To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΙCCO: Eπιφυλακτικό το PR απέναντι στο ΑΙ

ΙCCO: Eπιφυλακτικό το PR απέναντι στο ΑΙ
Επιφυλακτικό είναι 1 στα 4 (ποσοστό 25%) υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών δημοσίων σχέσεων απέναντι σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του Confidence Tracker από ICCO (International Communications Consultancy Organisation) και PRCA.

Στη μελέτη συμμετείχαν διευθύνοντες σύμβουλοι, διευθυντές και επικεφαλής τμημάτων από όλο τον κόσμο και εξετάστηκε αν έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον για εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης στον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων. Παρόλο που παρατηρήθηκε αυξημένο ενδιαφέρον, οι περισσότεροι από τους μισούς παραδέχθηκαν πως δεν χρησιμοποίησαν ποτέ τεχνολογία ΑΙ, ενώ πολλοί μοιάζουν να μην κατανοούν τις δυνατότητές της.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ICCO, Rob Morbin, δήλωσε: «Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι μόνο το 4% των επαγγελματιών χρησιμοποιούν ήδη το ChatGPT ή παρόμοια εργαλεία, καθώς βρισκόμαστε ακόμη σε πρώιμο στάδιο υιοθέτησης του ΑΙ. Η πλειονότητα των συναδέλφων σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση και περιμένουμε ότι αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί, καθώς οι χρήστες μοιράζονται εμπειρίες τους. Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες για εταιρείες που θα ενσωματώσουν γρήγορα τη χρήση των εργαλείων AI με έναν ασφαλή, πρακτικό και ηθικό τρόπο».

Από την πλευρά της, η αναπληρώτρια γενική διευθύντρια της PRCA, Renna Markson MPRCA, δήλωσε: «Η ταχεία επέκταση των εργαλείων AI παρουσιάζει άμεσες ευκαιρίες αλλά και κινδύνους. Η έρευνά μας δείχνει ότι ένας σημαντικός αριθμός επικεφαλής agencies πρέπει να βελτιώσει την κατανόησή τους για την τεχνητή νοημοσύνη και τον αντίκτυπό της στην πρακτική της επικοινωνίας».