To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η επόμενη μέρα στη σχέση διαφημιζόμενων και agencies

Η επόμενη μέρα στη σχέση διαφημιζόμενων και agencies

Στις 13 Ιανουαρίου 2021 πραγματοποιήθηκε ο τέταρτος Virtual Dialogue του νέου θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα PARTNERSHIP TEXT.

Παρακολούθησαν πάνω από 100 εταιρίες από τον χώρο του banking, του retail, των τροφίμων, των smoke free προϊόντων, των φαρμακευτικών προϊόντων, των καλλυντικών, των αναψυκτικών,  των τηλεπικοινωνιών, των αυτοκινητοβιομηχανιών, της τεχνολογίας, των τυχερών παιχνιδιών, της έρευνας αγοράς, των media και των τηλεοπτικών σταθμών, του branding & design, των δημοσίων σχέσεων, της διαφήμισης καθώς και εκπρόσωποι εμπορικών συλλόγων, σύμβουλοι επιχειρήσεων, φοιτητές και ιδιώτες. Μαζί μας και ο ΣΔΕ και η ΕΔΕΕ.

Ο Γιώργος Κοντάκος, General Manager Consumer Products Division | L’Oreal Italia και ο Γιώργος Βαρέλογλου, Co-Founder & Managing Partner | REBORNN συζήτησαν με τον Νίκο Σύμπουρα, CEO Tempo OMD σχετικά με τις νέες πρακτικές και τα μοντέλα συνεργασίας μεταξύ διαφημιζομένων και agencies, που θα επικρατήσουν στη νέα εποχή.

Τα συμπεράσματα του 4ου Virtual Dialogue συνοψίζονται παρακάτω:

1. Οι αλλαγές στις τεχνολογίες, τις αγορές & στις κοινωνίες, απαιτούν γρήγορη προσαρμογή των agencies.

2. Οι αλλαγές απαιτούν οριζόντιες και ευέλικτες οργανώσεις, νέα ταλέντα και δεξιότητες που χρειάζεται να ενσωματωθούν στα agencies, νέες υπηρεσίες και προσανατολισμό στην παραγωγή αξίας και αποτελεσματικότητας όχι μόνο την αποδοτικότητα και τις εκπτώσεις.

3. Τα παραδοσιακά μοντέλα συνεργασίας βασισμένα σε tasks πρέπει και οφείλουν να αλλάξουν.

4. Αναζητούμε σύγχρονα πιο σφαιρικά μοντέλα που είναι προσανατολισμένα στην παραγωγή μεγαλύτερου business value & business outcomes, που εξασφαλίζουν ουσιαστική συνεργασία μέσα από κοινές ομάδες πελατών & agencies που σκέφτονται και λειτουργούν ως μία, που εξασφαλίζουν ευελιξία ανάλογα με τις ανάγκες και το sophistication των πελατών, και ταχύτητα στη λύση προβλημάτων.

5. Οι νέες ανάγκες των brands απαιτούν νέες υπηρεσίες.

6. Έχουμε πλέον διαφορετικές, πιο πολύπλοκες και πολύ-επίπεδες απαντήσεις και λύσεις που πρέπει να δίνονται γρήγορα στα βασικά ερωτήματα που καλούνται να απαντήσουν τα agencies αλλά και εντελώς νέα ερωτήματα που άπτονται κυρίως της ψηφιακής οικονομίας.

7. Νέα μοντέλα αμοιβών αναδεικνύονται. Είμαστε σε ένα value creation business και τα υπάρχοντα μοντέλα αμοιβών πάσχουν σε αρκετά επίπεδα καθώς είναι κυρίως task based.

8. Καθώς οι νέες συνθήκες επιβάλλουν περισσότερη συνεργασία, μεγαλύτερα κίνητρα, υψηλότερη αποτελεσματικότητα, περισσότερη διαφάνεια και εμπιστοσύνη, τα μοντέλα αμοιβών θα πρέπει να είναι περισσότερο value και outcome based. Αρκεί, στα νέα μοντέλα αμοιβών να αντιστοιχεί και ένα διαφοροποιημένο service.

9. Η αλλαγή ξεκινά από την κουλτούρα των εταιριών και των συνεργασιών. Ό,τι είναι να αλλάξουμε ας το αλλάξουμε αρχίζοντας από εμάς τους ίδιους (ως επαγγελματίες και εταιρίες). Από την κουλτούρα μας, τον τρόπο δουλειάς και λειτουργίας, τις δεξιότητες και τις υπηρεσίες μας και βέβαια – και οι δυο μεριές – «δουλεύοντας» στο να χτίζουμε διατηρήσιμες σχέσεις εμπιστοσύνης.

Ο επόμενος Virtual Dialogue θα πραγματοποιηθεί στις 27/1.