To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έλια Λιατάκη, IKON: Ένα ανεξάντλητο οικοσύστημα εμπειρίας και τεχνογνωσίας για τους πελάτες μας

Έλια Λιατάκη, IKON: Ένα ανεξάντλητο οικοσύστημα εμπειρίας και τεχνογνωσίας για τους πελάτες μας
Ποιες υπηρεσίες οφείλει να παρέχει σήμερα ένα σύγχρονο PR agency;

Μια σύγχρονη εταιρεία δημοσίων σχέσεων είναι σε θέση να παρέχει στους πελάτες της την κατάλληλη συμβουλευτική σε όλα τα θέματα που αφορούν την εικόνα, τη φήμη και την επικοινωνία τους, την εταιρική ή και των μαρκών της, προς όλες τις ενδιαφερόμενες ομάδες κοινού. Βασικές ευρύτερες κατηγορίες υπηρεσιών παραμένουν ο Στρατηγικός Σχεδιασμός, η Διαχείριση της Εταιρικής Φήμης, η Διαχείριση της Φήμης της Μάρκας, οι Σχέσεις με τα ΜΜΕ και άλλους βασικούς διαμορφωτές γνώμης (KOLs/DOLs), τα Προγράμματα Δημοσιότητας, οι Σχέσεις με ειδικά Ενδιαφερόμενα Μέρη όπως οι εργαζόμενοι, τοπικές κοινωνίες, θεσμικοί φορείς, η Διαχείριση Κρίσεων, η Διαχείριση Δημόσιων Υποθέσεων, η Εταιρική Υπευθυνότητα κ.ά.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Cision, οι 5 πρώτες βασικές ανάγκες επικοινωνίας που καλύπτουν οι δημόσιες σχέσεις, είναι η δημιουργία μακροπρόθεσμης βιώσιμης ανάπτυξης και αξίας για τις μάρκες, η ικανότητα να διαχειριστούν έγκαιρα τις μεταβαλλόμενες δυναμικές και ευκαιρίες της αγοράς, η ενίσχυση των πωλήσεων, η προσέλκυση και δημιουργία σχέσεων με πελάτες και η ετοιμότητα για τη διαχείριση κρίσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οποιαδήποτε υπηρεσία αφορά την επικοινωνία έχει πάντα έναν ευαίσθητο χαρακτήρα, καθώς δημιουργεί εντυπώσεις, χτίζει προσδοκίες και διαμορφώνει απόψεις. Είναι αυτονόητο ότι σήμερα αυτή η ευθύνη είναι ακόμα μεγαλύτερη απέναντι στους πελάτες μας αλλά και στο κοινωνικό σύνολο. Ένα σύγχρονο PR agency οφείλει να αναγνωρίζει τις προκλήσεις της εποχής σε τομείς όπως η πληροφόρηση, η διαφάνεια, η αλήθεια, η ταχύτητα και η τεχνολογία και, παράλληλα, να τις ισορροπεί με τον ανθρώπινο παράγοντα.


Έλια Λιατάκη, Γενική Διευθύντρια, ΙΚΟΝ Public Relations

Πώς διαφοροποιείται ο ρόλος και συνακόλουθα η πρότασή του σε σχέση με το παρελθόν;

Σήμερα, βιώνουμε μια νέα μεταβατική περίοδο σε σχέση με τον τρόπο που ανακαλύπτουμε και συνδεόμαστε με τις μάρκες και τις εταιρείες. Από τις Μηχανές Αναζήτησης στις Μηχανές Απάντησης μέσω LLM, και από το SEO (Search Engine Optimization) στο GEO (Generative Engine Optimization), η στρατηγική πλέον ενσωματώνει και αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για τα αποτελέσματα που φέρνουν οι μηχανές απαντήσεων. ΑΙ agents και chatbots γίνονται όλο και περισσότερο η πρώτη πηγή πληροφόρησης και συμβουλών. Το κοινό μας, όλοι εμείς, είμαστε ήδη εκεί. Οι εταιρείες και οι μάρκες που δεν έχουν γνώση της εικόνας τους και σε αυτόν το χώρο, χάνουν ένα σημαντικό κομμάτι της διαδρομής του καταναλωτή και των επιλογών των κοινών τους.

Τον τόνο δίνει το τρίπτυχο που η Porter Novelli συνοψίζει ως Reputation, Technology, Tapping into Culture. Σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από μια συνεχώς επιταχυνόμενη αλγοριθμοποίηση σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, η χρήση της τεχνολογίας με ανθρώπινη καθοδήγηση και έλεγχο είναι το κεντρικό ζητούμενο σε κάθε συζήτηση. Για ουσιαστικά αποτελέσματα, σημασία έχουν η εξειδίκευση και η εμπειρία, ο κατάλληλος συνδυασμός εργαλείων, τεχνολογίας, εμπειρίας και τεχνογνωσίας σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Η συνεργασία σε oμάδες πολλαπλών ειδικοτήτων (multidisciplinary teams) είναι ένα κρίσιμο πλεονέκτημα.

Ποια είναι η φιλοσοφία που καθοδηγεί τη στρατηγική και τη λειτουργία της δικής σας εταιρείας;

Σκοπός μας είναι να είμαστε ένας πολύτιμος συνεργάτης στον κλάδο της επικοινωνίας. Να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι προς όφελος των πελατών μας και των ανθρώπων μας. Πυξίδα μας είναι η ενίσχυση και η προστασία της φήμης με δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα. Είναι μια φιλοσοφία που γίνεται βίωμα καθημερινά και από τις τρεις ομάδες μας: της Porter Novelli, της Ketchum και της Fleishman Hillard. Η ιδιότητά μας ως πλήρως πολυεθνική εταιρεία, μας εφοδιάζει με ισχυρές διαδικασίες και αρχές για τη θωράκιση της απαραίτητης διαφάνειας και ακεραιότητας, οι οποίες είναι ακόμα πιο κρίσιμες στο σημερινό περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από την αβεβαιότητα, τις ευκαιρίες και τα ρίσκα που φέρνει η τεχνολογία.

Τι είναι αυτό που, στην πράξη, σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;

Προσφέρουμε στους πελάτες μας πρόσβαση σε ένα μοναδικό οικοσύστημα γνώσης, εξειδίκευσης και εμπειρίας. Ως μέλος του Ομίλου BBDO, δουλεύουμε σε ομάδες που προσεγγίζουν την επικοινωνία ολοκληρωμένα, με τον κατάλληλο συνδυασμό στρατηγικής, δημιουργικού και εργαλείων από τις δημόσιες σχέσεις, τη διαφήμιση, τα media, τα digital, τα social media. Ως το hub για την ελληνική αγορά του Omnicom Public Relations Group, συνεργαζόμαστε με περισσότερα από 20 διαφορετικά δίκτυα Δημοσίων Σχέσεων, Δημόσιων Υποθέσεων και Εξειδικευμένης Συμβουλευτικής του OPRG και της Omnicom. Αυτές οι δύο «οικογένειές μας» παρέχουν στα στελέχη μας την επιπλέον γνώση και τα εργαλεία για να προσφέρουμε στους πελάτες μας σύγχρονες υπηρεσίες για τη δημιουργία αξίας.

CONTACT DETAILS:
• Όνομα:
ΙΚΟΝ Δημόσιες Σχέσεις
• Διεύθυνση:
Μαρίνου Αντύπα 41-45, 141 21 Ν. Ηράκλειο
• Τηλέφωνο:
210 6784000
• Email:
[email protected], [email protected]
• URL:
bbdoathens.gr
• Υπεύθυνη Επικοινωνίας:
Έλια Λιατάκη, Γενική Διευθύντρια
Μπία Ενωτιάδη, Client Service Director
TAGS: IKON