Φρόσω Ζαρουλέα, KeyWay Communications Specialists: From awareness to trust
Ποιες υπηρεσίες οφείλει να παρέχει
σήμερα ένα σύγχρονο PR agency;
Μετά από 25 χρόνια στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και της επικοινωνίας, τόσο από την πλευρά του agency όσο και in-house, θεωρώ πως στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη αναγνωριστεί πλήρως η στρατηγική σημασία του PR. Ενώ σε χώρες όπως οι ΗΠΑ οι Δημόσιες Σχέσεις βρίσκονται ψηλά στην ιεραρχία και πάντα δίπλα στον πρόεδρο ή τον διευθύνοντα σύμβουλο, εδώ συχνά εντάσσονται στο τμήμα marketing. Παρά τα βήματα προόδου, το PR εξακολουθεί να παρεξηγείται ως η «διαχείριση δημοσιότητας» ή «διαχείριση κρίσεως».
Στην πραγματικότητα, ο ρόλος του έχει εξελιχθεί από τα media relations σε βασικό διαμορφωτή εταιρικής εικόνας και φήμης, παρέχοντας ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας.
Ένα σύγχρονο PR agency λειτουργεί ως στρατηγικός συνεργάτης και όχι απλός εκτελεστής ενεργειών. Πρέπει να προσφέρει 360° υπηρεσίες: στρατηγική επικοινωνίας και branding, networking, media relations, παραγωγή περιεχομένου για digital και social media, διοργάνωση εκδηλώσεων, διαχείριση κρίσεων και προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Φρόσω Ζαρουλέα, Founder & Managing Director of KeyWay Communications Specialists
Πώς διαφοροποιείται ο ρόλος και η πρόταση του PR agency σήμερα;
Παλιότερα, ο ρόλος του PR περιοριζόταν στη δημοσιότητα, τα events και τις σχέσεις με τα ΜΜΕ. Στις κρίσεις, όμως, το PR αποκτούσε ξαφνικά κεντρική σημασία, αφού γινόταν το «πρόσωπο» της εταιρείας. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, συχνά μόνο μέσα από κρίσεις αναγνωρίζεται η αξία της επικοινωνίας, ειδικά όταν απουσιάζει μια σταθερή εταιρική ταυτότητα και σχέση εμπιστοσύνης με τους stakeholders.
Σήμερα, το PR Agency είναι συνδιαμορφωτής της εταιρικής ταυτότητας και του brand value. Αποτελεί σύμβουλο στρατηγικής ανάπτυξης και «ασπίδα προστασίας» που μετατρέπει το εταιρικό αφήγημα σε αυθεντική ιστορία, προσαρμοσμένη στα διαφορετικά κοινά.

Ποια είναι η φιλοσοφία που καθοδηγεί τη στρατηγική και λειτουργία της δικής σας εταιρείας;
Τον Μάρτιο του 2025 ίδρυσα την KeyWay, θέλοντας να υπογραμμίσω πως η επικοινωνία είναι «κλειδί» που ανοίγει δρόμους. Η φιλοσοφία μας βασίζεται στην πεποίθηση ότι η επικοινωνία είναι εργαλείο επιρροής και αλλαγής, όχι απλώς προβολής.
Πιστεύουμε στη δύναμη των σχέσεων, τη συνέπεια και την αφοσίωση. Έχοντας εργαστεί τόσο σε κορυφαίο PR agency όσο και ως Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνή όμιλο με παρουσία σε 15 χώρες, διαπίστωσα την ανάγκη ύπαρξης ενός boutique agency που να στέκεται πραγματικά δίπλα στον πελάτη.
Η KeyWay προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες επικοινωνίας με στρατηγική σκέψη, δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα. Η φιλοσοφία μας συνοψίζεται στο σύνθημα: “From awareness to trust” - δημιουργούμε αναγνωρισιμότητα που εξελίσσεται σε σχέση εμπιστοσύνης.
Τι είναι αυτό που σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;
Δεν θεωρώ ότι υπάρχει άμεσος ανταγωνισμός, καθώς κάθε εταιρεία έχει διαφορετικά δυνατά σημεία. Η KeyWay στηρίζεται σε πολύτιμη εμπειρία στην Ελλάδα και διεθνώς, με εξειδίκευση στον τουρισμό, τη ναυτιλία και ειδικά τη βαθιά γνώση του κλάδου της κρουαζιέρας.
Ουσιαστικά για χρόνια η ιδρύτρια της KeyWay λειτούργησε ως η «καρδιά» της επικοινωνίας για τον κλάδο της κρουαζιέρας που ήταν κάτι άγνωστο για την Ελλάδα, συμβάλλοντας επίσης σε επιτυχημένο case study rebranding εταιρείας κρουαζιέρας.
Μας ξεχωρίζει η ολιστική και προσωποποιημένη προσέγγιση, η hands-on νοοτροπία, τα γρήγορα αντανακλαστικά και η ειλικρίνεια. Για εμάς, η ανθρώπινη σχέση με τον πελάτη και η συνέπεια στην υλοποίηση είναι θεμέλια μιας επιτυχημένης συνεργασίας.

Ποιες συνεργασίες ή projects αντικατοπτρίζουν καλύτερα τις δυνατότητες της εταιρείας;
Κάθε συνεργασία είναι για εμάς μια ευκαιρία να αποδείξουμε πως η επικοινωνία, όταν βασίζεται στη στρατηγική και την αυθεντικότητα, δημιουργεί πραγματικό αντίκτυπο.
Αν και μόλις λίγων μηνών εταιρεία, ξεχωρίζουμε τη σειρά εκδηλώσεων που διοργανώσαμε για τις MSC Cruises & Explora Journeys σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Σύρο και Πειραιά. Η πρωτοβουλία αυτή ενίσχυσε τη σχέση της εταιρείας με τις τοπικές κοινωνίες και προώθησε το διάλογο για το μέλλον της κρουαζιέρας στην Ελλάδα.
Ιδιαίτερης σημασίας ήταν και το MARCO MED Forum, που διοργανώσαμε για την Global Spatial Technology Systems (GSTS), μια καινοτόμο εταιρεία τεχνολογίας από τον Καναδά. Η εκδήλωση αποτέλεσε κομβικό σημείο για την παρουσίαση της εταιρείας στην ελληνική αγορά, φέρνοντας κοντά θεσμικούς εκπροσώπους, πελάτες και ΜΜΕ σε έναν ουσιαστικό διάλογο για το ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη ναυτιλία - ένα εξαιρετικά καινοτόμο πεδίο για την Ελλάδα.
Αναλάβαμε πλήρως το σχεδιασμό και την επικοινωνία του event: εταιρική ταυτότητα, οπτικό υλικό, landing page, δελτία Τύπου, διαχείριση προσκλήσεων και επαφών. Το αποτέλεσμα ήταν μια άψογα οργανωμένη εμπειρία που ενίσχυσε τη συζήτηση γύρω από την τεχνολογική εξέλιξη της ναυτιλίας.
Τέλος, το press launch event του Adia Hotel Curio Collection by Hilton, για λογαριασμό της Aluma Hotels & Resorts, αποτέλεσε μια ολοκληρωμένη εμπειρία παρουσίασης ενός νέου ξενοδοχείου που φέρνει φρέσκια πνοή στην ελληνική φιλοξενία. Αυτά τα έργα αποτυπώνουν με τον καλύτερο τρόπο την ικανότητά μας να μετατρέπουμε τις ανάγκες των brands σε ιστορίες που εμπνέουν και ενδυναμώνουν τη φήμη τους.

CONTACT DETAILS:
• Όνομα:
KeyWay Communications Specialists
• Διεύθυνση:
Αρκαδίας 16, Χαλάνδρι, 15234
• Τηλέφωνο:
2106812525
• Email:
[email protected]
• URL:
https://www.linkedin.com/company/keyway-communications-specialists/
• Υπεύθυνη Επικοινωνίας:
Φρόσω Ζαρουλέα, Founder & Managing Director
Μετά από 25 χρόνια στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και της επικοινωνίας, τόσο από την πλευρά του agency όσο και in-house, θεωρώ πως στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη αναγνωριστεί πλήρως η στρατηγική σημασία του PR. Ενώ σε χώρες όπως οι ΗΠΑ οι Δημόσιες Σχέσεις βρίσκονται ψηλά στην ιεραρχία και πάντα δίπλα στον πρόεδρο ή τον διευθύνοντα σύμβουλο, εδώ συχνά εντάσσονται στο τμήμα marketing. Παρά τα βήματα προόδου, το PR εξακολουθεί να παρεξηγείται ως η «διαχείριση δημοσιότητας» ή «διαχείριση κρίσεως».
Στην πραγματικότητα, ο ρόλος του έχει εξελιχθεί από τα media relations σε βασικό διαμορφωτή εταιρικής εικόνας και φήμης, παρέχοντας ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας.
Ένα σύγχρονο PR agency λειτουργεί ως στρατηγικός συνεργάτης και όχι απλός εκτελεστής ενεργειών. Πρέπει να προσφέρει 360° υπηρεσίες: στρατηγική επικοινωνίας και branding, networking, media relations, παραγωγή περιεχομένου για digital και social media, διοργάνωση εκδηλώσεων, διαχείριση κρίσεων και προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Φρόσω Ζαρουλέα, Founder & Managing Director of KeyWay Communications Specialists
Πώς διαφοροποιείται ο ρόλος και η πρόταση του PR agency σήμερα;
Παλιότερα, ο ρόλος του PR περιοριζόταν στη δημοσιότητα, τα events και τις σχέσεις με τα ΜΜΕ. Στις κρίσεις, όμως, το PR αποκτούσε ξαφνικά κεντρική σημασία, αφού γινόταν το «πρόσωπο» της εταιρείας. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, συχνά μόνο μέσα από κρίσεις αναγνωρίζεται η αξία της επικοινωνίας, ειδικά όταν απουσιάζει μια σταθερή εταιρική ταυτότητα και σχέση εμπιστοσύνης με τους stakeholders.
Σήμερα, το PR Agency είναι συνδιαμορφωτής της εταιρικής ταυτότητας και του brand value. Αποτελεί σύμβουλο στρατηγικής ανάπτυξης και «ασπίδα προστασίας» που μετατρέπει το εταιρικό αφήγημα σε αυθεντική ιστορία, προσαρμοσμένη στα διαφορετικά κοινά.

Ποια είναι η φιλοσοφία που καθοδηγεί τη στρατηγική και λειτουργία της δικής σας εταιρείας;
Τον Μάρτιο του 2025 ίδρυσα την KeyWay, θέλοντας να υπογραμμίσω πως η επικοινωνία είναι «κλειδί» που ανοίγει δρόμους. Η φιλοσοφία μας βασίζεται στην πεποίθηση ότι η επικοινωνία είναι εργαλείο επιρροής και αλλαγής, όχι απλώς προβολής.
Πιστεύουμε στη δύναμη των σχέσεων, τη συνέπεια και την αφοσίωση. Έχοντας εργαστεί τόσο σε κορυφαίο PR agency όσο και ως Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνή όμιλο με παρουσία σε 15 χώρες, διαπίστωσα την ανάγκη ύπαρξης ενός boutique agency που να στέκεται πραγματικά δίπλα στον πελάτη.
Η KeyWay προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες επικοινωνίας με στρατηγική σκέψη, δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα. Η φιλοσοφία μας συνοψίζεται στο σύνθημα: “From awareness to trust” - δημιουργούμε αναγνωρισιμότητα που εξελίσσεται σε σχέση εμπιστοσύνης.
Τι είναι αυτό που σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;
Δεν θεωρώ ότι υπάρχει άμεσος ανταγωνισμός, καθώς κάθε εταιρεία έχει διαφορετικά δυνατά σημεία. Η KeyWay στηρίζεται σε πολύτιμη εμπειρία στην Ελλάδα και διεθνώς, με εξειδίκευση στον τουρισμό, τη ναυτιλία και ειδικά τη βαθιά γνώση του κλάδου της κρουαζιέρας.
Ουσιαστικά για χρόνια η ιδρύτρια της KeyWay λειτούργησε ως η «καρδιά» της επικοινωνίας για τον κλάδο της κρουαζιέρας που ήταν κάτι άγνωστο για την Ελλάδα, συμβάλλοντας επίσης σε επιτυχημένο case study rebranding εταιρείας κρουαζιέρας.
Μας ξεχωρίζει η ολιστική και προσωποποιημένη προσέγγιση, η hands-on νοοτροπία, τα γρήγορα αντανακλαστικά και η ειλικρίνεια. Για εμάς, η ανθρώπινη σχέση με τον πελάτη και η συνέπεια στην υλοποίηση είναι θεμέλια μιας επιτυχημένης συνεργασίας.
Ποιες συνεργασίες ή projects αντικατοπτρίζουν καλύτερα τις δυνατότητες της εταιρείας;
Κάθε συνεργασία είναι για εμάς μια ευκαιρία να αποδείξουμε πως η επικοινωνία, όταν βασίζεται στη στρατηγική και την αυθεντικότητα, δημιουργεί πραγματικό αντίκτυπο.
Αν και μόλις λίγων μηνών εταιρεία, ξεχωρίζουμε τη σειρά εκδηλώσεων που διοργανώσαμε για τις MSC Cruises & Explora Journeys σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Σύρο και Πειραιά. Η πρωτοβουλία αυτή ενίσχυσε τη σχέση της εταιρείας με τις τοπικές κοινωνίες και προώθησε το διάλογο για το μέλλον της κρουαζιέρας στην Ελλάδα.
Ιδιαίτερης σημασίας ήταν και το MARCO MED Forum, που διοργανώσαμε για την Global Spatial Technology Systems (GSTS), μια καινοτόμο εταιρεία τεχνολογίας από τον Καναδά. Η εκδήλωση αποτέλεσε κομβικό σημείο για την παρουσίαση της εταιρείας στην ελληνική αγορά, φέρνοντας κοντά θεσμικούς εκπροσώπους, πελάτες και ΜΜΕ σε έναν ουσιαστικό διάλογο για το ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη ναυτιλία - ένα εξαιρετικά καινοτόμο πεδίο για την Ελλάδα.
Αναλάβαμε πλήρως το σχεδιασμό και την επικοινωνία του event: εταιρική ταυτότητα, οπτικό υλικό, landing page, δελτία Τύπου, διαχείριση προσκλήσεων και επαφών. Το αποτέλεσμα ήταν μια άψογα οργανωμένη εμπειρία που ενίσχυσε τη συζήτηση γύρω από την τεχνολογική εξέλιξη της ναυτιλίας.
Τέλος, το press launch event του Adia Hotel Curio Collection by Hilton, για λογαριασμό της Aluma Hotels & Resorts, αποτέλεσε μια ολοκληρωμένη εμπειρία παρουσίασης ενός νέου ξενοδοχείου που φέρνει φρέσκια πνοή στην ελληνική φιλοξενία. Αυτά τα έργα αποτυπώνουν με τον καλύτερο τρόπο την ικανότητά μας να μετατρέπουμε τις ανάγκες των brands σε ιστορίες που εμπνέουν και ενδυναμώνουν τη φήμη τους.

CONTACT DETAILS:
• Όνομα:
KeyWay Communications Specialists
• Διεύθυνση:
Αρκαδίας 16, Χαλάνδρι, 15234
• Τηλέφωνο:
2106812525
• Email:
[email protected]
• URL:
https://www.linkedin.com/company/keyway-communications-specialists/
• Υπεύθυνη Επικοινωνίας:
Φρόσω Ζαρουλέα, Founder & Managing Director
