθλοι αξίας 35 δισ. ευρώ!

Την ύπαρξη μιας νέας γενιάς φιλάθλων, που δαπανά κάθε χρόνο το ποσό των 35 δις. ευρώ για την υποστήριξη ομάδων του εξωτερικού, αποκαλύπτει η MasterCard, σε έκθεση που παρουσίασε, στο πλαίσιο εορτασμού του Τελικού του UEFA Champions League.

Στην έκθεση, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το European Business School (EBS), γίνεται αναφορά σε μια νέα και συνεχώς αυξανόμενη ομάδα φίλων του ποδοσφαίρου, τους «Φιλάθλους Χωρίς Σύνορα». Οι «Φίλαθλοι Χωρίς Σύνορα» που ταξιδεύουν στο εξωτερικό για να δουν από κοντά την αγαπημένη τους ομάδα,  πληρώνουν τα συνδρομητικά κανάλια και αγοράζουν διάφορα αντικείμενα με το λογότυπο της ομάδας, δαπανούν συνολικά κάθε χρόνο, ποσό ικανό να χρηματοδοτήσει την κατασκευή 100 γηπέδων σαν το Allianz Arena, ή την αγορά 372 παικτών σαν τον Κριστιάνο Ρονάλντο ή 562 παικτών σαν τον Φερνάντο Τόρες!

Τα αποτελέσματα της έρευνας, παρουσιάστηκαν λίγο πριν τον φετινό Τελικό του Champions League μεταξύ των FC Bayer Mϋnchen και Chealsea FC, ο οποίος διεξήχθη στο Fußball Arena München, το Σάββατο 19 Μαΐου. Βάσει αυτών, το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων πιστών φίλων του ποδοσφαίρου (41 εκατ.)  προσδιορίζονται ως «Φίλαθλοι Χωρίς Σύνορα», με τη Barcelona FC να έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις τους (29%), και να ακολουθείται από τη Real Μαδρίτης CF (10%) και τη Manchester United FC (8%).

Σχολιάζοντας τη μελέτη, ο κ. Hany Fam, Πρόεδρος του τομέα Στρατηγικών Συνεργασιών και Ανάπτυξης Αγορών στη MasterCard Europe, ανέφερε τα εξής: \"Η μελέτη της MasterCard εξετάζει τις αλλαγές στη συμπεριφορά των φιλάθλων και στο πώς ο συναισθηματικός δεσμός που αναπτύσσουν με κάποια ομάδα επιδρά στον τρόπο με τον οποίο ξοδεύουν τα χρήματά τους. Είναι συναρπαστικό να διαπιστώνουμε ότι οι φίλαθλοι γίνονται οπαδοί μιας ξένης ομάδας ή υιοθετούν άλλους νέους τρόπους, προκειμένου να φτάσουν όσο πιο κοντά μπορούν στον αγώνα και να χαρούν περισσότερες ανεκτίμητες ποδοσφαιρικές στιγμές\".