To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γιώτα Χουλιαρά, Founder της CONCEPT PR: Διατηρούμε συνειδητά χαρακτήρα boutique agency

Γιώτα Χουλιαρά, Founder της CONCEPT PR: Διατηρούμε συνειδητά χαρακτήρα boutique agency
Η Γιώτα Χουλιαρά, CEO & Managing Director της CONCEPT Communication Strategies μας μίλησε για τις συνεργασίες που ξεχωρίζει αλλά και την φιλοσοφία της εταιρίας. 


Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν;

Γιώτα Χουλιαρά: Η λέξη που επιλέγω αντί της αλλαγής είναι η εξέλιξη. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη κινητήριος δύναμη από την εύρεση μεθόδων ενσωμάτωσης των νέων δεδομένων στο αντικείμενο εργασίας σου, διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητά σου.

Για εμένα, σπουδαίο ρόλο διαδραματίζει ο βαθμός που επιτρέπουν οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων στις τάσεις να τους «απορροφήσουν». Είναι σημαντικό να κατανοούμε την ανάγκη, όχι να ακολουθούμε τα trends αλλά να τα δημιουργούμε.  Έχοντας ξεκάθαρη εικόνα ποιος είσαι και τι πρεσβεύεις, έχεις και τη δύναμη να σταθείς απέναντι στον πελάτη σου και να τον εμπνεύσεις να σε εμπιστευθεί.

Ο ρόλος μας έχει αλλάξει με την έννοια της εξέλιξης, δεν έχει αλλάξει όμως η αναγκαιότητα που τον χαρακτηρίζει. Η φράση του Bill Gates «Αν μου είχε μείνει ένα δολάριο, θα το ξόδευα στο PR» δεν είναι τυχαία. Κανένα Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης και κανένα «viral challenge» δεν αρκεί για να διατηρήσει την εικόνα μιας εταιρείας, να χτίσει brand loyalty και να επικοινωνήσει τις αξίες της, εάν δεν υπάρχει μία σωστά δομημένη, με μακρόχρονο όραμα, Στρατηγική Επικοινωνίας.


Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Εφαρμόζουμε «τεχνοκρατικό» PR στην οργάνωση και τον προγραμματισμό για να έχουμε αποτελεσματικότητα. Επενδύουμε στη δημιουργία εμπειριών που αναδεικνύουν τα USPs των brands και εστιάζουμε στη χάραξη Στρατηγικής Επικοινωνίας. Αυτό το τρίπτυχο αποτελεί τη φιλοσοφία της CONCEPT Communication Strategies από την ίδρυσή της, πριν 17 χρόνια.

Διατηρούμε συνειδητά το χαρακτήρα του boutique agency. Δεν ακολουθούμε ένα απρόσωπο μοντέλο εκπροσώπησης, αλλά συνδεόμαστε πραγματικά με τον πελάτη μας, μέσω καθημερινής επαφής, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του και μέσα από ένα στοχευμένο πλάνο, αναδεικνύουμε την «καρδιά» του, τις αξίες του, τα στοιχεία που του προσδίδουν διάρκεια.

Προσφέρουμε το σύνολο των οχημάτων επικοινωνίας - Media Relations, Social Media, Influencers Marketing, Event Management, Crisis Management- ενώ διαθέτουμε in house graphic designer, οπτικοποιώντας άμεσα και προσιτά τις ιδέες μας.

Δεν πιστεύουμε στο one off, στα «πυροτεχνήματα», αλλά στη διατήρηση αυτού που χτίζουμε. Δεν θέλουμε να «λανσάρουμε» κάτι, θέλουμε να το εδραιώσουμε, συνεπώς δεν αναζητούμε τρόπους για να γίνουμε relevant, αλλά μεθόδους για να φέρουμε τις τάσεις στα μέτρα των brands. Στην κορυφή δεν οδηγεί ο σύντομος δρόμος, αλλά ο στρατηγικά σχεδιασμένος.


Ισχυρό portfolio σε πολλά διαφορετικά segments

Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και projects που ξεχωρίζετε;

Είμαι αληθινά ικανοποιημένη για τη δημιουργία ενός ισχυρού portfolio που επεκτείνεται σε πολλά διαφορετικά segments. Tο πελατολόγιό μας περιλαμβάνει διεθνή brands αλλά και ισχυρούς παράγοντες του ελληνικού επιχειρείν, που παρακολουθούμε την εξέλιξή τους καθώς μένουν μαζί μας σε βάθος χρόνου.

Ένα πραγματικό case study είναι το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Θεόνη, για το οποίο αναπτύξαμε μία niche marketing στρατηγική, αναδεικνύοντας πολύ σύντομα τις αξίες του brand. Μέσα από ενέργειες πολυεπίπεδου PR, στοχεύοντας σε μικρότερα target groups, διατηρώντας όμως πάντα το positioning που χτίσαμε πρώτοι, πάνω στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της πηγής απ’ όπου αναβλύζει το νερό αλλά και στα βραβεία που έχει αποσπάσει, εκπαιδεύσαμε τα μικρότερα στοχευμένα κοινά μας και πετύχαμε να αναγνωρίζεται σήμερα ως το πιο βραβευμένο ελληνικό νερό στον κόσμο. Καθώς αναφέρθηκα πριν στην έμφαση που δίνουμε στη δημιουργία εμπειριών, η διοργάνωση press lunch στο χωριό Βατσουνιά, κάτω από τα πλατάνια, με τον βραβευμένο  Έλληνα σεφ Λευτέρη Λαζάρου να μαγειρεύει με τοπικά υλικά, ως καλεσμένος του Θεόνη, ήταν μια ανεπανάληπτη εμπειρία.

Η συνεργασία με τη Citrus Chios, εταιρεία με αντικείμενο την παραγωγή διατροφικών προϊόντων από τα ονομαστά εσπεριδοειδή της Χίου, αφορά ένα Πλάνο Επικοινωνίας σε μία κομβική, για το brand, χρονική στιγμή.

Διαθέτουμε εξειδίκευση στη διαχείριση beauty brands, έχοντας χειριστεί για την Coty στην Ελλάδα λογαριασμούς όπως η Max Factor και η Wella. Έχουμε συνεργαστεί με τη Jurlique, την εταιρεία μακιγιάζ Gosh και το ιταλικό brand L’ Erbolario. Σήμερα, η εμπιστοσύνη της Orloff Spa Experts, αντιπροσώπου σε Ελλάδα και Κύπρο της ελβετικής Valmont Cosmetics, ενός διεθνούς premium beauty brand αλλά και του γαλλικού clean beauty firm Cinq Mondes, μας γεμίζει καθημερινά με έμπνευση. Ήδη για τη Valmont εφαρμόσαμε μια εξαιρετικά πρωτότυπη καμπάνια επικοινωνίας με σπουδαία αποτελέσματα. Ένα exclusive δημοσιογραφικό ταξίδι στο Verbier κι ένα στην  Ύδρα προσέφεραν τη δυνατότητα σε beauty editors και celebrities να «βιώσουν» τη ζωή της γυναίκας Valmont, που συνδυάζει εσωτερική ομορφιά, τέχνη και συνειδητή πολυτέλεια. Μεγάλο μέρος του πελατολογίου αφορά σε B2B επικοινωνία με leaders του κλάδου όπως ο όμιλος D-Marin, ηγέτιδα δύναμη στις premium μαρίνες, με 16 μαρίνες σε Ελλάδα, Τουρκία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Μαυροβούνιο, Κροατία και Ιταλία αλλά και η Arkas Hellas Group, με πολύ ισχυρή διεθνή παρουσία στον παγκόσμιο ναυτιλιακό χάρτη, όπου εφαρμόζουμε πλάνο εσωτερικής επικοινωνίας και HR. Αναλάβαμε το launch του Glami στην Ελλάδα, που ξεκίνησε ως start-up με έδρα την Τσεχία και πλέον αποτελεί κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας με περισσότερους από 40.000.000 επισκέπτες μηνιαίως. Τέλος, το πεντάστερο The Lynx Mountain Resort στη Φλώρινα, μια εμπειρία από μόνο του. Με το πρώτο δημοσιογραφικό ταξίδι αναδείξαμε τους λόγους που το καθιστούν destination στον διεθνή τουριστικό χάρτη αλλά και τον πλούτο των εμπειριών που προσφέρει.

CONTACT DETAILS

ONOMA

CONCEPT Communication Strategies
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Μαραθωνοδρόμου 75, Μαρούσι 15124
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
2108021252
Ε-MAIL
info@conceptcom.gr
URL
www.conceptcom.gr
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Γιώτα Χουλιαρά, CEO & Managing Director