To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Industry Next: To 2019-2021 άλλαξε τον ορισμό του Effectiveness των Brands

Industry Next: To 2019-2021 άλλαξε τον ορισμό του Effectiveness των Brands

Στις 03 Μαρτίου & στις 10 Μαρτίου 2021 πραγματοποιήθηκαν οι δύο Virtual Dialogues του νέου θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα EFFECTIVENESS NEXT.

Παρακολούθησαν συνολικά 51 εταιρίες από τον χώρο της ένδυσης, του ηλεκτρονικού εμπορίου, των προϊόντων γυναικείας ομορφιάς και περιποίησης, των τηλεπικοινωνιών, των ηλεκτρικών ειδών, της τεχνολογίας, του entertainment, των τηλεοπτικών καναλιών, των media, της διαφήμισης, του branding & design, των εταιριών έρευνας, των δημοσίων σχέσεων, καθώς και σύμβουλοι επιχειρήσεων, εκπρόσωποι φορέων επιχειρηματικότητας των νέων και επαγγελματικού προσανατολισμού.

Συγκεκριμένα στις 03 Μαρτίου στον πρώτο διάλογο, οι Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer | Ogilvy, Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate & Bakery| Mondelez International, Μάρκος Άρης, Co Founder/Strategic Planning Director | 4 Wise Monkeys και Διονυσία Δουλαβέρη, Business Unit Manager Health Care | Beiersdorf Hellas και στις 10 Μαρτίου, στον διάλογο που ακολούθησε, οι

Ναταλία Συμεωνίδου, Head of Strategy | McCann Worldgroup, Γιώργος Γεωργαλάς, Senior Brand Manager R&G Coffees | Nestlé Hellas, Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Director | Wunderman Thompson και η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights | Vodafone, συζήτησαν για το νέο πλαίσιο που ορίζει τη δημιουργική αποτελεσματικότητα, με τον James Nass, Management Advisor on Business Development and Strategy | MullenLowe Athens.

Τα συμπεράσματα των δύο Virtual Dialogues συνοψίζονται παρακάτω:

  1. Η διαφήμιση, πλέον απευθύνεται στα target groups καταναλωτών χρησιμοποιώντας τοποθετήσεις σε κοινωνικά ζητήματα.
  2. Η απόφαση αγοράς εξαρτάται όχι μόνο από την αντιλαμβανόμενη αξία του προϊόντος, αλλά και από τη συνολική στάση της εταιρείας σε κοινωνικά θέματα.
  3. Οι purpose-led επικοινωνίες φέρνουν αξιόλογα εμπορικά αποτελέσματα, μέσω της προάσπισης των κοινωνικών κινημάτων που μπορούν να αλλάξουν τη ζωή όλων.
  4. Το εμπορικό αποτέλεσμα για τα brands εξασφαλίζεται σήμερα και από τον κοινωνικό τους ρόλο, εφόσον ο ρόλος αυτός έχει σχέση με μια προϊοντική αλήθεια του brand.
  5. Η προάσπιση κοινωνικών θεμάτων ενέχει, για ένα brand, τον κίνδυνο να βρεθεί στο σταυροδρόμι των κοινωνικών tensions, με αποτέλεσμα να ξεσηκώσει αρνητικά μηνύματα αλλά και, ταυτόχρονα, σθεναρούς υπερασπιστές. 
  6. To branded content creation είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας στο κτίσιμο σχέσης του brand με το κοινό του. 
  7. Η ποιότητα του branded content είναι ζωτικής σημασίας. Ο βαθμός engagement του κοινού με το brand εξαρτάται από το πόσο διασκεδαστικό/ενδιαφέρον είναι το content.
  8. Οι εταιρείες που βραβεύτηκαν για την αποτελεσματική τους επικοινωνία  δημιούργησαν stakeholders -και όχι  μόνο consumers- οι οποίοι δίνουν την προσοχή τους στα brands με τα οποία μοιράζονται κοινές αξίες.
  9. Κοινό γνώρισμα των φετινών αποτελεσματικών καμπανιών, που διακρίθηκαν για το κοινωνικό εκτόπισμά τους, ήταν η ανοιχτή και ισότιμη σχέση μεταξύ διαφημιστικής και πελάτη.

Ο επόμενος Virtual Dialogue θα πραγματοποιηθεί στις 24/03.