Η Action Global Communications Greece στο workshop “Brand Awareness & Sustainability”

Η Action Global Communications, επίσημος συνεργάτης της Global Sustain, συμμετείχε στο workshop “Brand Awareness & Sustainability – The Trust Factor”, το οποίο πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στα Village Cinemas – The Mall Athens, με στόχο την παρουσίαση στρατηγικών και πρακτικών εργαλείων που θα συνδέσουν τη βιωσιμότητα με τα brands και θα επηρεάσουν θετικά το αντίκτυπο στο εσωτερικό και εξωτερικό κοινό τους.
Η Αγγελική Κιοφίρη, Country Manager της Action Global Communications Greece, συμμετείχε στο πάνελ της εκδήλωσης, παρουσιάζοντας την αναγκαιότητα της αυθεντικής επικοινωνίας για τα ESG θέματα με στόχο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης μεταξύ των επιχειρήσεων, των καταναλωτών και της κοινωνίας ευρύτερα. Αναλυτικά τόνισε ότι: «Οι επιχειρήσεις πρέπει να επικοινωνούν και να προβάλλουν ξεκάθαρα τις ESG πρακτικές και να ενισχύουν την ενημέρωση, μιας και οι σύγχρονοι καταναλωτές είναι πολύ πιο ώριμοι και επιβραβεύουν τις εταιρείες που υιοθετούν τέτοιες πρακτικές. Πλέον, το ESG και η βιωσιμότητα δεν είναι απλά branding, αλλά γίνονται ταυτότητα μιας επιχείρησης. Ιδιαίτερα όταν οι δράσεις συνοδεύονται από KPIs και μετρήσιμα δεδομένα, η εμπιστοσύνη ενισχύεται σημαντικά.»
Επιπρόσθετα η κα Κιοφίρη αναφέρθηκε στα σημαντικότερα ευρήματα της πρόσφατης έρευνας που πραγματοποίησε η Action Global Communications σχετικά με τα branding και το ESG: «Η έρευνα μας επιβεβαιώνει τον αντίκτυπο που έχουν στη φήμη των brands και στη συμπεριφορά των καταναλωτών οι πρακτικές ESG, δείχνοντας μια αυξανόμενη ευαισθητοποίηση και σημαντικότητα, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων ηλικιών. Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα και η κοινωνική ευθύνη είναι από τα πλέον σημαντικά ζητήματα και οι υψηλές προσδοκίες που έχουν καλλιεργήσει οι καταναλωτές προάγουν τη διαφάνεια, ωφελώντας κατ’επέκταση το κοινωνικό σύνολο.»
Ο συντονιστής του workshop Μιχάλης Σπανός – CEO, Global Sustain δήλωσε: «Είχαμε την ευκαιρία σε συνεργασία με τον Όμιλο ANTENNA να κάνουμε το 1ο workshop σχετικά με τα θέματα επικοινωνίας και branding της βιωσιμότητας. Μας ενδιαφέρει να εξετάσουμε πώς μια εταιρεία ή ένα brand μπορεί να ενσωματώσει στρατηγικά θέματα εταιρικής υπευθυνότητας και βιώσιμης ανάπτυξης μέσα από μια καλά δομημένη στρατηγική.»
Παρόμοια τοποθετήθηκαν και οι υπόλοιποι ομιλητές του πάνελ, με ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις γύρω από τα θέματα της βιωσιμότητας και του ESG. Συγκεκριμένα η Δόμνικα Σκρέτα – Social Impact Manager, ANTENNA GROUP παρουσίασε βέλτιστες πρακτικές και δράσεις που έλαβαν χώρα τα προηγούμενα χρόνια, καταδεικνύοντας πώς τα μέσα ενημέρωσης μπορούν να λειτουργήσουν ως καταλύτες θετικής αλλαγής σε πολλαπλά πεδία κοινωνικής και περιβαλλοντικής πρακτικής. Ο Θάνος Μπελαλίδης – Founding Partner, Sympraxis ανέδειξε τον ρόλο της "επιτελικής βιωσιμότητας" και το δίλημμα ανάμεσα στην πράξη και στην αφήγηση, υπογραμμίζοντας την ανάγκη προσήλωσης στις βασικές αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης στο συνεχώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον. Επιπρόσθετα η Μπέττυ Τσακαρέστου, PhD, Associate Professor, Director, ADandPRLAB, Πάντειο Πανεπιστήμιο μίλησε για την επιστημονική διάσταση της επικοινωνίας στο πεδίο των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης, παρουσιάζοντας ερευνητικά ευρήματα μέσα από τα οποία δόθηκαν χρήσιμες συμβουλές για προσήκουσες και μακροπρόθεσμες στρατηγικές επικοινωνίας. Παράλληλα η Παυλίνα Κωνσταντάρα – Director of Brand Relations, SOCIALDOO μίλησε για την αξία των συνεργασιών στο επίπεδο της κοινωνικής και περιβαλλοντικής πρακτικής, δίνοντας παράλληλα πρακτικές συμβουλές επικοινωνιακής προβολής των δράσεων για όλα τα μεγέθη των εταιριών.
Στη συζήτηση που ακολούθησε με το κοινό, αναδείχθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής θέματα: η σημασία της εκπαίδευσης για την καλύτερη κατανόηση της βιωσιμότητας από τους καταναλωτές, η ανάγκη διάκρισης μεταξύ ESG και βιωσιμότητας, καθώς και η ανάγκη αποκατάστασης της εμπιστοσύνης στην επιστήμη, που έχει διαταραχθεί μετά την πανδημία COVID-19.