Gravity The Newtons: Δυναμικές στρατηγικές στο ρυθμό της εποχής
Σε μια εποχή όπου οι εξελίξεις τρέχουν ασύλληπτα γρήγορα, οι επιλογές μοιάζουν αμέτρητες, και οι ανατροπές είναι η νέα κανονικότητα, τα brands που επιθυμούν όχι απλώς να επιβιώσουν αλλά να επιβληθούν, οφείλουν να είναι ευέλικτα και προσαρμοστικά. Οι κανόνες δεν υφίστανται πια όπως τους ξέραμε, κι αυτό αφορά και τον χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Εδώ, τα δεδομένα αλλάζουν καθημερινά, απαιτώντας αναθεωρήσεις εργαλείων, στρατηγικών και προσεγγίσεων.
Δεν αρκεί πλέον να ακολουθούμε τις εξελίξεις, αλλά να τις προβλέπουμε. Ως σύμβουλοι, η αποστολή μας είναι να προπορευόμαστε και να εξοπλίζουμε τους πελάτες μας με cutting-edge εργαλεία και γνώση που τους επιτρέπουν να «πιάνουν» τον παλμό της αγοράς σε πραγματικό χρόνο. Να κατανοούν τη θέση τους όχι μόνο στο παρόν, αλλά και να διαβάζουν το μέλλον.
Γι’ αυτό, ανανεώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας με καινοτόμες λύσεις, από το Gravity TOK Services και το Influencer Marketing μέχρι το ESG & Crisis Management. Οπλίζουμε τους πελάτες μας με ό,τι χρειάζονται για να διακριθούν σε ένα ρευστό και απρόβλεπτο περιβάλλον, διατηρώντας την ουσία της ανθρώπινης σύνδεσης ζωντανή και αυθεντική.
Εμπλοκή και υψηλή διάδραση του κοινού μέσω φίλτρου TikTok
Η αλληλεπίδραση με το κοινό μέσω καινοτόμων πλατφορμών όπως το TikTok έχει πλέον μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες «συνομιλούν» με τους καταναλωτές. Ένα από τα πιο πρόσφατά μας project ήταν η δημιουργία ενός custom TikTok φίλτρου για το 6ο Τουρνουά Παύλος Γιαννακόπουλος “Under The Stars” το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ιστορικό Παναθηναϊκό Στάδιο, που «μεταμορφώθηκε» για πρώτη φορά σε γήπεδο μπάσκετ. Με τη συμμετοχή ομάδων όπως η Anadolu Efes, η Maccabi Tel Aviv και η Partizan Belgrade και την παρουσία 35.000 οπαδών, αστέρων και VIPs από την κορυφή του παγκόσμιου μπάσκετ, το τουρνουά ήταν μια μοναδική στιγμή για τον αθλητισμό.
Το φίλτρο TikTok που δημιουργήσαμε απογείωσε την εμπειρία, δίνοντας στο κοινό τη δυνατότητα να την κάνει viral. Το αποτέλεσμα; Εκατομμύρια views, χιλιάδες likes και shares, και εκατοντάδες videos που τράβηξαν την προσοχή του κοινού.
«Τα όνειρα δεν έχουν όρια»: Μια καμπάνια με ισχυρό κοινωνικό αντίκτυπο
Κοινωνική ευθύνη και υποστήριξη σημαντικών σκοπών είναι θεμελιώδεις αξίες για τα σύγχρονα brands. Στο πλαίσιο των φετινών Παραολυμπιακών Αγώνων, η Gravity The Newtons υλοποίησε για λογαριασμό της HELLENiQ ENERGY, Μέγα Χορηγού της ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, μια καμπάνια που στόχευε να αναδείξει τα επιτεύγματα των αθλητών και αθλητριών μας με αναπηρίες. Η καμπάνια -αξιοποιώντας τη φράση «Τα όνειρα δεν έχουν όρια»- έδινε έμφαση στη δύναμη της θέλησης και στη συνεχή προσπάθεια των μελών της παραολυμπιακής ομάδας να ξεπεράσουν τα καθημερινά εμπόδια και να κυνηγήσουν τα όνειρά τους. Αυτή η σπάνια δύναμη, μαζί με το ήθος και την επιμονή τους ώστε να παλέψουν παρά τις αντιξοότητες, τους βοήθησαν να κατακτήσουν νέες κορυφές, αποτελώντας ταυτόχρονα πηγή έμπνευσης για όλους εμάς. Η καμπάνια μέσα από storytelling βίντεο, προσωπικές ιστορίες και μοναδικές φωτογραφίες προβλήθηκε μέσω social media και άλλων καναλιών επικοινωνίας, αγγίζοντας τις καρδιές του κοινού και προωθώντας τις Αξίες της Ισότητας και της Συμπερίληψης, χωρίς αποκλεισμούς.
The Ellinikon International Campaign: Ένα συναρπαστικό ταξίδι στα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου
Το The Ellinikon της Lamda Development, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη, μας συστήνει έναν νέο τρόπο ζωής με θέα το απέραντο γαλάζιο της Μεσογείου.
Ένας προορισμός παγκόσμιας κλάσης δημιουργείται στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, μια νέα «έξυπνη» και «πράσινη» πόλη όπου η ζωή μπορεί να έχει πραγματική ποιότητα μέσα από την εκπαίδευση, την αναψυχή, τον αθλητισμό, την υγεία και την ευεξία.
Το έργο ταξίδεψε μέσα από μια εντυπωσιακή καμπάνια στα αεροδρόμια ανά τον κόσμο, επικοινωνώντας τον απόλυτο προορισμό του Ελληνικού στο Λονδίνο, τη Νίκαια, το Άμστερνταμ, την Κωνσταντινούπολη, το Ντουμπάι, το Χονγκ Κονγκ, τη Ζυρίχη, τη Γενεύη και τη Γερμανία, ενώ πρόκειται να περάσει τον Ατλαντικό για να συστηθεί και σε τρία αεροδρόμια των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής εντός του έτους.
Οι ταξιδιώτες ήρθαν σε επαφή με το paradigm city του Ελληνικού μέσω μιας παρουσίασης του έργου που αποτυπώνει την υψηλή ποιότητα και την προσφορά σε κατοικίες, χώρους εργασίας και αναψυχής, σε ένα περιβάλλον εμπνευσμένο από τη μεσογειακή ζωή.
Με συνολικό αριθμό επιβατών από όλα τα αεροδρόμια να υπολογίζονται περίπου στα 850 εκατ., το Ελληνικό απέκτησε κοινό από κάθε σημείο του κόσμου και ανέδειξε την παρουσία του, προσκαλώντας σε ένα μέλλον σύγχρονο και συναρπαστικό, συνώνυμο της προόδου.
Gravity The Newtons
Εθνικής Αντιστάσεως 95, Νέο Ψυχικό 15451
216 0048205