To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γιώργος Χατζόπουλος, CEO Pitch: One-stop-shop ολοκληρωμένης επικοινωνίας

Γιώργος Χατζόπουλος, CEO Pitch: One-stop-shop ολοκληρωμένης επικοινωνίας
Ο Γιώργος Χατζόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Pitch μίλησε στην ειδική έκδοση #PR AGENCIES και αναφέρθηκε στις συνεργασίες και στα projects που ξεχωρίζει.

Γιώργος Χατζόπουλος: Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν;

Όπως κάθε επιχειρηματικός κλάδος, έτσι και οι Δημόσιες Σχέσεις έχουν εξελιχθεί σημαντικά - πόσο μάλλον σε ένα περιβάλλον που οι συνθήκες κρίσης και δομικών αλλαγών είναι πλέον η μόνιμη σταθερά.

Τα προηγούμενα χρόνια, υπήρχε η αντίληψη ότι οι επαγγελματίες του κλάδου ασχολούνταν κατά βάση με εκδηλώσεις, δελτία τύπου, παρακολούθηση της δημοσιότητας και σχέσεις με influencers. Ωστόσο, σήμερα, οι Δημόσιες Σχέσεις έχουν αποκτήσει σαφώς πιο στρατηγικό χαρακτήρα, «αγγίζοντας» σχεδόν κάθε τομέα της δραστηριότητας επιχειρήσεων και οργανισμών.

Για παράδειγμα, χάρη στις πρακτικές των Δημοσίων Σχέσεων, έχει επαναπροσδιοριστεί η εσωτερική επικοινωνία, έχει δοθεί βαθύτερο νόημα στην έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, έχει επανακαθοριστεί ο διάλογος γύρω από θέματα εταιρικών και δημοσίων υποθέσεων (corporate και public affairs), ενώ τα social media αποτελούν σημείο ενεργής αλληλεπίδρασης με τα κοινά, αντί για ένα ακόμα κανάλι one-way επικοινωνίας για τις εταιρείες.   


Βάσει των παραπάνω, έχουμε μια σαφή εικόνα των δεξιοτήτων που οφείλουν να έχουν οι εταιρείες και οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων σήμερα. Σε αυτές περιλαμβάνονται, η χάραξη στρατηγικής διαχείρισης διαφορετικών μεταξύ τους κοινών, η δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών καναλιών και πλατφορμών επικοινωνίας (omnichannel), η δημιουργία storytelling περιεχομένου κ.ά. Οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, βεβαίως, είναι η συνδυαστική και αναλυτική σκέψη, η ενσυναίσθηση, η αντίληψη και η πολύ καλή πληροφόρηση και ενημέρωση, η δημιουργικότητα, η ταχύτητα και η ικανότητα παραγωγής ποιοτικών αποτελεσμάτων ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.     

Σε κάθε περίπτωση, αν υπάρχει κάτι για το οποίο ο κλάδος μας μπορεί να νιώθει υπερήφανος, είναι η ανθεκτικότητα και η δυνατότητα προσαρμογής που έχει επιδείξει ακόμα και μέσα στις πιο δύσκολες συνθήκες. Αυτό είναι ένα κρίσιμο εφόδιο για το μέλλον των εταιρειών και των επαγγελματιών των Δημοσίων Σχέσεων.

Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Στην Pitch, από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας, έχουμε τρεις ξεκάθαρες δεσμεύσεις απέναντι στους πελάτες μας. Πρώτον, σκεφτόμαστε στρατηγικά και προσφέρουμε έξυπνες και στοχευμένες λύσεις, με γνώμονα τις μοναδικές ανάγκες και τους στόχους κάθε πελάτη. Δεύτερον, συνδυάζουμε την ταχύτητα με την ποιότητα στην υλοποίηση. Τρίτον, υιοθετούμε omnichannel και omni-stakeholder προσεγγίσεις, με στόχο αποδοτικές δράσεις και εκστρατείες επικοινωνίας, που ενισχύουν σημαντικά το brand equity.

Η ομάδα της Pitch αποτελείται από στελέχη με πολυσυλλεκτικό background και εμπειρία, τόσο από εταιρείες επικοινωνίας όσο και από την πλευρά του «πελάτη». Αυτό είναι ένα μεγάλο asset για εμάς, καθώς μας επιτρέπει να κατανοούμε σωστά τις δραστηριότητες και τους στόχους των συνεργατών μας, να ανταποκρινόμαστε σε περίπλοκα έργα και να προτείνουμε στρατηγικές και λύσεις που εφάπτονται με τις ανάγκες των πελατών, χωρίς ποτέ να κάνουμε overpromise ή undersell.     


Συνολικά, η Pitch είναι ένα one-stop-shop, που προσφέρει δυνατότητες ολοκληρωμένης επικοινωνίας, καλύπτοντας όλο το φάσμα της εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας, με ιδιαίτερη έμφαση σε υπηρεσίες corporate και public affairs, διαχείρισης κρίσιμων ζητημάτων και κρίσεων, εταιρικής υπευθυνότητας, εσωτερικής επικοινωνίας, media relations και social media content και community management.

Αν έπρεπε να συνοψίσω σε λίγες λέξεις τα δυνατά σημεία της ομάδας μας, θα έλεγα ότι αυτά είναι η δημιουργία ουσιαστικών συνδέσεων μεταξύ των εταιρειών - οργανισμών, των κοινών και των stakeholder τους, καθώς και η προστασία της φήμης και η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας εταιρικών και προϊοντικών brand και η δημιουργία περιεχομένου μέσω tailor-made δράσεων.


Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε;

Στην Pitch είμαστε περήφανοι για το γεγονός ότι έξι χρόνια μετά την ίδρυσή μας, έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων και οργανισμών από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους.

Μάλιστα, η συντριπτική πλειονότητα των συνεργασιών μας έχουν μακροχρόνιο ορίζοντα, με πολλούς πελάτες να παραμένουν μαζί μας από τα αρχικά στάδια της λειτουργίας μας. Μεταξύ άλλων, το portfolio των συνεργασιών μας περιλαμβάνει εταιρείες όπως Netflix, Hewlett Packard Enterprise, GSK, LeasePlan, Kaspersky Lab, Spitogatos.gr, Douleutaras.gr κ.ά.       

Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε υλοποιήσει δράσεις και προγράμματα επικοινωνίας που ανταποκρίνονται σε υψηλά διεθνή πρότυπα δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας, όπως η οργάνωση της πρόσφατης επίσκεψης και των επαφών με stakeholders του Ted Sarandos, Co-CEO του Netflix, στην Ελλάδα, η επικοινωνία του American College of Greece για την  ίδρυση νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου στο Pierce, η χάραξη και διαχείριση του προγράμματος εταιρικής επικοινωνίας του ΔΕΣΦΑ και το πρόγραμμα επικοινωνίας για την είσοδο της αλυσίδας λιανικής PEPCO στην ελληνική αγορά.

CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ
PITCH Strategic Communications & Public Relations
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Ευμολπίδων 11, Αθήνα 11854
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
2108001595
E-MAIL
info@pitchpr.gr
URL
www.pitchpr.gr
YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 
Γιώργος Χατζόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος