Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου, Socialdoo: Αtypical Excellence και Constructive Communication
Ποιες υπηρεσίες οφείλει να παρέχει
σήμερα ένα σύγχρονο PR agency;
Πώς διαφοροποιείται ο ρόλος και
συνακόλουθα η πρότασή του σε σχέση με
το παρελθόν;
Σήμερα, οι εταιρείες επικοινωνίας δεν αρκεί να παράγουν περιεχόμενο· οφείλουν να παράγουν νόημα. Ένα σύγχρονο PR agency λειτουργεί ως στρατηγικός εταίρος επιρροής, που συνδυάζει data, τεχνολογία, ενσυναίσθηση και δημιουργικότητα, για να διαμορφώσει ουσιαστικές αφηγήσεις.
Ιδιαίτερα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, όπου τα δεδομένα μπορούν να «προβλέπουν» αλλά όχι να «κατανοούν», το ζητούμενο δεν είναι η «έξυπνη επικοινωνία», αλλά η επικοινωνία που δεν σταματά στην ανάλυση και προχωρά στη σύνθεση.
Σε αυτό το περιβάλλον, η Socialdoo έχει διαμορφώσει τη δική της φιλοσοφία: τη Constructive Communication. Μια επικοινωνία που είναι δομική -γιατί πατά σε αρχές, αξίες και επιχειρησιακή στόχευση- αλλά και εποικοδομητική, γιατί επιδιώκει να αφήσει κάτι θετικό, να εμπνεύσει, να εξελίξει.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα Constructive Communication είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε την κρίση όχι ως ρήγμα αλλά ως ευκαιρία ανασύνταξης. Έτσι, μια δύσκολη ανακοίνωση μπορεί να μετατραπεί σε αφορμή διαφάνειας, μια αναδιοργάνωση σε μήνυμα ανανέωσης, ένα ζήτημα δημόσιου ενδιαφέροντος σε πρόσκληση για διάλογο. Αυτό είναι Constructive Comm: να χτίζεις αφήγημα εκεί που άλλοι βλέπουν πρόβλημα, να μετακινείς το λόγο από την αντίδραση στη πρόθεση, από την απολογία στη πρόοδο.
Η προσέγγισή μας βασίζεται σε μια στρατηγική που δεν φοβάται να δείξει την ανθρώπινη πλευρά του partner μας.

Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου, Director of Corporate Relations, Socialdoo
Ποια είναι η φιλοσοφία που καθοδηγεί τη στρατηγική και τη λειτουργία της δικής σας εταιρείας; Τι είναι αυτό που, στην πράξη, σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;
Αυτό που καθοδηγεί τη στρατηγική και τη λειτουργία της Socialdoo είναι η πίστη ότι η αριστεία δεν είναι ποτέ τυπική. Η δική μας “Atypical Excellence” -ένας όρος που γεννήθηκε μέσα από το όραμα και τη σκέψη της Ελένης Σουράνη, CEO της εταιρείας, δεν περιγράφει μια φιλοδοξία τελειότητας αλλά μια στάση ζωής. Δεν ακολουθούμε πρότυπα αλλά μια διαφορετική οπτική πάνω στο τι σημαίνει να είσαι άριστος. Είναι η αριστεία που γεννιέται όταν η τεχνοκρατική ακρίβεια συναντά τη δημιουργική ευαισθησία - όταν η λογική και το συναίσθημα συνυπάρχουν, όπως στην ίδια τη ζωή.
Σε έναν κόσμο που υπερ-επικοινωνεί, εμείς επιλέγουμε να κατανοούμε προτού μιλήσουμε. Να ακούμε τα δεδομένα, αλλά και τους ανθρώπους. Γιατί στο τέλος της ημέρας, η επικοινωνία δεν είναι «εκπομπή»· είναι σχέση.
Εν τέλει, η αξία του οικοσυστήματός μας δεν είναι πόσο μιλάμε, αλλά ποιοι ακούν διαφορετικά μετά. Το βλέπεις στις μικρές καθημερινές στιγμές: όταν ένας creative και ένας data analyst κοντράρονται με πάθος για το ποιο insight έχει μεγαλύτερη σημασία, κι έπειτα καταλήγουν να φτιάχνουν μαζί ένα concept που αγγίζει και τα δύο - το νούμερο και το συναίσθημα. Αυτό είναι το DNA των “atypicals”: η ένταση που γίνεται δημιουργία, η διαφωνία που γεννά λύση.
Η φιλοσοφία “Atypical Excellence” μας οδηγεί να αντιμετωπίζουμε κάθε εταιρεία όχι ως «πελάτη» αλλά ως συμπαίκτη σε μια κοινή αφήγηση εξέλιξης Και πάνω απ’ όλα, επιδιώκουμε να λειτουργούμε όπως και σκεφτόμαστε: πολύμορφα, δημιουργικά και με ανθρώπινη ευαισθησία.

Press Event TP
Ποιες συνεργασίες ή projects ξεχωρίζετε και θεωρείτε πως αντικατοπτρίζουν καλύτερα τις υπηρεσίες, τις δυνατότητες και τη δυναμική της εταιρείας;
Κάθε συνεργασία που αξίζει να θυμάσαι δεν είναι απλώς ένα έργο· είναι ένα συμπόσιο ιδεών, ανθρώπων και σκοπών. Και αυτό είναι ίσως το πιο όμορφο στοιχείο της δουλειάς μας στη Socialdoo: ότι κάθε φορά που μπαίνουμε σε έναν νέο οργανισμό ή σ’ ένα νέο project δεν «προσθέτουμε» επικοινωνία· συνδημιουργούμε ταυτότητα.
Από το Athens International Investor Summit (AIIS) του Υπερταμείου/Growthfund, όπου συνθέσαμε μια εθνική αφήγηση θεσμικής αυτοπεποίθησης και επενδυτικής ωριμότητας, μέχρι το εμβληματικό video για τα 125 χρόνια της Siemens στην Ελλάδα, που αναδείκνυε τη διαχρονική συμβολή της εταιρείας στην πρόοδο, την τεχνολογία και την καινοτομία, η Socialdoo έχει βρεθεί στην καρδιά αφηγήσεων. Με την TP Greece, έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα, η Socialdoo συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση του νέου αφηγήματος και στην επικοινωνία της μετάβασης της εταιρείας από πάροχο υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών σε Digital Partner for High-Value Services, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας το media event όπου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το όραμα αυτής της εξέλιξης.
Δεν μας ενδιαφέρει απλώς να «επικοινωνήσουμε»· μας ενδιαφέρει να βοηθήσουμε έναν οργανισμό να βρει τη φωνή του, όχι μόνο προς τα έξω, αλλά προς τα μέσα. Γιατί εκεί κρίνεται η αλήθεια ενός οργανισμού· στη συνοχή ανάμεσα στο «ποιοι είμαστε» και στο «τι λέμε ότι είμαστε».
Όπως έλεγε ο Peter Drucker, «η κουλτούρα τρώει τη στρατηγική για πρωινό». Αν όμως στηρίξεις τη στρατηγική σου πάνω σε αξίες, ενσυναίσθηση και συνέπεια, τότε δημιουργείς κάτι που δεν είναι εφήμερο αλλά παραγωγικό, βιώσιμο και βαθιά ανθρώπινο.
Αυτό είναι που επιδιώκουμε σε κάθε έργο. Να αφήνουμε πίσω μας ένα αποτύπωμα κατανόησης, όχι απλώς αναγνωρισιμότητας.
Και ίσως εκεί να βρίσκεται η πραγματική αριστεία: στο να μην προσπαθείς να είσαι «ο καλύτερος», αλλά να γίνεσαι ο πιο χρήσιμος.

Athens International Investor Summit

125 χρόνια της Siemens στην Ελλάδα
CONTACT DETAILS:
• Όνομα:
SOCIALDOO Strategic Communication Agency
• Διεύθυνση:
Σινώπης 23, Αθήνα 11527
• Τηλέφωνο:
210 7750750
• E-mail:
[email protected]
• URL:
www.socialdoo.gr
• Υπεύθυνη Επικοινωνίας:
Βάσω Γρηγοριάδου, Administration & Operations Officer
Σήμερα, οι εταιρείες επικοινωνίας δεν αρκεί να παράγουν περιεχόμενο· οφείλουν να παράγουν νόημα. Ένα σύγχρονο PR agency λειτουργεί ως στρατηγικός εταίρος επιρροής, που συνδυάζει data, τεχνολογία, ενσυναίσθηση και δημιουργικότητα, για να διαμορφώσει ουσιαστικές αφηγήσεις.
Ιδιαίτερα στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, όπου τα δεδομένα μπορούν να «προβλέπουν» αλλά όχι να «κατανοούν», το ζητούμενο δεν είναι η «έξυπνη επικοινωνία», αλλά η επικοινωνία που δεν σταματά στην ανάλυση και προχωρά στη σύνθεση.
Σε αυτό το περιβάλλον, η Socialdoo έχει διαμορφώσει τη δική της φιλοσοφία: τη Constructive Communication. Μια επικοινωνία που είναι δομική -γιατί πατά σε αρχές, αξίες και επιχειρησιακή στόχευση- αλλά και εποικοδομητική, γιατί επιδιώκει να αφήσει κάτι θετικό, να εμπνεύσει, να εξελίξει.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα Constructive Communication είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε την κρίση όχι ως ρήγμα αλλά ως ευκαιρία ανασύνταξης. Έτσι, μια δύσκολη ανακοίνωση μπορεί να μετατραπεί σε αφορμή διαφάνειας, μια αναδιοργάνωση σε μήνυμα ανανέωσης, ένα ζήτημα δημόσιου ενδιαφέροντος σε πρόσκληση για διάλογο. Αυτό είναι Constructive Comm: να χτίζεις αφήγημα εκεί που άλλοι βλέπουν πρόβλημα, να μετακινείς το λόγο από την αντίδραση στη πρόθεση, από την απολογία στη πρόοδο.
Η προσέγγισή μας βασίζεται σε μια στρατηγική που δεν φοβάται να δείξει την ανθρώπινη πλευρά του partner μας.

Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου, Director of Corporate Relations, Socialdoo
Ποια είναι η φιλοσοφία που καθοδηγεί τη στρατηγική και τη λειτουργία της δικής σας εταιρείας; Τι είναι αυτό που, στην πράξη, σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;
Αυτό που καθοδηγεί τη στρατηγική και τη λειτουργία της Socialdoo είναι η πίστη ότι η αριστεία δεν είναι ποτέ τυπική. Η δική μας “Atypical Excellence” -ένας όρος που γεννήθηκε μέσα από το όραμα και τη σκέψη της Ελένης Σουράνη, CEO της εταιρείας, δεν περιγράφει μια φιλοδοξία τελειότητας αλλά μια στάση ζωής. Δεν ακολουθούμε πρότυπα αλλά μια διαφορετική οπτική πάνω στο τι σημαίνει να είσαι άριστος. Είναι η αριστεία που γεννιέται όταν η τεχνοκρατική ακρίβεια συναντά τη δημιουργική ευαισθησία - όταν η λογική και το συναίσθημα συνυπάρχουν, όπως στην ίδια τη ζωή.
Σε έναν κόσμο που υπερ-επικοινωνεί, εμείς επιλέγουμε να κατανοούμε προτού μιλήσουμε. Να ακούμε τα δεδομένα, αλλά και τους ανθρώπους. Γιατί στο τέλος της ημέρας, η επικοινωνία δεν είναι «εκπομπή»· είναι σχέση.
Εν τέλει, η αξία του οικοσυστήματός μας δεν είναι πόσο μιλάμε, αλλά ποιοι ακούν διαφορετικά μετά. Το βλέπεις στις μικρές καθημερινές στιγμές: όταν ένας creative και ένας data analyst κοντράρονται με πάθος για το ποιο insight έχει μεγαλύτερη σημασία, κι έπειτα καταλήγουν να φτιάχνουν μαζί ένα concept που αγγίζει και τα δύο - το νούμερο και το συναίσθημα. Αυτό είναι το DNA των “atypicals”: η ένταση που γίνεται δημιουργία, η διαφωνία που γεννά λύση.
Η φιλοσοφία “Atypical Excellence” μας οδηγεί να αντιμετωπίζουμε κάθε εταιρεία όχι ως «πελάτη» αλλά ως συμπαίκτη σε μια κοινή αφήγηση εξέλιξης Και πάνω απ’ όλα, επιδιώκουμε να λειτουργούμε όπως και σκεφτόμαστε: πολύμορφα, δημιουργικά και με ανθρώπινη ευαισθησία.

Press Event TP
Ποιες συνεργασίες ή projects ξεχωρίζετε και θεωρείτε πως αντικατοπτρίζουν καλύτερα τις υπηρεσίες, τις δυνατότητες και τη δυναμική της εταιρείας;
Κάθε συνεργασία που αξίζει να θυμάσαι δεν είναι απλώς ένα έργο· είναι ένα συμπόσιο ιδεών, ανθρώπων και σκοπών. Και αυτό είναι ίσως το πιο όμορφο στοιχείο της δουλειάς μας στη Socialdoo: ότι κάθε φορά που μπαίνουμε σε έναν νέο οργανισμό ή σ’ ένα νέο project δεν «προσθέτουμε» επικοινωνία· συνδημιουργούμε ταυτότητα.
Από το Athens International Investor Summit (AIIS) του Υπερταμείου/Growthfund, όπου συνθέσαμε μια εθνική αφήγηση θεσμικής αυτοπεποίθησης και επενδυτικής ωριμότητας, μέχρι το εμβληματικό video για τα 125 χρόνια της Siemens στην Ελλάδα, που αναδείκνυε τη διαχρονική συμβολή της εταιρείας στην πρόοδο, την τεχνολογία και την καινοτομία, η Socialdoo έχει βρεθεί στην καρδιά αφηγήσεων. Με την TP Greece, έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα, η Socialdoo συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση του νέου αφηγήματος και στην επικοινωνία της μετάβασης της εταιρείας από πάροχο υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών σε Digital Partner for High-Value Services, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας το media event όπου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το όραμα αυτής της εξέλιξης.
Δεν μας ενδιαφέρει απλώς να «επικοινωνήσουμε»· μας ενδιαφέρει να βοηθήσουμε έναν οργανισμό να βρει τη φωνή του, όχι μόνο προς τα έξω, αλλά προς τα μέσα. Γιατί εκεί κρίνεται η αλήθεια ενός οργανισμού· στη συνοχή ανάμεσα στο «ποιοι είμαστε» και στο «τι λέμε ότι είμαστε».
Όπως έλεγε ο Peter Drucker, «η κουλτούρα τρώει τη στρατηγική για πρωινό». Αν όμως στηρίξεις τη στρατηγική σου πάνω σε αξίες, ενσυναίσθηση και συνέπεια, τότε δημιουργείς κάτι που δεν είναι εφήμερο αλλά παραγωγικό, βιώσιμο και βαθιά ανθρώπινο.
Αυτό είναι που επιδιώκουμε σε κάθε έργο. Να αφήνουμε πίσω μας ένα αποτύπωμα κατανόησης, όχι απλώς αναγνωρισιμότητας.
Και ίσως εκεί να βρίσκεται η πραγματική αριστεία: στο να μην προσπαθείς να είσαι «ο καλύτερος», αλλά να γίνεσαι ο πιο χρήσιμος.

Athens International Investor Summit

125 χρόνια της Siemens στην Ελλάδα
CONTACT DETAILS:
• Όνομα:
SOCIALDOO Strategic Communication Agency
• Διεύθυνση:
Σινώπης 23, Αθήνα 11527
• Τηλέφωνο:
210 7750750
• E-mail:
[email protected]
• URL:
www.socialdoo.gr
• Υπεύθυνη Επικοινωνίας:
Βάσω Γρηγοριάδου, Administration & Operations Officer
