To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Industry Next: Branding and Performance Advertising combined

Industry Next: Branding and Performance Advertising combined

Στις 07 Απριλίου 2021 πραγματοποιήθηκε ο ενδέκατος Virtual Dialogue του θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα BRAND NEXT.

Παρακολούθησαν 42 εταιρείες από τον χώρο του retail, των τροφίμων, των παιχνιδιών, της ένδυσης, των τραπεζικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, της τεχνολογίας, του e-business, των Media, της διαφήμισης, της ψηφιακής επικοινωνίας καθώς και ακαδημαϊκοί, φοιτητές και ιδιώτες.

Ο Γιάννης Σφακιανάκης, Eμπορικός διευθυντής TV & Media, Όμιλος ΣΚΑΙ και ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market Agencies & YouTube, GOOGLE για τις αγορές Ελλάδας, Βουλγαρίας, Κύπρου & Μάλτας, σε μία συζήτηση με την Λήδα Παπαμιχαήλ, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια, MINDSHARE, ανέδειξαν τη νέα εποχή στην αγορά των Media.

Τα συμπεράσματα του 11ου Virtual Dialogue συνοψίζονται παρακάτω:

  1. Η ελεύθερη Τηλεόραση είναι τόσο ελκυστική, γιατί προσφέρει κάλυψη, συχνότητα και εγκυρότητα. Τα Google Search Ads είναι η μόνη μορφή reactive διαφήμισης και αυτό την κάνει μοναδική.

  1. Οι νέες μορφές Τηλεόρασης, live streaming και hybrid TV, σίγουρα θα φέρουν νέα currency πώλησης της τηλεοπτικής διαφήμισης. 

  1. Content is king. Πρωτότυπο περιεχόμενο που μπορεί να το δει ο θεατής όποτε, όπως και όπου θέλει.

  1. Θα χρειαστεί νομοθετικό πλαίσιο για την εμπορική λειτουργία της νέας εποχής της Τηλεόρασης.

  1. Υπάρχει δυνατότητα να αγοραστεί η Τηλεόραση programmatically και να φύγουμε από το mass targeting. Η προσωποποιημένη διαφήμιση θα έρθει. Μένει να δούμε αν θα είναι οικονομικά και αποδοτικά καλύτερη.

  1. Η τεχνολογία και τα media συγκλίνουν. Brand και Performance Advertising είναι ένα ενιαίο proposition.

  1. Η διαφημιστική αγορά προσαρμόζεται πολύ γρήγορα πλέον, αφού το digital απαιτεί ταχύτητα για να μην χάσουμε το κύμα.

  1. Είναι αυτονόητο ότι το Netflix θα υπήρχε κάποια στιγμή ως πλατφόρμα, καθώς και το ότι οδηγεί σε αύξηση της online κατανάλωσης περιεχομένου. Μπορεί να κάνει cannibalize τον χρόνο θέασης αλλά όχι τον διαφημιστικό χρόνο.

Ο επόμενος Virtual Dialogue θα πραγματοποιηθεί στις 14/04.